Pogue Mahone skrev:Om någon ber en mamma el pappa som går på hockey med några ungar 1-7 år och be dem dra åt helvete för att de är i klacken och inte håller igång den jäveln skulle jag utan tvekan ge en smäll. Personen i fråga har inget att göra på en DIF match. Snacka om att förstöra kanske den första live hockey matchen för ett barn.
missta mig inte, jag tycker inte heller dem skall vara i klacken men de kommer nog troligtvis inte köpa biljett till klacken igen om de går upp för dem att här ska man stå och sjunga. Men vad som däremot kan hända om man ber dem dra åt helvete kommer nog inte ungen vilja gå på någon DIF match någonsin igen. Det man kan göra är att be dem prata med en OV och kolla om de kan fixa en sittplats åt dem då de har fått tag på fel biljetter.
Det ska däremot inte finnas någon tvekan för en förälder som går på hockey med sina barn om att klacken inte är ett alternativ att köpa biljett till. Så skriv till DIFhockey (inte för att de bryr sig säkert) och berätta situationen.
Ärligt talat, dessa jävla tjockisfamiljer förtjänar inget annat än en fet utskällning. Har man klackbiljetter sjunger man, och kan man inte sjunga, pga att man är en tjej på 5 år, ja då är det enkelt, då finns sittplats. I klacken sjunger man, annars kan man dra åt helvette. Är så jävla trött på vår sosseklack där alla är välkomna. Klackbiljetter är billiga pga en anledning,
FÖR ATT MAN SKA SJUNGA, hur svårt är det egentligen? Köper man klackbiljett och sitter ner så är man en skam för Djurgården. Dessa personer är pinsamma, äckliga och avskyvärda personer som inte är värda ett öre i min hjärna. Dom utnyttjar laget i "deras hjärta" och köper billiga biljetter för att dom är snåla jävlar. Äckligt är ordet, och det finns inga ursäkter till det beteendet.
Står man i klacken så sjunger man - annars kan man dra åt helvette.