Klacktråden - allt som rör klacken och publiken i övrigt

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Taskman
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av Taskman »

Gneblon skrev: nånting som var jävligt positivt var att "den som inte hoppar" INTE kördes idag! Annars var SM-Guld sjukt rolig :)
Var inne lite på samma spår.
"Ingen som körde den som inte hoppar". Då måste det vara illa ställt...
SM-Guld ramsan ägde..

Salas: Finn fem fel.. Det var en HV spelare på bilden.. :D
Just because I'm paranoid doesn't mean they're not out to get me.
Användarvisningsbild
season
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av season »

Och ni horungar med klackbiljetter som sitter ner. Dö.

Det var allt för nu.
ALLTID, OAVSETT, FÖR EVIGT.
FredrikH

Inlägg av FredrikH »

season skrev:Och ni horungar med klackbiljetter som sitter ner. Dö.

Det var allt för nu.
Pinsamt. Välj dina ord i framtiden.

Allt tyck och tänk om DIF hockey visar sig allt mer på läktaren. Förhoppningsvis en väckarklocka för ledningen, för just nu gräver dem sin grav allt djupare. Personligen hoppas jag att Hovet är tystare än någonsin imorgon.
Axel_K

Inlägg av Axel_K »

Salas skrev:En kort liten uppmaning till er som står i klacken och sköter er uppgift:

Börja försöka ta tag i problemen själva nu. Folk sitter ner överallt, och ingen säger till. Idag skrek jag på fyra personer i mitt närområde, men i övrigt så sitter folk ner utan att folk reagerar. Allt som ni behöver göra är att skrika i fem sekunder, det gör en större nytta än vad ni tror. Det är fan dags att visa att det inte är accepterat att sitta ner i klacken, och jag själv kan inte få 50-60 pers att ställa sig upp såvida jag inte står på räcket förstås i 60 minuter, vilket känns tämligen oaktuellt, även om jag börjar överväga att ge räcket en chans om inget händer. Alla bara väntar på att någon ska ta tag i det, så det är väl kanske värt att ge det en chans. Men jag ber er alla som bryr er om klacken och fortfarande ser matcherna, börja säga till folk som sitter ner. Det räcker fan nu!
Jag och en kille som stod bredvid mig sa först till några killar bakom oss att ställa sig upp och sjunga, de lyssnade inte. Så vi fick med oss 2 till som också började säga till dem. De lyssnade inte. Vet inte varför såna jävla idioter står i klacken...
Användarvisningsbild
AMMC

Inlägg av AMMC »

Brynäspubliken hörs mer än DIF-diton idag.

Mats Larsson och resten av DIF-ledningen har lyckats. Så här går det när man välkomnar, hejar på och hjälper polisen att införa nolltolerans där en fot i trappen betyder batong i skallen. För att inte tala om narkotikarazzior (!!), husrannsakan och allmänna trakasserier. En ordförande och styrelse som är ansvariga för misshandel och övergrepp på sina egna kunder. Det är det ultimata sveket.

Så länge det här styret sitter kvar så är hockeyn dödsdömd på supporterkulturnivå. Bara en tidsfråga innan det rasar totalt nu.
Metal Machine

Inlägg av Metal Machine »

AMMC skrev:Brynäspubliken hörs mer än DIF-diton idag.

Mats Larsson och resten av DIF-ledningen har lyckats. Så här går det när man välkomnar, hejar på och hjälper polisen att införa nolltolerans där en fot i trappen betyder batong i skallen. För att inte tala om narkotikarazzior (!!), husrannsakan och allmänna trakasserier. En ordförande och styrelse som är ansvariga för misshandel och övergrepp på sina egna kunder. Det är det ultimata sveket.

Så länge det här styret sitter kvar så är hockeyn dödsdömd på supporterkulturnivå. Bara en tidsfråga innan det rasar totalt nu.
Ja, det är enormt tråkigt. Mats visade en gång för alla i onsdags att man vägrar ta detta på allvar.
Blueberry hill

Inlägg av Blueberry hill »

såg matchen på tv, DIF " klacken " hördes bra, mer än BIF:s. Ni som säger horungar till de småbarn som är där med föräldrar bl.a., det är dåligt
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

Blueberry hill skrev:såg matchen på tv, DIF " klacken " hördes bra, mer än BIF:s. Ni som säger horungar till de småbarn som är där med föräldrar bl.a., det är dåligt
Varför i helvete ska föräldrar med småbarn befinna sig i klacken?
Användarvisningsbild
lajjnus

Inlägg av lajjnus »

Kentta skrev:
Blueberry hill skrev:såg matchen på tv, DIF " klacken " hördes bra, mer än BIF:s. Ni som säger horungar till de småbarn som är där med föräldrar bl.a., det är dåligt
Håller med. Tror det var i andra perioden som ett par satte sig bredvid mig och en polare högt upp i klacken. Saken var att de hade sitt lilla (2-3? år) barn med sig. Vad i?
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

Slutsålt. Imponerande. Riktigt kul att se. Tyvärr lär knappast någon blaska hylla detta. Däremot kan man tänka sig rubrikerna vid ett halvfyllt hovet.

