Bara att vi pratat med Simon Johansson men han vill gärna köra på i Nordamerika och att Gustav Lindström skulle vara vår drömvärvning. Men dom säger ju det som är uppenbart att dom tar ut svängarna rejält när de gäller drömvärvningen att den inte är realistisk.Osten östlund skrev: ↑2024-07-02 13:47:44Ngt nytt/annat namn?Andspe skrev: ↑2024-07-02 13:01:53 ”Han har en grym karriär och håller fortfarande sjukt hög nivå. Men det finns inga pågående förhandlingar med Thoresen över huvud taget. Vad som händer i framtiden får vi se.”
Wiken ang Thoresen
https://www.aftonbladet.se/sportbladet ... r-wikegard
Silly Season 2024/25
Silly Season 2024/25
-
Silly Season 2024/25
Förstår inte syftet med detta.Difjs skrev: ↑2024-07-02 14:16:11Bara att vi pratat med Simon Johansson men han vill gärna köra på i Nordamerika och att Gustav Lindström skulle vara vår drömvärvning. Men dom säger ju det som är uppenbart att dom tar ut svängarna rejält när de gäller drömvärvningen att den inte är realistisk.Osten östlund skrev: ↑2024-07-02 13:47:44Ngt nytt/annat namn?Andspe skrev: ↑2024-07-02 13:01:53 ”Han har en grym karriär och håller fortfarande sjukt hög nivå. Men det finns inga pågående förhandlingar med Thoresen över huvud taget. Vad som händer i framtiden får vi se.”
Wiken ang Thoresen
Varför sa man inte Victor Hedman eller Cale Makar då? Betydligt bättre val än Lindström.
Silly Season 2024/25
Djurgårdare såpass att han har skölden gaddad och kusin med lill-Ragge.Nattuggla_ skrev: ↑2024-07-02 15:13:09Förstår inte syftet med detta.Difjs skrev: ↑2024-07-02 14:16:11Bara att vi pratat med Simon Johansson men han vill gärna köra på i Nordamerika och att Gustav Lindström skulle vara vår drömvärvning. Men dom säger ju det som är uppenbart att dom tar ut svängarna rejält när de gäller drömvärvningen att den inte är realistisk.Osten östlund skrev: ↑2024-07-02 13:47:44Ngt nytt/annat namn?Andspe skrev: ↑2024-07-02 13:01:53 ”Han har en grym karriär och håller fortfarande sjukt hög nivå. Men det finns inga pågående förhandlingar med Thoresen över huvud taget. Vad som händer i framtiden får vi se.”
Wiken ang Thoresen
Varför sa man inte Victor Hedman eller Cale Makar då? Betydligt bättre val än Lindström.
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Silly Season 2024/25
Alltså i min värld är det nog så. Finns inga indikationer i texten dock. De har säkert snackat utan egentligt bud, även fastän det florerat rykten. Kanske en summa mellan tummen och pekfingret yttrats. Tror det mer handlar om huruvida han vill spela en till säsong, om han orkar vara med på resan och dylikt. Att spela i HA, i ett annat land är påfrestande och då för ”dåligt pröjs” med. Då måste man vara väldigt taggad på en sådan utmaning. Men.. är ju en riktig chans för honom att bli helgonförklarad om allt skulle gå vägen.Jim Morrison skrev: ↑2024-07-02 13:17:39Översättning - han har fått ett bud som han ska ställning till?Andspe skrev: ↑2024-07-02 13:01:53 ”Han har en grym karriär och håller fortfarande sjukt hög nivå. Men det finns inga pågående förhandlingar med Thoresen över huvud taget. Vad som händer i framtiden får vi se.”
Wiken ang Thoresen
Sen har vi uttalandet ”i framtiden får vi se” som måste betyda något. Han är ändå 40 liksom. Jag menar det är den här säsongen eller aldrig.
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Silly Season 2024/25
Thoressen klar 110%. Trust my word
-
Silly Season 2024/25
Hade du stavat namnet rätt hade jag trott dig

Men vem säger nej till Thoresen om vi finansiellt är kapabla? Det får dock inte på något sätt påverka medlen vi har till den sista backen. Den måste vara en fullträff!
Sissons - Tychonick
Ragnarsson - NY
Hammarlund - Blixt
Degnell/Bergström/Carnebo
Thoresen - Eriksson - Kelleher
Klasen - Weigel - Axelsson
Eklund - Krüger - Costmar
Blomgren - Rensfeldt - Grewe/Brodin
Wersäll
Den anfallssidan är ju.... Något

Silly Season 2024/25
Varför vänta till augusti?DjuDD87 skrev: ↑2024-07-03 09:17:29Snackade med Rönnqvist bror. Han och Petter driver bolag tillsammans varav via detta de gått in och sponsrat med öronmärkta pengar för just Thore. Han sa att det va klart och kommer presenteras i augusti. Vad vet jag, han kan stått och snackat bullshit rätt upp i ansiktet på mig men lät trovärdigt.

Silly Season 2024/25
Schysst att hänga ut källan.DjuDD87 skrev: ↑2024-07-03 09:17:29Snackade med Rönnqvist bror. Han och Petter driver bolag tillsammans varav via detta de gått in och sponsrat med öronmärkta pengar för just Thore. Han sa att det va klart och kommer presenteras i augusti. Vad vet jag, han kan stått och snackat bullshit rätt upp i ansiktet på mig men lät trovärdigt.
Sväva i det blå
Silly Season 2024/25
Stort tack till de med näringslivskopplingar som stöttar klubben nu. Räddar upp ett annars rätt hopplöst läge. Nu hoppas vi bara på valuta för pengarna i form av resultat.
In med Thore och en högerfattad sniperback så kör vi!
In med Thore och en högerfattad sniperback så kör vi!
-
Silly Season 2024/25
Thore/Wikegård vill ha semester. Sedan full fart med "hype" Thore, mot Shl etc etc...benganfs skrev: ↑2024-07-03 09:36:44Varför vänta till augusti?DjuDD87 skrev: ↑2024-07-03 09:17:29Snackade med Rönnqvist bror. Han och Petter driver bolag tillsammans varav via detta de gått in och sponsrat med öronmärkta pengar för just Thore. Han sa att det va klart och kommer presenteras i augusti. Vad vet jag, han kan stått och snackat bullshit rätt upp i ansiktet på mig men lät trovärdigt.![]()
-
Silly Season 2024/25
Grymt, hoppas dock Rönnqvist har en brorsa!?thelinho skrev: ↑2024-07-03 09:37:21Schysst att hänga ut källan.DjuDD87 skrev: ↑2024-07-03 09:17:29Snackade med Rönnqvist bror. Han och Petter driver bolag tillsammans varav via detta de gått in och sponsrat med öronmärkta pengar för just Thore. Han sa att det va klart och kommer presenteras i augusti. Vad vet jag, han kan stått och snackat bullshit rätt upp i ansiktet på mig men lät trovärdigt.