Det är nog redan för sent. DIF går mot en långsam, plågsam SHL död.Flunk skrev: ↑2021-11-20 23:38:00 Vi kollapsar i varje match! Det räcker med ett insläppt mål för att hela laget ger upp. Det är faktiskt ofattbart uselt! Imorgon måste samtliga tränare samt sportchef försvinna. De bör göra det utan ett endaste ord. De bör aldrig mer yttra sig om vår förening som de skadat så enormt. Frågan är vem som kan få fart på divorna i vårt lag? Babcock? Den där av Saddams söner som skulle piska spelarnas fotsulor vid förlust? Inga seriösa förslag så klart, men hur väcker vi laget?
SHL 21/22: Djurgårdens IF - Cluben 20/11
Delägare, säsongskortsinnehavare, medlem. Följt DIF sedan div 1 norra och första säsongen i forna Elitserien.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Ge foten till samtliga nordamerikaner, måste ju på riktigt vara de sämsta spelarna i SHLs historia sett till vad man får för pengarna? Skrattretande menlösa.
Nej mina vänner, det här kommer inte ordna upp sig.
Nej mina vänner, det här kommer inte ordna upp sig.

Matchen igår skulle varit avgjord efter 30 min, med alla pp vi hade
- Lee Harvey Oswald
Tveksamt, i det mentala läge detta lag befinner sig i nu tror jag man skulle kunna tappa en 4-0 ledning också
När det väl börjar trilla in mål låser sig allt, för samtliga.
Sören börjar åka själv, Tjockisamerikanerna längtar hem, samtliga stirrar puck i egen zon (inte bara backarna), vårat målvaktspar darrar, kort och gott, ingen förmår att ta ansvar som leder till att gruppen går samman i svåra lägen.
Det har tjatats spaltmeter om det redan, men det saknas ledarskap i laget.
Och det får Herrn som byggt laget ta på sig
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Största problemet. För de är 4 stycken och har alla i uppgift att leverera. Ett kollektivt ankare.
(Btw har Lorito redan gjort mål för Riga på två spelade)
Säg den glädje som varar