sensei skrev: ↑2023-04-08 19:12:50
Sensei är fortfarande alive and kickin' om det var någon som undrade.
Vilken smällkaramell ikväll, sitter och njuter. Tycker faktiskt att laget överpresterar med tanke på hur det är byggt. Löven forwards är ritkigt jobbiga och vi har inte riktigt storleken att bjuda upp till rejäl dans. Lägg därtill att de har en del bonntur så blir det tufft, men hoppet finns helt klart.
Yay
Härligt att du håller igång med kvalitetsinlägg dag efter dag, jag läser det mesta men ligger lågt med synpunkter eftersom jag inte kan se lika mycket matcher som normalt och är däremed inte lika påläst som tidigare.
Jag har ju själv haft begränsad möjlighet att följa matcher på plats denna säsong (blott 12st) pga egna ungar i varierande åldrar som lirar (så det blir hockey 6-7dagar i veckan oavsett) men jag har nog ändå sett samtliga minuter som DIF spelat om än i efterhand.
Det jag menar är att det finns alla möjligheter att plåga forumet med Sensei's pricksäkra analyser helt oavsett.
Rudi skrev: ↑2023-04-08 19:25:59
Jag förstår inte varför vi inte bara svarar med samma mynt.
Problemet där ligger i att spelarna i DIF ej är erfarna fittor så som i ifb. Det betyder att när vi svarar upp med samma medicin så syns det väldigt väl och vi får boxplay efter varje situation med tanke på domarnivån. Vi är för dåliga på att spela fult.
Praetori skrev: ↑2023-04-08 19:26:57
Det jag menar är att det finns alla möjligheter att plåga forumet med Sensei's pricksäkra analyser helt oavsett.
Haha, anar jag ironi här? Det bjuder jag på isåfall
Nåväl, det är bara att fylla på med en stadig bourbon och hålla andan inför 3:e. Jag står fast vid att vi behöver överprestera i kampmomentet för att ro hem en serie mot denna tunga fiende.. vi är bättre men de är desvärre tyngre. Låt oss njuta av fajten.
Problemet där ligger i att spelarna i DIF ej är erfarna fittor så som i ifb. Det betyder att när vi svarar upp med samma medicin så syns det väldigt väl och vi får boxplay efter varje situation med tanke på domarnivån. Vi är för dåliga på att spela fult.
Sluta gnäll på domarna nu gubbs. Eller ska vi börja navelskåda kvalitén på sargen, isen eller pucktillverkaren?
De kanske är inkompetenta men varken publik eller spelare kan påverka det utfallet. Det är som att skrika i bilen över nån lastbilschaffis som trängde sig i rondellen (han hör dig inte och åker ändå hem till sina fula ungar och tråkiga tjocka fru medan du svettas testosteron över ratten).
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Praetori skrev: ↑2023-04-08 19:26:57
Haha, anar jag ironi här? Det bjuder jag på isåfall
Nåväl, det är bara att fylla på med en stadig bourbon och hålla andan inför 3:e. Jag står fast vid att vi behöver överprestera i kampmomentet för att ro hem en serie mot denna tunga fiende.. vi är bättre men de är desvärre tyngre. Låt oss njuta av fajten.
Helt enig med din analys (förutom att bourbon är majs i flytande form).
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Praetori skrev: ↑2023-04-08 19:33:39
Sluta gnäll på domarna nu gubbs. Eller ska vi börja navelskåda kvalitén på sargen, isen eller pucktillverkaren?
De kanske är inkompetenta men varken publik eller spelare kan påverka det utfallet. Det är som att skrika i bilen över nån lastbilschaffis som trängde sig i rondellen (han hör dig inte och åker ändå hem till sina fula ungar och tråkiga tjocka fru medan du svettas testosteron över ratten).
All hyll till dig som fullständigt kan strunta i dommarkvalliten, jämna matcher kan domare avgöra
Vi behöver Mike Zigomanis
Eller den där amerikanen vi hade förra säsongen som drog av hjälmen på någon stackars sate och pucklade på honom så att hjärnskakningen sjöng i falsett.
Dusinator skrev: ↑2023-04-08 19:21:54
Harald är ju helt vrickad.
Harald ör en katastrof. cmore’s sämsta värvning någonsin, totalt menlös och tillför ingenting. Dessutom försöker han med en massa PK-kommentarer dölja att han innerst inne är mjodo-fans. BORT!
Senast redigerad av Wishes den 2023-04-08 19:39:01, redigerad totalt 1 gånger.
Praetori skrev: ↑2023-04-08 19:33:39
Lite så. Man är dock besviken över att grabbarna är lite för fina för att köra med egna tjuvnyp.
När det väl kommer något styggt är det väl en övertydlig spearing av Nicky D.
Senast redigerad av Ohddan den 2023-04-08 19:39:31, redigerad totalt 1 gånger.