Då kölhalas han under glada Ålandsbåten !Manijock skrev: ↑2025-02-25 18:10:26Så suger han igen för att publiken på Hovet gör honom nödig ..GULD skrev: ↑2025-02-25 17:51:43Fast o andra sidan har vi mer vinning av om han hittarManijock skrev: ↑2025-02-25 17:45:27Skulle fan bli vansinnig om han spelar bra. Här har man suttit på varje jävla match i två år och hoppats på en bra insats, alldeles förgäves. Så kommer den nu?
Skulle tappa det
Tillbaks och tottal dominerar gärna 3-4 matcher
Sedan rycker vi hem honom
Säsongen 2024/25
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Säsongen 2024/25
The DIF ONE
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongen 2024/25
Ser detta som en win-win. Hoppas och tror han gör en kanonmatch. Vore roligt och bra för Andren och såklart även oss.Osten östlund skrev: ↑2025-02-25 15:17:39Det måste man ju försöka se. Han har ju annat att tänka på nu ( barn ). Så lär förmodligen gå bra!
Heja Andren.

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Säsongen 2024/25
Ja nu får man nog fasen titta på matchen. Iaf med ett öga.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2025-02-25 18:33:16Ser detta som en win-win. Hoppas och tror han gör en kanonmatch. Vore roligt och bra för Andren och såklart även oss.Osten östlund skrev: ↑2025-02-25 15:17:39Det måste man ju försöka se. Han har ju annat att tänka på nu ( barn ). Så lär förmodligen gå bra!
Heja Andren.![]()
Edit: Fantastiskt vilken entusiasm det infinner sig i LHC's publik. Eller inte. Alla ser trötta ut.

- Harmageddon
Säsongen 2024/25
Man tittar in forumet och ser att Andrén ska spela för ett annat lag.
Ska bli väldigt spännande att se honom ta sig an uppgiften och det är en match som betyder mycket för båda lagen. Trodde det skulle bli en lugn kväll
Ska bli väldigt spännande att se honom ta sig an uppgiften och det är en match som betyder mycket för båda lagen. Trodde det skulle bli en lugn kväll
"All the gods, all the heavens and all the hells are within you."
Säsongen 2024/25
Klassig publik i plastsamhället. Verkligen. 

Säsongen 2024/25
Ingen bra start för Andren
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
Säsongen 2024/25
Kollar Brynäs-Leksand och Brynäs klack är fan patetisk. Totalt överröstade av Leksands bortaklack och deras enda ramsa är typ "hej heja Brynäs är dom bästa"
Säsongen 2024/25
Ja, uselheten är slående.
Växlade över till Cluben-Växjö för att se målet Andrén släppte in. (Inte hans fel). Alltså, vad är det för fel på alla dessa hålagäng och deras måljingel. Brynäs är värst, men LHC, herre min skapare: you gotta fight for your right – to paa-rty. Man tar sig för pannan.
Nej, ett jingel ska vara unikt, egenkomponerat och vansinnigt irriterande för motståndaren
Djurgår’n och Mora, hand i hand. Alla andra är sämst.
Säsongen 2024/25
Färjestad och Frölunda har väl också egna måljinglar?Heraklion skrev: ↑2025-02-25 19:44:40Ja, uselheten är slående.
Växlade över till Cluben-Växjö för att se målet Andrén släppte in. (Inte hans fel). Alltså, vad är det för fel på alla dessa hålagäng och deras måljingel. Brynäs är värst, men LHC, herre min skapare: you gotta fight for your right – to paa-rty. Man tar sig för pannan.
Nej, ett jingel ska vara unikt, egenkomponerat och vansinnigt irriterande för motståndaren
Djurgår’n och Mora, hand i hand. Alla andra är sämst.
Säsongen 2024/25
Vad är det för scouting från Lhc? Bara massa isare. Ingen mot övre halvan av buren där allt går in?
Säsongen 2024/25
Jag kanske inte borde skriva detta för nu går det väl åt skogen för Andrén, men jag tycker han ser stabil ut. Han släppte en dålig retur i första, målet kan han inte lastas för, men i övrigt stabilt.
Säsongen 2024/25
En helt annan sak. Fasen vad uppfriskande det är att se domare som låter spelet ha sin gång och inte väljer att stå i centrum. Skippar massor med onödiga utvisningar som våra domare tar bara för att. Blir fan så mycket roligare hockey när det får flyta på.
Säsongen 2024/25
Jag skulle säga att det är Andrén som håller kvar Växjö i matchen hittills, Växjö riktigt trubbiga...
Säsongen 2024/25
Leksand nära top 6