De gjorde det även mot Leksand. Dock lyckades de vinna den matchen trots årets tavla av nämnde 3:e-målvakten.Violator77 skrev:Härligt Örebro, ställer in 3:e målvakten när de möter en av våra bottenkonkurrenter!
SHL 2014-15
Re: SHL 2014-15
3-0 Brynäs, happ, det här var ju mindre bra.
Seriöst av Örebro att ställa andramålisen mot både Brynäs och Leksand.
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
När vi möter dem i sista omgången står garanterat Hudacek. Grattis oss!Vikas skrev:De gjorde det även mot Leksand. Dock lyckades de vinna den matchen trots årets tavla av nämnde 3:e-målvakten.Violator77 skrev:Härligt Örebro, ställer in 3:e målvakten när de möter en av våra bottenkonkurrenter!
Säsongskort | Hovet A9 | Tele2 A109
Ständig medlem | DIF Hockey | DIF Fotboll | Järnkaminerna
Ständig medlem | DIF Hockey | DIF Fotboll | Järnkaminerna
- SirDIFalot
Brynäs bara kör. Logiskt att Örebro börjar vila Hudacek nu inför slutspelet. Han har spelat väldigt mycket.
Expert.
Okej nu får vi satsa på att hålla lyxfällan bakom oss.
Tack Örebro!
- SirDIFalot
Dom bytte in Hudacek efter 8 minuter och tre mål alltså.SirDIFalot skrev:Brynäs bara kör. Logiskt att Örebro börjar vila Hudacek nu inför slutspelet. Han har spelat väldigt mycket.
Expert.
Ja 8 min vila. Lär göra mycket skillnad i slutspelet.SirDIFalot skrev:Brynäs bara kör. Logiskt att Örebro börjar vila Hudacek nu inför slutspelet. Han har spelat väldigt mycket.

Jag är egentligen inte så förvånad att Brynäs börjar ta poäng, deras lag är bättre än vad deras placering visar. De hade en lång förlustsvit där vi tog poäng, nu börjar Bulan få lite ordning på skeppet och då börjar de plocka poäng.
- Jim Morrison
Dom har en bra förstakedja.Rix skrev:Jag är egentligen inte så förvånad att Brynäs börjar ta poäng, deras lag är bättre än vad deras placering visar. De hade en lång förlustsvit där vi tog poäng, nu börjar Bulan få lite ordning på skeppet och då börjar de plocka poäng.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Ja dem lever väldigt mycket på den. Men samtidigt så märktes det redan när Bulan tog över att laget blev bara bättre och bättre, även om poängen i början kanske inte kom som de skulle.Jim Morrison skrev:Dom har en bra förstakedja.Rix skrev:Jag är egentligen inte så förvånad att Brynäs börjar ta poäng, deras lag är bättre än vad deras placering visar. De hade en lång förlustsvit där vi tog poäng, nu börjar Bulan få lite ordning på skeppet och då börjar de plocka poäng.
Absolut är det så, men de har även andra spelare som har gjort det bra. Om de inte hade trillat ner i den förlustsviten de gjorde vet jag inte om vi hade legat före dem inför dagens match. Men det går ju att spekulera åt alla möjliga håll. Vi hade kunnat varit högre upp om vissa spelare inte hade varit skadade så mycket.Jim Morrison skrev:Dom har en bra förstakedja.Rix skrev:Jag är egentligen inte så förvånad att Brynäs börjar ta poäng, deras lag är bättre än vad deras placering visar. De hade en lång förlustsvit där vi tog poäng, nu börjar Bulan få lite ordning på skeppet och då börjar de plocka poäng.
Bra Ryan