Varsågod.Schmosby skrev:Jo jag såg att det kom upp precis efter att jag frågade.Kungen skrev:Fick i mail:Schmosby skrev:Har fått för mig att matchen nu på onsdag mot asplöven är en medlemsmatch där man som medlem får gratis biljetter. När brukar det komma upp på hemsdan så man kan boka biljetterna?
Till matchen mot Asplöven den 4 dec så har vi alltså den andra av två matcher då ni som medlemmar kan ta med er gäster för endast bokningsavgiften på 30 kr.
För att boka detta går ni in på:
http://www.difhockey.se/frimedlem
Frågetråden
Re: Frågetråden
Har fått veta från jk-håll att man kommer att lägga upp info om Västerås-resan inom kort, så det blir förhoppningsvis lite folk. Möjligtvis kommer Berlin-resan den 18:e-23:e att påverka en del.Norenfalk skrev:Hur ser det ut den 16e december? Är det några djurgårdare som drar till Västerås och stöttar? Funderar på att åka dit och ställa mig på borta stå. Vore guld om det blev en liten uppslutning
-
Jag har tankt mig kopa biljetter till bortamatchen mot SSK 16 januari. Det ar dock den enda matchen som inte finns att kopa pa varan hemsida och inte heller pa SSK's.
Vet nagon hur det fungerar, har aldrig varit pa bortamatch forut faktiskt.....
Tack!
Tack!
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Det är ungefär som på Hovet. Två lag med vardera en målvakt och minst fem utespelare på en isad rink 60 gånger 30 meter spelar med sk hockeyklubbor på en gummitrissa under tre gånger tjugo minuter effektiv tid. Flest mål vinner.BobTheBlob skrev:Jag har tankt mig kopa biljetter till bortamatchen mot SSK 16 januari. Det ar dock den enda matchen som inte finns att kopa pa varan hemsida och inte heller pa SSK's.
Tack!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
-
minalman skrev:Det är ungefär som på Hovet. Två lag med vardera en målvakt och minst fem utespelare på en isad rink 60 gånger 30 meter spelar med sk hockeyklubbor på en gummitrissa under tre gånger tjugo minuter effektiv tid. Flest mål vinner.BobTheBlob skrev:Jag har tankt mig kopa biljetter till bortamatchen mot SSK 16 januari. Det ar dock den enda matchen som inte finns att kopa pa varan hemsida och inte heller pa SSK's.
Tack!
hahah den fortjanade jag nastan!

Sjalvklart ar det ang. biljetter jag fragar, vart kan man kopa dem?
minalman skrev:Det är ungefär som på Hovet. Två lag med vardera en målvakt och minst fem utespelare på en isad rink 60 gånger 30 meter spelar med sk hockeyklubbor på en gummitrissa under tre gånger tjugo minuter effektiv tid. Flest mål vinner.BobTheBlob skrev:Jag har tankt mig kopa biljetter till bortamatchen mot SSK 16 januari. Det ar dock den enda matchen som inte finns att kopa pa varan hemsida och inte heller pa SSK's.
Tack!

Konstigt att du inte kan beställa på SSKs hemsida men det kommer nog snart, när de höjt priset på just den match du vill se, alltså vårt kära DIF mot kringlorna. Har för mig att de gjorde så förra året.BobTheBlob skrev:Jag har tankt mig kopa biljetter till bortamatchen mot SSK 16 januari. Det ar dock den enda matchen som inte finns att kopa pa varan hemsida och inte heller pa SSK's.
Tack!
-
Dem höjde till höstmatchen iafDIFtorped skrev:Konstigt att du inte kan beställa på SSKs hemsida men det kommer nog snart, när de höjt priset på just den match du vill se, alltså vårt kära DIF mot kringlorna. Har för mig att de gjorde så förra året.BobTheBlob skrev:Jag har tankt mig kopa biljetter till bortamatchen mot SSK 16 januari. Det ar dock den enda matchen som inte finns att kopa pa varan hemsida och inte heller pa SSK's.
Tack!

MEN senast så kunde man köpa till klacken på plats för typ 100kr?
(hade tyvärr köpt fel så satt bland massa SSK:are

"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
-
Det finns att kopa, men dock ej till bortaklack. Sjalvklart vill jag ju sta och sjunga med resten av DIFare pa plats, ist for att sitta med SSK.....
-
Då får du nog köpa på plats tyvärr...BobTheBlob skrev:Det finns att kopa, men dock ej till bortaklack. Sjalvklart vill jag ju sta och sjunga med resten av DIFare pa plats, ist for att sitta med SSK.....
Annars gör du samma miss som jag gjorde när jag åkte dit (men det gick att gå in på bortaklack iaf/sitta bakom buren)
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
SSK låter ju, vad jag vet, supporterorganisationer från bortalaget boka upp biljetter i förstaläget varefter det som blir över ett par dagar före match går via ticnet och direktköp. Förra gången släppte ju JK till direktköp på allt, 100kr för ståplats och lite dyrare för några få sittplatser ovanför vill jag minnas.medu82 skrev:Dem höjde till höstmatchen iafDIFtorped skrev:Konstigt att du inte kan beställa på SSKs hemsida men det kommer nog snart, när de höjt priset på just den match du vill se, alltså vårt kära DIF mot kringlorna. Har för mig att de gjorde så förra året.BobTheBlob skrev:Jag har tankt mig kopa biljetter till bortamatchen mot SSK 16 januari. Det ar dock den enda matchen som inte finns att kopa pa varan hemsida och inte heller pa SSK's.
Tack!
(hade tyvärr köpt fel så satt bland massa SSK:are)
-
Jo jag gjorde ju missen och köpte genom ticnet iställetsm910 skrev:SSK låter ju, vad jag vet, supporterorganisationer från bortalaget boka upp biljetter i förstaläget varefter det som blir över ett par dagar före match går via ticnet och direktköp. Förra gången släppte ju JK till direktköp på allt, 100kr för ståplats och lite dyrare för några få sittplatser ovanför vill jag minnas.medu82 skrev:Dem höjde till höstmatchen iafDIFtorped skrev:Konstigt att du inte kan beställa på SSKs hemsida men det kommer nog snart, när de höjt priset på just den match du vill se, alltså vårt kära DIF mot kringlorna. Har för mig att de gjorde så förra året.BobTheBlob skrev:Jag har tankt mig kopa biljetter till bortamatchen mot SSK 16 januari. Det ar dock den enda matchen som inte finns att kopa pa varan hemsida och inte heller pa SSK's.
Tack!
(hade tyvärr köpt fel så satt bland massa SSK:are)

Men jag fick gå in på "klackingången" men sedan kunde jag inte komma till min plats eftersom arenan var stängd och fick då hjälp utav en publikvärd att kunna gå igenom spärren

Fast det kändes verkligen som en lite väl snålt tilltagen apbur i Södertälje

-
Ni som är på plats i Berlin ta gärna foton för att förmedla känslan till oss stackars satar som är fast här hemma, tack! Glöm inte länka erat Twitter om det är där bilderna läggs upp.
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
#DIFonTourPogue Mahone skrev:Ni som är på plats i Berlin ta gärna foton för att förmedla känslan till oss stackars satar som är fast här hemma, tack! Glöm inte länka erat Twitter om det är där bilderna läggs upp.
Född till sportchef.
-
japp se till att ta bilder nu så jag får se lite från baren där ni samlas osv!?
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"