Silly Season 2025/26
Silly Season 2025/26
"Vi skapar också en jättespännande målvaktsduo" - Wikegård. Då spikar vi in Hävelid som tvåa i SHL
Silly Season 2025/26
En stilla undran till er som följt sillyn och som kan mer än jag. Hur bra är egentligen vårt lag med de värvningar som gjorts? Var står vi i nuläget?
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2025/26
Så ja! Bara en toppcenter och en, helst två, toppforwards till och sen ser det riktigt bra ut!
Silly Season 2025/26
Jaa något annat kändes orealistiskt med tanke på Hellbergs dignitet. Allt på ett kort! Skulle det in två hade det varit två mindre alternativ.
Vad som är rätt blir spännande att följa. Kommer vara hopplöst på förhand de matcherna Hävelid kommer att stå. Snudd på för svag i HA största delen. Nu är det en nivå till! Känslan är att Hellberg kommer få stå MYCKET.
Silly Season 2025/26
Go hälsning från Hellberg. Tycker de flesta värvningsvideos brukar vara väldigt lama men det såg faktiskt ut som att han menade det han sa.
Varmt välkommen!
Varmt välkommen!
Silly Season 2025/26
Välkommen Hellis 

Silly Season 2025/26
Mycket bra!
Silly Season 2025/26
Fan vad fint, nu är jag nöjd med defensiven, ÄNTLIGEN en riktig förste målvakt!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Silly Season 2025/26
Får hoppas och be till gudarna att Hellberg håller dåra. Hoppas även att Hävelid kan lyfta ett snäpp. Sen har ju Färjestad Thelin som andra om jag inte har fel och där tycker jag att Hävelid e vassare.Manijock skrev: ↑2025-06-12 14:13:31Jaa något annat kändes orealistiskt med tanke på Hellbergs dignitet. Allt på ett kort! Skulle det in två hade det varit två mindre alternativ.
Vad som är rätt blir spännande att följa. Kommer vara hopplöst på förhand de matcherna Hävelid kommer att stå. Snudd på för svag i HA största delen. Nu är det en nivå till! Känslan är att Hellberg kommer få stå MYCKET.
-
Silly Season 2025/26
Både utvecklingsmässigt och rent ekonomiskt så tycker jag Hävelid är en perfekt 2a i SHL.DJUU1891 skrev: ↑2025-06-12 15:08:15Får hoppas och be till gudarna att Hellberg håller dåra. Hoppas även att Hävelid kan lyfta ett snäpp. Sen har ju Färjestad Thelin som andra om jag inte har fel och där tycker jag att Hävelid e vassare.Manijock skrev: ↑2025-06-12 14:13:31Jaa något annat kändes orealistiskt med tanke på Hellbergs dignitet. Allt på ett kort! Skulle det in två hade det varit två mindre alternativ.
På förhand riktigt starkt par.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2025/26
Skulle säga att vi har en riktigt bra botten nia. Samt back 2-5 och förstemålvakt.
Får vi in rätt spelare nu de sista värvningarna så kan det bli bra
Silly Season 2025/26
ÄNTLIGEN EN BRA MÅLVAKT!! VÄLKOMMEN HELLBERG!
Silly Season 2025/26
Gött! Vårt målvaktsspel kommer gå från medel ha-klass till hög SHL-klass. Välkommen Hellberg!