Mötet
Re: Sparka hela högen
Precis, varför ska jag då närvara på detta möte som hålls nu i dagarna?Stambert skrev:En sak är i alla fall helt säker, styrelser röstas bort på årsmöten.
Sen känns det som halva mötet kommer att slösas bort med dumma frågor från folk som don t och nyllet.
Så nej tack.
Re: Sparka hela högen
Det är ju du som klagat fram mötet. Sen är du inte nöjd med att det blir av.Jojje skrev:Precis, varför ska jag då närvara på detta möte som hålls nu i dagarna?Stambert skrev:En sak är i alla fall helt säker, styrelser röstas bort på årsmöten.
Sen känns det som halva mötet kommer att slösas bort med dumma frågor från folk som don t och nyllet.
Så nej tack.
DIF! ALLTID - OAVSETT!
nä men du har klagat klagat och åter klagat på allt vad som hänt och inte hänt med laget och allting runt omkring så mötet har ju kommit till skott till stor del på grund av dig och "dina nära och kära" (känn dig hedrad)...riktigt ruttet att avstå mötet...mycket snack och mycket liten verkstad...Jojje skrev:Öhh va? Jag har väl aldrig någonsin sagt att jag skulle vilja träffa ledningen. Finns inget att prata om. Fel folk på fel plats. Svårare än så är det inte.
Ha ha men snälla. Inget av det jag vill kommer att uppnås av detta möte. Jag vill att styrelsen avgår direkt och att t ex putte kliver och styr upp denna skutan under 1-2 år. Kommer det att hända? Nä. Kommer styrelsen att avgå? nä. Kommer garpen erkänna att han värvar sämre än en blind kokosnöt? Nä.
Varför ska jag gå dit? Förklara det för mig.
Putte! Vilket nytänk! Sen vet inte om Puttes nyförvärv som Daniel Carlsson var så mycket bättre än Garpens. Om det ska ske förändringar så vill jag se nytt friskt blod!Jojje skrev:Ha ha men snälla. Inget av det jag vill kommer att uppnås av detta möte. Jag vill att styrelsen avgår direkt och att t ex putte kliver och styr upp denna skutan under 1-2 år. Kommer det att hända? Nä. Kommer styrelsen att avgå? nä. Kommer garpen erkänna att han värvar sämre än en blind kokosnöt? Nä.
Affse skrev:Kan jag inte och du kanske har rätt. Jag tycker bara att det så defensivt att föreslå folk som har varit framgångsrika tidigare. Måste finnas massor med hockey kunniga människor i stockholms området som har egna nya idéer.
Kanske, men det är inte läge att chansa nu. I putte vet vi att vi får en riktigt kompetent kille.
Hur hade du tänkt att hitta de okända talangerna? Någon slags uttagning alá idol?
Putte Carlsson är som jag skrev i en en annan tråd som gjord för oss nu! Han är precis vad Djurgår´n behöver.
Daniel Carlsson är ju ingen höjdar spelare den saken är ju säker men jag har för mig att det var Södergren som värva han. Han var dessutom oerhört talangfull i ung ålder, jag känner till han lite då jag bor i linköping. Men visst floppa han i Djurgår´n.
Putte har gjort hur mycket rätt som helst för oss.
Daniel Carlsson är ju ingen höjdar spelare den saken är ju säker men jag har för mig att det var Södergren som värva han. Han var dessutom oerhört talangfull i ung ålder, jag känner till han lite då jag bor i linköping. Men visst floppa han i Djurgår´n.
Putte har gjort hur mycket rätt som helst för oss.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Med tanke på att Danne Breitholtz är verksam inom Djurgårn så är det en fullt möjligt lösning.Jojje skrev:Affse skrev:Kan jag inte och du kanske har rätt. Jag tycker bara att det så defensivt att föreslå folk som har varit framgångsrika tidigare. Måste finnas massor med hockey kunniga människor i stockholms området som har egna nya idéer.
Kanske, men det är inte läge att chansa nu. I putte vet vi att vi får en riktigt kompetent kille.
Hur hade du tänkt att hitta de okända talangerna? Någon slags uttagning alá idol?

Om den är bra eller inte låter jag vara osagt.

Jaha? Så för att Challe tar en bärs i baren innan match så ska vi se genom fingrarna när det gäller hur vår fina klubb missköts?! Hur man satsar 5 miljoner extra på spelartruppen och får ett sämre lag, hur man misslyckats totalt när det gäller arenafrågan i Stockholm, att man tillsatte en rätt medioker tränare osv...
Nej det tycker inte jag.
Vad får dig att tro att Challe dricker bärs i Sportbaren innan en match? De Djurgårdsprofiler som kommer dit blir intervjuade, inget mingel.Jojje skrev:
Jaha? Så för att Challe tar en bärs i baren innan match så ska vi se genom fingrarna när det gäller hur vår fina klubb missköts?! Hur man satsar 5 miljoner extra på spelartruppen och får ett sämre lag, hur man misslyckats totalt när det gäller arenafrågan i Stockholm, att man tillsatte en rätt medioker tränare osv...
Nej det tycker inte jag.
Det hände en gång att Wiken poserade med en lättöl när han besökte Sportbaren för några år sedan.
Fast det spelar ju ingen som helst roll för dig! Jojjes lag lyder:
1. Djurgården Hockey kan inte göra någonting rätt!
2. Skulle de göra rätt så träder lag ett kraft!
DIF! ALLTID - OAVSETT!