Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygget.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygg
Ja, han kommer ju inte med mycket nytt, och inget av det har kunnat bevisats ännu.
Sen behöver väl inte 3 pers lägga upp samma tweet här? Det är inte meningen att det ska se ut som twitter här inne. Vill man veta vad han skriver är det bara att följa honom. Sen behöver man inte klistra in allt han skrivit (om ens nåt)...särskillt inte sånt vi redan listat ut själva.
Sen behöver väl inte 3 pers lägga upp samma tweet här? Det är inte meningen att det ska se ut som twitter här inne. Vill man veta vad han skriver är det bara att följa honom. Sen behöver man inte klistra in allt han skrivit (om ens nåt)...särskillt inte sånt vi redan listat ut själva.
För fyra timmar sedan skrev han att Bremberg var klar, en timme senare skriver han att Rögle jagar Bremberg??
"- mina egna uppgifter."
Han är ju underhållande iallafall.
2014-04-07, vad hände?
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Att läsa på Sillytweetarn är underhållande, men funderar som andra hur seriöst det är. Linkan, Fimpen, DT, Otto klara känns ju som drömmen...
Undrar om DIF kommer använda fredagen till att släppa "bomben" - att vissa spelare är klara, att man satsar på att gå upp direkt, att KappAhl sponsrar med miljoner. Och i samma veva släppa säsongsplåtar...
Undrar om DIF kommer använda fredagen till att släppa "bomben" - att vissa spelare är klara, att man satsar på att gå upp direkt, att KappAhl sponsrar med miljoner. Och i samma veva släppa säsongsplåtar...
Allt för att få followers...Jepe skrev:"- mina egna uppgifter."
Niklas Anger till DIF... Det börjar spåra ur fullständigt nu. 

Haha, tror minsann jag ska snickra ihop lite egna tips, se om man nappar. 

För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Tror säkerligen han pumpar ut allt info han fått till sin mail han spammat under dagen och därmed så är säkerligen också en hel del av det han slänger upp rent påhitt.
Eller så är han bara helt enkelt ett troll.
Eller så är han bara helt enkelt ett troll.

Gjort. Allt som har med aik att göra...Edin skrev:Haha, tror minsann jag ska snickra ihop lite egna tips, se om man nappar.
Född till sportchef.
Sillytweetarn är ju helt klart ett troll som bara blandar o ger. Men vad tror ni man får när han ber folk maila in tips? Helt klart underhållande läsning ändå 

LOL den om Gnaget var ju bara bäst. Dom lär aldrig förnedra sig med att försöka spela i Globen. 

- -daniel-
Stenbeck drar sig ur Redhawks:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 4662428.ab
Inte ett skvatt att göra med DIF egentligen, men gud vad jag lider med Malmöfans...detta är konsekvensen av vad externa finansiärer kan leda till. Oerhört tråkigt.
...men det öppnar faktiskt upp för en spelarflykt utan dess like, Malmö har knappast råd att betala deras dyra kontrakterade spelare kommande säsong, nu är det inte så många som känns tänkbara i Djurgården men möjligtvis någon? Barta hade jag hoppats på men han kräver runt 2 miljoner för en säsong har jag hört och det betalar vi aldrig. Klasen kan vi naturligtvis glömma. Finns det någon annan vi egentligen är intresserade av? Känns tveksamt.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 4662428.ab
Inte ett skvatt att göra med DIF egentligen, men gud vad jag lider med Malmöfans...detta är konsekvensen av vad externa finansiärer kan leda till. Oerhört tråkigt.
...men det öppnar faktiskt upp för en spelarflykt utan dess like, Malmö har knappast råd att betala deras dyra kontrakterade spelare kommande säsong, nu är det inte så många som känns tänkbara i Djurgården men möjligtvis någon? Barta hade jag hoppats på men han kräver runt 2 miljoner för en säsong har jag hört och det betalar vi aldrig. Klasen kan vi naturligtvis glömma. Finns det någon annan vi egentligen är intresserade av? Känns tveksamt.
Senast redigerad av -daniel- den 2012-04-11 16:28:11, redigerad totalt 1 gånger.
Haha var det du som tipsade om aik och globen?android skrev:Gjort. Allt som har med aik att göra...Edin skrev:Haha, tror minsann jag ska snickra ihop lite egna tips, se om man nappar.
2014-04-07, vad hände?
Gnaget flyttar till Globen! Hej och hå, luktar succé!
Patetisk människa som har ett sådant behov av uppmärksamhet. Tragisk liten skitunge utan ett liv är vad personen i fråga är.
Patetisk människa som har ett sådant behov av uppmärksamhet. Tragisk liten skitunge utan ett liv är vad personen i fråga är.
- -daniel-
Den där twittersnubben är ju så oerhört korkad att han skriver att folk skall maila in...svårt att bara fabricera lite skit själv istället? Att ni ens orkar läsa...