"Krisen än djupare. Publiken sviker DIF"

Ingen kan kalla Djurgårdsfamiljen medgångare en kväll som denna.

Klacken försökte och kämpade på. Sedan att den liksom laget varit í en svacka denna säsong är inget märkligt. Det är betydligt sämre hos andra lag när det går emot.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Kentta skrev:
Stod brevid två ungar med sina föräldrar idag. Hela familjen sjöng för full hals och ungarna drog igång "Vi hatar Brynäs" ett antal gånger.. Underbart att se.
DIF!
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

Daniel942 skrev:
Kentta skrev:
Stod brevid två ungar med sina föräldrar idag. Hela familjen sjöng för full hals och ungarna drog igång "Vi hatar Brynäs" ett antal gånger.. Underbart att se.
Med småbarn menar jag typ bebisar, 1-4 år gamla. Dom har verkligen inget att göra i klacken enligt mig.
Användarvisningsbild
Edin

Inlägg av Edin »

Kentta skrev:
Daniel942 skrev:
Kentta skrev:
Med småbarn menar jag typ bebisar, 1-4 år gamla. Dom har verkligen inget att göra i klacken enligt mig.
Nej, jag stod på samma rad som en tjej som var 5-6 år, både hon och hennes mamma satt ner och höll käften.

Riktigt jävla illa, kände dock inte att det var läge att be dom att dra åt helvete.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Pogue Mahone

Inlägg av Pogue Mahone »

Om någon ber en mamma el pappa som går på hockey med några ungar 1-7 år och be dem dra åt helvete för att de är i klacken och inte håller igång den jäveln skulle jag utan tvekan ge en smäll. Personen i fråga har inget att göra på en DIF match. Snacka om att förstöra kanske den första live hockey matchen för ett barn.

missta mig inte, jag tycker inte heller dem skall vara i klacken men de kommer nog troligtvis inte köpa biljett till klacken igen om de går upp för dem att här ska man stå och sjunga. Men vad som däremot kan hända om man ber dem dra åt helvete kommer nog inte ungen vilja gå på någon DIF match någonsin igen. Det man kan göra är att be dem prata med en OV och kolla om de kan fixa en sittplats åt dem då de har fått tag på fel biljetter.

Det ska däremot inte finnas någon tvekan för en förälder som går på hockey med sina barn om att klacken inte är ett alternativ att köpa biljett till. Så skriv till DIFhockey (inte för att de bryr sig säkert) och berätta situationen.
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
Användarvisningsbild
Salas

Inlägg av Salas »

Pogue Mahone skrev:Om någon ber en mamma el pappa som går på hockey med några ungar 1-7 år och be dem dra åt helvete för att de är i klacken och inte håller igång den jäveln skulle jag utan tvekan ge en smäll. Personen i fråga har inget att göra på en DIF match. Snacka om att förstöra kanske den första live hockey matchen för ett barn.

missta mig inte, jag tycker inte heller dem skall vara i klacken men de kommer nog troligtvis inte köpa biljett till klacken igen om de går upp för dem att här ska man stå och sjunga. Men vad som däremot kan hända om man ber dem dra åt helvete kommer nog inte ungen vilja gå på någon DIF match någonsin igen. Det man kan göra är att be dem prata med en OV och kolla om de kan fixa en sittplats åt dem då de har fått tag på fel biljetter.

Det ska däremot inte finnas någon tvekan för en förälder som går på hockey med sina barn om att klacken inte är ett alternativ att köpa biljett till. Så skriv till DIFhockey (inte för att de bryr sig säkert) och berätta situationen.
Ärligt talat, dessa jävla tjockisfamiljer förtjänar inget annat än en fet utskällning. Har man klackbiljetter sjunger man, och kan man inte sjunga, pga att man är en tjej på 5 år, ja då är det enkelt, då finns sittplats. I klacken sjunger man, annars kan man dra åt helvette. Är så jävla trött på vår sosseklack där alla är välkomna. Klackbiljetter är billiga pga en anledning, FÖR ATT MAN SKA SJUNGA, hur svårt är det egentligen? Köper man klackbiljett och sitter ner så är man en skam för Djurgården. Dessa personer är pinsamma, äckliga och avskyvärda personer som inte är värda ett öre i min hjärna. Dom utnyttjar laget i "deras hjärta" och köper billiga biljetter för att dom är snåla jävlar. Äckligt är ordet, och det finns inga ursäkter till det beteendet.

Står man i klacken så sjunger man - annars kan man dra åt helvette.
Skriv svar