Absolut det tror jag vi alla trodde. Men med lite medflyt och något skitmål så kanske dem kommer igång igen.mb81 skrev:Jag är inte orolig än. Men trodde de skulle prestera bra varje match. Kändes som allsvenskans motsvarighet till Arlbrandtkedjan i lhc!Rix skrev:Skadan på Sörenssen hände. Han har inte spelat lika bra efter den och därför fungerar inte den kedjan. Sen har både Jocke och Guter haft lite svårt med poängen dem senaste matcherna. Framför allt Guter som trots allt ska göra en 15-20 mål på en säsong.mb81 skrev:Hur får vi igång förstakedjan? Fan vad bra de var i et och första omgångarna. Vad har hänt?S. Skuggan skrev:Hur börjar vi göra fler mål?
Ge dem lite mer tid annars får vi splittra upp dem.
Frågetråden
Re: Frågetråden
-
När stängs insläppet vid match? Blir ev lite sen på fredag.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag kom iaf in när det var en minut kvar av första, matchen innan denna (kommer inte ihåg vilken sunklag vi mötte).Alberget4A skrev:När stängs insläppet vid match? Blir ev lite sen på fredag.
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Flera rena faktafel i artikeln inför kvällens match. DIF har inte förlorat sina två senaste bortamatcher under ordinarie tid.
Markus Ljungh har +6 i plus/minus (dock varit inne på 9 mål framåt). Varför kan man inte ta reda på ren fakta innan man postar en artikel?
Markus Ljungh har +6 i plus/minus (dock varit inne på 9 mål framåt). Varför kan man inte ta reda på ren fakta innan man postar en artikel?
2014-02-15 16:00 Djurgårdens IF Mora IK Hovet
Lördag 15 februari, 18.00 Sverige – Lettland
Även den 19, 21 och 23 februari ser katastrof ut just nu.
Det är OS-matcherna va? Jag kommer inte att prioritera OS före DIF i varje fall. Många kommer nog tyvärr att göra det.pulverapa skrev:2014-02-15 16:00 Djurgårdens IF Mora IK Hovet
- minalman
Frågetråden
Konstig fråga? Hade jag varit i Sotchi (hur f-n stavas det) hade jag så klart följt våra matcher på S24 från hotellrummet. (Viasat har väl inte plats för HA under OS?)pulverapa skrev:2014-02-15 16:00 Djurgårdens IF Mora IK Hovet
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
-
Jag kommer prioritera DIF före OS... När det börjar bli mera intressant (kvarts/semi och final) då kan jag fundera på och prioritera annorlunda...Isabo skrev:Det är OS-matcherna va? Jag kommer inte att prioritera OS före DIF i varje fall. Många kommer nog tyvärr att göra det.pulverapa skrev:2014-02-15 16:00 Djurgårdens IF Mora IK Hovet
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
Det skulle vara kanon om det gick att flytta DIF-Mora till kl. 15:00 eller 14:30.
Slutspelsmatcherna i OS den 19, 21 och 23 februari får bli som det blir. DIF kan inte flytta på de matcherna eftersom man inte vet vilken tid Tre Kronor kommer att spela.
Slutspelsmatcherna i OS den 19, 21 och 23 februari får bli som det blir. DIF kan inte flytta på de matcherna eftersom man inte vet vilken tid Tre Kronor kommer att spela.
trodde det var spelstopp under OS för ligorna, inte fan liras superettan under em/vmpulverapa skrev:Det skulle vara kanon om det gick att flytta DIF-Mora till kl. 15:00 eller 14:30.
Först och Främst- ALLTID OAVSETT
-
är knappt några som bryr sig om landslaget i hockey iaf. Jag skulle inte prioritera landslaget i hockey framför något DIF gör. Knappt något annat heller för den delen, Otroligt ointressant.
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
Är knappt någon som bryr sig om landslaget i hockey? Okej. Du vet att det är OS, och inte European Hockey Tour som spelas i februari??Pogue Mahone skrev:är knappt några som bryr sig om landslaget i hockey iaf. Jag skulle inte prioritera landslaget i hockey framför något DIF gör. Knappt något annat heller för den delen, Otroligt ointressant.
Det handlar inte om att prioritera. Det handlar om att det skulle underlätta om DIF kunde flytta på matchstart 1-2 timmar.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
OS tycker jag däremot är helintressant. Kanske inte mot just Lettland men dom andra matcherna. Vi kan verkligen få ihop ett riktigt topplag denna gång som har stor chans till guldet.
Avskaffa tre mot tre.
- -daniel-
Det är speluppehåll under Karjala Cup (?) men inte under OS. Great.
-
Det är väl för att sannolikheten för att någon från HA skulle vara med i Karjala är klart högre, antar jag.