2.30 kvar, Kristoffersson åker ut på en interference...
Nåväl, de gjorde i alla fall ett par mål. Det är positivt.
Man kan ju notera att Fredrik Johansson och Kalle Olsson som varit inblandade i samtliga mål för VIK är två fd. Frölunda-juniorer födda 84 och 85 respektive som inte duger i Frölunda. Tydligen rätt begåvade ändå..
Hovet skrev:3-3, jag visste väl att vi skulle förlora det här.
Och jag som hade byggt upp lite hopp om att det kanske inte var så illa som det verkade.
kan nästan säga att vi borde satt oss i respekt i denna match.. men vi får kanske revanch i kvalserien sen.. (tror inte att vi klarar kvalserien med denna backuppsättning).. måste ha 2 världs backar för de.. mattsson t.ex håller div 2 klass å tar plats i våran startuppställning.. säger rätt så mycket
Ni var utspelade så var det. Era mål kom på "skitsituationer".
I slutet av matchen så höll det på att bli ett enormt slagsmål, Rönnqvist var inne och ville slåss mm.
Spelar ni inte bättre än såhär så kommer ni åka ur Elitserien.
Men satan vad negativa alla är då!!! För er som inte varit med tidigare kan jag upplysa er om att DIF alltid brukar va riktigt kassa på försäsongen. Varför ska man ge 110% i matcher som egentligen inte betyder ett skit??? Grabbarna måste ju få känna på grejerna och lira ihop sig innan ni dömer ut dem! Kom och gnäll istället om vi blir tvugna att kvala, då är eran uppgivenhet befogad.