Då får du buda på dom efter säsongen när dom brukar auktionera ut några.dalbad skrev:Hej, tack för svaren! Men om jag vill ha med reklam på tröjorna?
Frågetråden
Re: Vart kan jag köpa de senaste matchtröjorna?
Frågetråden
Ge fan i #18 bara.Tuzzen skrev:Då får du buda på dom efter säsongen när dom brukar auktionera ut några.dalbad skrev:Hej, tack för svaren! Men om jag vill ha med reklam på tröjorna?
Sent from my iPad using Tapatalk
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Frågetråden
Vad är rekordet i minst antal timmar innan match som en matchtråd dyker upp?
Inte för att jag direkt saknar tråden inför Karlskrona ikväll. Det kanske går bättre utan matchtråd.
Inte för att jag direkt saknar tråden inför Karlskrona ikväll. Det kanske går bättre utan matchtråd.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- BaronVonDif
Sv: Re: Vart kan jag köpa de senaste matchtröjorna?
Gå med i laget så får du en gratisdalbad skrev:Hej, tack för svaren! Men om jag vill ha med reklam på tröjorna?

"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
Re: Frågetråden
Tack!!! Kanonbra att alla matcher flyttas!pulverapa skrev:2014-02-15 16:00 Djurgårdens IF Mora IK Hovet
Lördag 15 februari, 18.00 Sverige – Lettland
Även den 19, 21 och 23 februari ser katastrof ut just nu.
- -daniel-
Fråga: är det någon som vet vart laget Djurgården tagit vägen? Har letat febrilt med lykta, nightgoggles och kikare utan resultat. Den senaste skymten var den 4:e november mot Malmö i Skåneland.

- minalman
Frågetråden
Försvann redan vid 59:59 borta mot Modo.-daniel- skrev:Fråga: är det någon som vet vart laget Djurgården tagit vägen? Har letat febrilt med lykta, nightgoggles och kikare utan resultat. Den senaste skymten var den 4:e november mot Malmö i Skåneland.
59:59:99 till och med.minalman skrev:Försvann redan vid 59:59 borta mot Modo.-daniel- skrev:Fråga: är det någon som vet vart laget Djurgården tagit vägen? Har letat febrilt med lykta, nightgoggles och kikare utan resultat. Den senaste skymten var den 4:e november mot Malmö i Skåneland.
- minalman
Frågetråden
Men nu glömmer vi det och gör så mycket som möjligt av det Djurgården som faktiskt finns och som gjorde en godkänd bortamatch mot Karlskrona ikväll.Isabo skrev:59:59:99 till och med.minalman skrev:Försvann redan vid 59:59 borta mot Modo.-daniel- skrev:Fråga: är det någon som vet vart laget Djurgården tagit vägen? Har letat febrilt med lykta, nightgoggles och kikare utan resultat. Den senaste skymten var den 4:e november mot Malmö i Skåneland.
Helt klart.minalman skrev:Men nu glömmer vi det och gör så mycket som möjligt av det Djurgården som faktiskt finns och som gjorde en godkänd bortamatch mot Karlskrona ikväll.Isabo skrev:59:59:99 till och med.minalman skrev:Försvann redan vid 59:59 borta mot Modo.-daniel- skrev:Fråga: är det någon som vet vart laget Djurgården tagit vägen? Har letat febrilt med lykta, nightgoggles och kikare utan resultat. Den senaste skymten var den 4:e november mot Malmö i Skåneland.
Hur ser det ut den 16e december? Är det några djurgårdare som drar till Västerås och stöttar? Funderar på att åka dit och ställa mig på borta stå. Vore guld om det blev en liten uppslutning
RÖTT FÖR BLODET GENOM HJÄRTA OCH VEN
GULT FÖR SOLENS VÄRMANDE SKEN
BLÅTT FÖR HIMMEL,REGN OCH HAV
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!
GULT FÖR SOLENS VÄRMANDE SKEN
BLÅTT FÖR HIMMEL,REGN OCH HAV
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!
Jag vet att Järnkaminerna gick ut med att man skulle ha resa till Västerås. Jag planerar ivf att åka med (har varit på de tre tidigare resorna dit), förhoppningsvis blir den av som tänkt trots att man nu satsar mer på Berlin-resan.Norenfalk skrev:Hur ser det ut den 16e december? Är det några djurgårdare som drar till Västerås och stöttar? Funderar på att åka dit och ställa mig på borta stå. Vore guld om det blev en liten uppslutning
Har fått för mig att matchen nu på onsdag mot asplöven är en medlemsmatch där man som medlem får gratis biljetter. När brukar det komma upp på hemsdan så man kan boka biljetterna?
Fick i mail:Schmosby skrev:Har fått för mig att matchen nu på onsdag mot asplöven är en medlemsmatch där man som medlem får gratis biljetter. När brukar det komma upp på hemsdan så man kan boka biljetterna?
Till matchen mot Asplöven den 4 dec så har vi alltså den andra av två matcher då ni som medlemmar kan ta med er gäster för endast bokningsavgiften på 30 kr.
För att boka detta går ni in på:
www.difhockey.se/frimedlem
Jo jag såg att det kom upp precis efter att jag frågade.Kungen skrev:Fick i mail:Schmosby skrev:Har fått för mig att matchen nu på onsdag mot asplöven är en medlemsmatch där man som medlem får gratis biljetter. När brukar det komma upp på hemsdan så man kan boka biljetterna?
Till matchen mot Asplöven den 4 dec så har vi alltså den andra av två matcher då ni som medlemmar kan ta med er gäster för endast bokningsavgiften på 30 kr.
För att boka detta går ni in på:
http://www.difhockey.se/frimedlem