Malmö Redhawks - Djurgårdens IF, 29/12 2007
- Remy Lebeau
-
ok
Nu är det dags att vinna 2 matcher i rad och på bortaplan så tror fan på seger.
I Senaste matchen mot Luleå fick Luleå tre spelare skadade....
KROSSA MALMÖ
I Senaste matchen mot Luleå fick Luleå tre spelare skadade....
KROSSA MALMÖ

Senast redigerad av micke_1891 den 2006-12-29 16:39:18, redigerad totalt 1 gånger.
Det enda som betyder något är att du är där. kom igen stöd Djurgården
-
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag tror faktiskt inte att vi kommer ifatt Frölunda, de tar sig till slutspel. Men LHC och Luleå har börjat tappa, jag tror vi kniper plats åtta och LHC får finna sig i en nionde.
Mora hoppas jag tappar ordentligt. Enda anledningen de inte åkte ur vid lockoutåret är pga NHL-spelarna... Känns lite fusk på nåt sätt. Men det är klart, jag brukar ta ut frustrationen på andra lag när det inte går vår väg...
Mora hoppas jag tappar ordentligt. Enda anledningen de inte åkte ur vid lockoutåret är pga NHL-spelarna... Känns lite fusk på nåt sätt. Men det är klart, jag brukar ta ut frustrationen på andra lag när det inte går vår väg...
Säg den glädje som varar
-
Nej, som sig bör kommer Frölunda ta sig till slutspel. Det blir som du säger en kamp mot framför allt Linköping. Stanna Gunnar!DIF_Soldier skrev:Jag tror faktiskt inte att vi kommer ifatt Frölunda, de tar sig till slutspel. Men LHC och Luleå har börjat tappa, jag tror vi kniper plats åtta och LHC får finna sig i en nionde.
Att vi tar oss förbi Mora är självklart, finns inget annat. Vår högstanivå är fantastiskt bra, tio gånger bättre än Moras, vilket vi visade vid vårat senaste möte.
- Emil Svelander
- DIF_Soldier
En gnutta överdrivet va? Även om DIF varje gång man tror att vi är på G så går det åt helvete i matchen efter, så har scenariot varit hela säsongen. Men om vi ska ta oss ur knipan så måste fansen, inte bara spelarna, börja tro på DIF. (de som troget sjunger i klacken borträknat)*Knirre skrev:Förlust ikväll. 7-1 till Malmö.
Säg den glädje som varar
- DIF_Soldier
Nä, varje gång man har trott på en vändning har det alltid slutat med besvikelse. Vi är så ojämna. Jag börjar tro igen om vi tar en övertygande seger ikväll, och sedan vinner mot Modo (?) nästkommande i Örnsköldsvik.shma skrev:Tror på ett dominant djurgården med mest puckinnhav flest skott osv, men på 2-2 fulltid och dif tar extrapoängen.
3p idag är för optimistiskt för mig. Hoppas men vågar inte riktigt tro än...
Skall bli kul och se var dom gör av tjecken dock.
Säg den glädje som varar