Dragan - Lat eller inte?
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Men snälla Leif. Har du svårt att läsa eller hur ligger det till? Det är INGEN som klagar på att Dragan är en dålig spelare. Visst, många kanske har stora förväntingar på honom härinne. Men det han saknar är jävlar anama. Som jag sa tidigare, för att ha det behöver man inte smälla på, det enda jag kräver från han är att han åker skridskor kopiöst över hela banan hela tiden. Ingenting annat.

- Emil Svelander
Jag tycker inte han är bättre!!
Thoresen spelade med Bremberg!
Dragan spelar med Ölvestad - säger allt!
Den som spelar med Linkan ges möjlighet till genombrott!
Sen så handlar det om spelet! DIF spelar ett sk styrspel. Där alla har sina roller i laget! Jämför tex med landslaget där Dragan åkte av bara fan, men det handlar om coachning och ingenting annat!
Men visst - Dragan kan bättre och han har gjort mindre bra insatser - men sån är sporten! Det går upp och ner:)
Det enda jag vill säga är att han är en bra spelare! Ingen frälsare, men en av nyc´kelspelarna i dagens dif!
God fortsättning alla - mot slutspel!
Sen så handlar det om spelet! DIF spelar ett sk styrspel. Där alla har sina roller i laget! Jämför tex med landslaget där Dragan åkte av bara fan, men det handlar om coachning och ingenting annat!
Men visst - Dragan kan bättre och han har gjort mindre bra insatser - men sån är sporten! Det går upp och ner:)
Det enda jag vill säga är att han är en bra spelare! Ingen frälsare, men en av nyc´kelspelarna i dagens dif!
Är ett stort fan av Dragan sedan tiden i Södertälje.. Han är den största talangen som kommit ur föreningen.. Stämmer allt för den killen blir han omöjlig nästa år..
DIF är laget i mitt hjärta så nu jublar jag!!
- Remy Lebeau
Ville bara säga att Thoresen gav 110% oavsett vad det stod i matcherna. Det gör inte Dragan tyvärr, därav spelar Thoresen redan i NHL nu.Leif skrev:Jag tycker inte han är bättre!!
MEN Dragan har gjort framsteg sedan han kom till DIF, ingen tvekan om det, nu är det bara kämpaglöden som ska komma igång för honom.
Linkan
Nå har Dragan det i seg at han kan ta over for Linkan en dag, noe Patrick aldri kunne gjort. Dette har med at spillere skal utfylle hverandre å gjøre. Tror ikke Dragan/Linkan hadde vært verdens beste kombinasjon, for å si det sånn. I hvert fall ikke over tid.Leif skrev:Jag tycker inte han är bättre!!
Det er langt fra
Bergen til Hovet
Bergen til Hovet
- Diffe89
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Re: Linkan
Helt rätt min norske vän. Dragan och Linkan har för lika spelstil och skulle därför inte passa ihop. Sen får man inte glömma bort att Dragan när han gjort mål i år oftast varit assisterad av Ölvestad som även genom sitt eviga slit skapar utrymme åt sina kedjekompisar. Linkan i sin tur behöver nån som kan skjuta och som har klubban i isen. Sen gör det ju ingenting om de tacklar mer än vad Linkan själv gör i alla fallRoyen skrev:Nå har Dragan det i seg at han kan ta over for Linkan en dag, noe Patrick aldri kunne gjort. Dette har med at spillere skal utfylle hverandre å gjøre. Tror ikke Dragan/Linkan hadde vært verdens beste kombinasjon, for å si det sånn. I hvert fall ikke over tid.Leif skrev:Jag tycker inte han är bättre!!

Det är nog bara du som anser Ölvestad som en assistkung!!
Faktum kvarstår, de spelare som spelar med antingen Linkan eller Dragan producerar!!
Det är knappast tvärt om!
Faktum kvarstår, de spelare som spelar med antingen Linkan eller Dragan producerar!!
Det är knappast tvärt om!
Är ett stort fan av Dragan sedan tiden i Södertälje.. Han är den största talangen som kommit ur föreningen.. Stämmer allt för den killen blir han omöjlig nästa år..
- Jack Daniel
- Diffe89
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Kanske det, fast jag har tidigare tyckt att han sett lite lat ut, vilket han inte gör nu.Stocky skrev:Han kämpade även innan, tror mer att folk fått upp ögonen på hans kämpande tack vara trådenDiffe89 skrev:Det verkar nästan som om Dragan sett den här tråden eftersom han varit en av dem som kämpat mest de senaste två matcherna