Följer varandra på Twitter!Osten östlund skrev: ↑2024-07-04 15:52:02Är klart 500%!
Alla pilar pekar åt samma håll, vad har "vi som bekräftar "!?
- Wikegård/ Fimpens "klipp".
- Rönnqvist bror.
- Sylvester N, självutnämnd spaningsledare.
- Polsk städerska.
Fyll på me mer bevis, ifall jag missat ngt!?
Silly Season 2024/25
Silly Season 2024/25
Silly Season 2024/25
Nån som känner Thores frisör i Storhamar. Är oftast den pålitligaste källan då mycket mellan skål o väg avhandlas där under ett besök..
-
Silly Season 2024/25
Bra tänkt!
Köra en "swish kampanj " till Sylvester. Har ju familjen redan under bevakning. Kanske kan ta in mer resurser då, för att spana på/förhöra frisören!?
Silly Season 2024/25
Brynolf och Ljung skulle fan bli rejält sotis ifall dom skulle läsa här inne.
Silly Season 2024/25
Kommer med tråkiga nyheter... Difhockey följer INTE Thoresen på instagram. Vilket betyder att de inte blir något. Oklart om Thoresen har instagram la en sökning men ingen lycka.
Nere på 110% igen då vi har ryktet med Rönnqvist bror kvar.
EDIT : hittade honom.
Nere på 110% igen då vi har ryktet med Rönnqvist bror kvar.
EDIT : hittade honom.
Senast redigerad av benganfs den 2024-07-04 17:21:01, redigerad totalt 1 gånger.
Silly Season 2024/25
Någon som anmäler sig som frivillig till att ”råka stöta in i Thoresen i kassakön” på lokala butiken? Swishkampanj för att stötta i resa och boende.
Silly Season 2024/25
Idag på jobbet skulle jag fylla på kaffe i gamla muggen. Precis innan jag ställer den i den gnisslande och skräniga selectamaskinen tittar jag ner, och tro inte om Thoresens skäggiga nuna stirrar tillbaka på mig från muggens botten! Nu är det åtminstone på 300% igen.
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Silly Season 2024/25
Om vi håller i sär larvandes till den här personen Silvester när han först gick ut med Thore så tog det bara någon dag till både Wiken och Thore bekräftade samtal funnits sen skriver samma person att DIF get ett seriöst bud !!!!
Och inte nog med det han värkar följa allt familjen gör dessutom det låter ju som ett seriöst punkt markerande
Ang Silverster själv så följer han och skriver om Hockey i allmänt
En fråga till Flashback ungarna som känner svartjobbarna mm är det någon som har koll på om han brukar ha hög sanning eller svammel.
Och det här med Rönnberg vem kom med uppgifter
Och inte nog med det han värkar följa allt familjen gör dessutom det låter ju som ett seriöst punkt markerande
En fråga till Flashback ungarna som känner svartjobbarna mm är det någon som har koll på om han brukar ha hög sanning eller svammel.
The DIF ONE
Silly Season 2024/25
Tror inte på Rönnqvist ryktet alls faktiskt däremot finns förmodligen ett bud på bordet lär väl vara 50/50 att han dyker upp. Han är trotsallt 41år mångs parametrar som ska stämma flytt,familj osvosv... Hade varit sjukt rolig värvning dock.GULD skrev: ↑2024-07-04 19:09:25 Om vi håller i sär larvandes till den här personen Silvester när han först gick ut med Thore så tog det bara någon dag till både Wiken och Thore bekräftade samtal funnits sen skriver samma person att DIF get ett seriöst bud !!!!
Varför skulle Rönnqvist företag pröjsa för Thoresen? Ser ingen anledning till det.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2024/25
Och jag, som enligt mig själv och endast mig, är en jävel på att läsa mellan raderna, tycks förstå att Thore verkligen ryktas hit. Ingen rök utan eld. Nu 300,072%dr111DIF skrev: ↑2024-07-04 17:31:27Idag på jobbet skulle jag fylla på kaffe i gamla muggen. Precis innan jag ställer den i den gnisslande och skräniga selectamaskinen tittar jag ner, och tro inte om Thoresens skäggiga nuna stirrar tillbaka på mig från muggens botten! Nu är det åtminstone på 300% igen.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
-
Silly Season 2024/25
Det var lite kul att skoja om "sillyn".GULD skrev: ↑2024-07-04 19:09:25 Om vi håller i sär larvandes till den här personen Silvester när han först gick ut med Thore så tog det bara någon dag till både Wiken och Thore bekräftade samtal funnits sen skriver samma person att DIF get ett seriöst bud !!!!
Men det är uppskattat om du eller andra förmedlare ngt som är relevant. Hoppas Sylvester har koll, var inget "illa ment. Hoppas han växlar upp, samt har rätt!
Gällande Rönnqvist bror hittar du 3-4 sidor bak i tråden, ifall du vill " fakta kolla"?
Övrigt i silly tråden, gällande Thore får du nog ta med en "nypa sallt"= svammel.
-
Silly Season 2024/25
Om vi ska spekulera i "Rönnqvist ryktet".benganfs skrev: ↑2024-07-04 19:16:03Tror inte på Rönnqvist ryktet alls faktiskt däremot finns förmodligen ett bud på bordet lär väl vara 50/50 att han dyker upp. Han är trotsallt 41år mångs parametrar som ska stämma flytt,familj osvosv... Hade varit sjukt rolig värvning dock.GULD skrev: ↑2024-07-04 19:09:25 Om vi håller i sär larvandes till den här personen Silvester när han först gick ut med Thore så tog det bara någon dag till både Wiken och Thore bekräftade samtal funnits sen skriver samma person att DIF get ett seriöst bud !!!!
Varför skulle Rönnqvist företag pröjsa för Thoresen? Ser ingen anledning till det.
- Polare med Wikegård, jobbat tillsammans.
- Dom är säker inte "ensamma ". Flera har lagt en summa, kan vara den summan. Som ryktas vara "öronmärkt "?
Silly Season 2024/25
Sylvester brukar ha korrekta uppgifter.GULD skrev: ↑2024-07-04 19:09:25 Om vi håller i sär larvandes till den här personen Silvester när han först gick ut med Thore så tog det bara någon dag till både Wiken och Thore bekräftade samtal funnits sen skriver samma person att DIF get ett seriöst bud !!!!
Han var väl först ut med att Gradin skulle köpas ut av oss.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2024/25
Blanda inte ihop med Schampo nu och hans farsa!
Då kommer det börja svida i ögonen på folk