Hmmm, vad ska man tro på? Aftonbladet eller TV4?Bjurling_39 skrev:Så nu är han klart ocksåhttp://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto ... 65,00.html
Crippe Sjögren
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
-
ok
Känns skönt förhoppningsvis är han spelklar till på tisdag då vi möter FBK.
Det enda som betyder något är att du är där. kom igen stöd Djurgården
- Diffe89
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Tycker framför allt att Löfberg inte alls imponerat i år. Jag skulle gärna vilja se Sjögren tillsammans med Thörn eller Engqvist (kanske båda två).Affse skrev:Ingen aning! Man undrar ju vem han ska peta. Blir besviken om det blir nån av Thörn/Löfberg.Caveman skrev:Förstår inte detta med Sjögren, vad kan han tillföra som inte t.e.x. Thörn kan, mer än rutin?
-
- Bjurling_39
På sätt och vis håller jag med. Då tycker jag heller inte att man ska satsa på dom till nästa år utan låta andra juniorer få plats. Lite synd för jag har alltid trott att Löfberg ska blomma ut. En sak Sjögren lär dra med sig är i varje fall lite slagsmål. Kan inte varit många sådana i år.Diffe89 skrev:Tycker framför allt att Löfberg inte alls imponerat i år. Jag skulle gärna vilja se Sjögren tillsammans med Thörn eller Engqvist (kanske båda två).Affse skrev:Ingen aning! Man undrar ju vem han ska peta. Blir besviken om det blir nån av Thörn/Löfberg.Caveman skrev:Förstår inte detta med Sjögren, vad kan han tillföra som inte t.e.x. Thörn kan, mer än rutin?
- Diffe89
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Slagsmål är bra för att få igång laget men de måste samtidigt vara antingen så att man "plockar bort" en skicklig spelare i motståndarlaget, eller att man ger sig på någon i det andra laget som varit "jobbig" (typ Kåberg t.ex.). Vill inte att Sjögren ska göra massa saker som ger oss BP.Affse skrev:På sätt och vis håller jag med. Då tycker jag heller inte att man ska satsa på dom till nästa år utan låta andra juniorer få plats. Lite synd för jag har alltid trott att Löfberg ska blomma ut. En sak Sjögren lär dra med sig är i varje fall lite slagsmål. Kan inte varit många sådana i år.Diffe89 skrev:Tycker framför allt att Löfberg inte alls imponerat i år. Jag skulle gärna vilja se Sjögren tillsammans med Thörn eller Engqvist (kanske båda två).Affse skrev:Ingen aning! Man undrar ju vem han ska peta. Blir besviken om det blir nån av Thörn/Löfberg.Caveman skrev:Förstår inte detta med Sjögren, vad kan han tillföra som inte t.e.x. Thörn kan, mer än rutin?
- Håkan Södergren
Precis. Att peta eller inte förlänga med Kristoffersson var en besvikelse i mina ögon. Kan Sjögren fylla den luckan helt eller delvis så är han jäkligt välkommen.TexasPete skrev:Helt ärligt, Sjögren är ju precis vad Djurgårn behöver. Skulle dock hellre sett att man behållit Krisse, nån som kan gå in och ge nån på käften och få igång resten av laget. Det behövs nån man kan slänga in som tar ett matchstraff för laget. Plus att Sjögren är Djurgårdare
Kristoffersson gjorde ingen vidare förra säsong. Usel.Håkan Södergren skrev:Precis. Att peta eller inte förlänga med Kristoffersson var en besvikelse i mina ögon. Kan Sjögren fylla den luckan helt eller delvis så är han jäkligt välkommen.TexasPete skrev:Helt ärligt, Sjögren är ju precis vad Djurgårn behöver. Skulle dock hellre sett att man behållit Krisse, nån som kan gå in och ge nån på käften och få igång resten av laget. Det behövs nån man kan slänga in som tar ett matchstraff för laget. Plus att Sjögren är Djurgårdare