Uppenbarligen är vissas pengar mer välbehövliga än andras. Jag har aldrig fått en faktura utan får hela tiden lösa nytt medlemskap när mitt gått ut, vilket jag inte brukar hålla koll på så det blir ofta försent.minalman skrev:Cashflow management.pulverapa skrev:Detta är inte menat som kritik.
Jag undrar om DIF medvetet skickar ut faktura för medlemskap var tionde månad. Det är andra året i rad nu som jag får fakturan långt tidigare än mitt medlemskap går ut. Jag förstår att det inte är något förfallodatum på fakturorna men det känns ändå lite märkligt.
De får in stålarna nu och trycker upp plaskortet med ett bäst-före-datum som stämmer. DIF behöver stålarna nu, inte när ditt medlemskap gått ut.
Frågetråden
Re: Frågetråden
Lo-Fi-Fnk - Want U1962FenderStrat skrev:Någon housefantast som vet vad denna låt heter?
Re: Sv: Frågetråden
Vår buss har brunnit upp? Vad i Helvete.
Interbus buss har brunnit upp. De fixar nog fram en ny på försäkringen ska du se.pulverapa skrev:Vår buss har brunnit upp? Vad i Helvete.
Blir nog bra med en ny buss som inte har Mackans gamla snorkråkor som för otur med sig fastpillade under sätena.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Beträffande Mackan, vad hände egentligen med hans stämningsansökan mot DIF för den fullständigt oförtjänta lönen han anser sig ha rätt till?
Dom kommer på onsdag, släpps kl 11 om jag inte minns fel.Calle skrev:Beträffande Mackan, vad hände egentligen med hans stämningsansökan mot DIF för den fullständigt oförtjänta lönen han anser sig ha rätt till?
2014-04-07, vad hände?
- Amadeus
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Hahaha, nej det har du rätt iPraetori skrev:Interbus buss har brunnit upp. De fixar nog fram en ny på försäkringen ska du se.pulverapa skrev:Vår buss har brunnit upp? Vad i Helvete.
Blir nog bra med en ny buss som inte har Mackans gamla snorkråkor som för otur med sig fastpillade under sätena.

"Jag spelar hellre i division 4 iklädd DIF-tröjan än att spela med något annat lag i elitserien"
Fimpen
Fimpen
- minalman
Det tog två år att få förra bussen. Specialbeställd för att få rum med all utrustning. Vi och FBK hade varsin.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- minalman
Vilka kommer? Varifrån släpps dom?Jepe skrev:Dom kommer på onsdag, släpps kl 11 om jag inte minns fel.Calle skrev:Beträffande Mackan, vad hände egentligen med hans stämningsansökan mot DIF för den fullständigt oförtjänta lönen han anser sig ha rätt till?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
-
Har nu en riktigt fräsch klädesplagg-idé och frågan är huruvida det är olagligt att använda föreningens namn, "Djurgårdens IF" som del av motivet. Känns ju som att det borde vara olagligt då "Djurgårdens IF" är upphovsrättsskyddat. Någon som har stenkoll på detta?
Edit: Även slogans som "Stockholms stolthet" undrar jag över om det är ok att använda. "1891" kan jag aldrig tänka mig skulle vara upphovsrättsskyddat, eller?
Edit: Även slogans som "Stockholms stolthet" undrar jag över om det är ok att använda. "1891" kan jag aldrig tänka mig skulle vara upphovsrättsskyddat, eller?
- MarcusDaze
Varför står Bobo Petersson med på våran roster @ swehockey?
Dahlström står ju inte längre med.
Jag undrade också de för några veckor sedan.. DÅ trodde jag att han va påväg att gå över permanent, dessutom har man ändrat hans nummer. Men nu har han stått där så länge så jag tappade mitt hoppMarcusDaze skrev:Varför står Bobo Petersson med på våran roster @ swehockey?

-
Varför spelar inte Michael Holmqvist?
Honken är på väg till Sotji för att fylla Zetterbergs position i OStruppen.johanmelin skrev:Varför spelar inte Michael Holmqvist?
Skickat från min HTC One via Tapatalk
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- SirDIFalot
Om man har pappersmodellen av klackkortet, hur funkar det nu? Tvingas man hämta ut varje biljett var för sig inför varje match i butiken typ? Eller kan man hämta ut alla på samma gång eller vad gäller?
Expert.