Jag skrev det i övriga lags sillyJJ skrev:Lite off-topic men det har ju (tyvärr) Djurgårdenanknytning.
Mot elitserien.... Ha ha ha!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan inte sluta skratta!!!!

Jag skrev det i övriga lags sillyJJ skrev:Lite off-topic men det har ju (tyvärr) Djurgårdenanknytning.
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan inte sluta skratta!!!!
Det tillhör ju defintivt SILLY season!!!Crashmash skrev:Jag skrev det i övriga lags sillyJJ skrev:Lite off-topic men det har ju (tyvärr) Djurgårdenanknytning.
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan inte sluta skratta!!!!Vetifan vilket som är rätt men, skrattretande är det
Finns spelare som funkar hyggligt i PP, men vi har inte den spelaren som ställer sig på blå och leder ett PP från sin backplats. Vill man ha ett bra PP måste man ha den självklara backledaren på blå svårare än så är det inte. Just nu har vi inte denna spelare. Att ens nämna spelare som Frylén, Pettersson och Tompa är nästan skrattretande. Jiri kan möjligen fungera, men han gjorde det inte tillräckligt bra förra säsongen.pekka21 skrev:Dem backar som jag anser kan spela PP är Thomas Johansson, Jiri Marusak, Edvin Frylèn och Timmy Pettersson så det där med att det inte finns PP backar köper jag inte riktigt.
Hoppas att du skämtar. Om vi inte förstärker vår backsida med MINST 1 riktigt etablerat namn till, så ser backsidan sämre ut än förra säsongen, fast vi ökat vår budget med 4 miljoner.Frasse skrev:Kronwall hamnar nog med alla säkerhet i Linköping och LHC.
Blir det något tillskott på backsidan handlar det om David Printz.
Hoppas att du har fel. Det vore så otroligt trist att behöva se Kronwall spela i Linköping. Och att byta aik:are Ericson mot aik:are Printz lär knappast göra laget speciellt mycket bättre. När ska de fatta att samla på gamla gnagare inte lönar sig.Frasse skrev:Kronwall hamnar nog med alla säkerhet i Linköping och LHC.
Blir det något tillskott på backsidan handlar det om David Printz.
blocco skrev:Marcus Nilson förlänger med Calgary. Så honom kan vi glömma.
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto ... 78,00.html