HV71 - Djurgårdens IF, 7/12 2006
- Lee Harvey Oswald
HV har ett ruskigt stark lag, komplett skulle man kunna säga.
Visar dom upp samma inställning som mot FBK så blir det tyvärr 3-4 måls övervikt till HV:s fördel, säg 5-2.
Men åh andra sidan, varför ska HV vara så tok-taggade i omgång 28-29 i en match mot serie 10:an?
Där i ligger väl DIF:s lilla chans att sno åt sig en pinne.
Ändå ett ganska skönt utgångsläge inför en bortamatch, ingen räknar med nåt annat än storspö för DIF (jaa, utom säcken då, men han är ju lite speciell)
Visar dom upp samma inställning som mot FBK så blir det tyvärr 3-4 måls övervikt till HV:s fördel, säg 5-2.
Men åh andra sidan, varför ska HV vara så tok-taggade i omgång 28-29 i en match mot serie 10:an?
Där i ligger väl DIF:s lilla chans att sno åt sig en pinne.
Ändå ett ganska skönt utgångsläge inför en bortamatch, ingen räknar med nåt annat än storspö för DIF (jaa, utom säcken då, men han är ju lite speciell)
Det ska väl till ett mindre under om vi ska slå HV. Men tillskillnad från många andra här inne tror jag faktiskt att det vore bättre att ställa Lassila i mål. Tycker han passar bättre när skotten duggar tätt och det är lite kaos på banan. Larsson känns mer stabil, dock behöver han mer hjälp från laget.
Lassila är väl lite mer "härdad" på den fronten tack vare förra säsongen.
Lassila är väl lite mer "härdad" på den fronten tack vare förra säsongen.
Senast redigerad av Rash den 2006-12-07 17:01:41, redigerad totalt 1 gånger.
Lycka är att vara djurgårdare
tycker matchen mot färjestad visade att det fanns en ljusning..och mora-matchen talar ju för sig själv så jag hoppas verkligen att vi kan följa upp med en riktig kämpainsats ikväll och jobba ner HV!....
hoppas hoppas hoppas inte mora-matchen var sista dödsrycket bara.....jag tror på liv efter nyår!:D
vinst med 1-3!
hoppas hoppas hoppas inte mora-matchen var sista dödsrycket bara.....jag tror på liv efter nyår!:D
vinst med 1-3!
-
ok
Det blir tork och 0 poäng ikväll. Tråkigt med tanke på att det kan sänka spelarna igen. Men poäng är en rikigt överasskning.
Det enda som betyder något är att du är där. kom igen stöd Djurgården
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem