Vi saknar Henrik Eriksson i denna spelformAdamPickard skrev:Från uppgiven och förbannat till lättad och lycklig. Vilken vändning efter Josef klev av.
Men har vi tidernas sämsta boxplay i ett SM-slutspel? Kan omöjligt tänka mig att ett lag i Semi-final har sämre statistik i den spelformen än vad vi har.
46.72% i boxplay hittills i slutspelet är fan helt otroligt.
Semifinal 2: Djurgårdens IF - Färjestad 8/4-2019
Re: Semifinal 2: Djurgårdens IF - Färjestad 8/4-2019
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Rönnqvists Djurgårdshat baseras på att han i stort sett alltid floppade hos oss och han har väl efter sina år i obygden blivit en riktig modoröv
Ceterum censeo Solna esse delendam
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Det tror jag också. Minns att jag aldrig någonsin var trygg med honom i laget.Donkels-2.0 skrev:Rönnqvists Djurgårdshat baseras på att han i stort sett alltid floppade hos oss och han har väl efter sina år i obygden blivit en riktig modoröv
Var rätt uppskriven när han kom fram som "den nye Söderström", men det blev liksom inget av det.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- Lidingö DIF
Tusen tack. Jag är skyldig dig valfri öl. En flaska Champagne om vi slår Dansbandsträsk i semin.RomOchCola skrev:Bild på tvn och försöka matcha ljudet med Radiosporten live i appenLidingö DIF skrev:Borde verkligen inte bry mig men Cmores onani-fetischism med Kaffe är så jävla drygt att lyssna på och skeppa den där jävla dryga bruden med århundradets mest irriterande röst. Har verkligen försökt att tycka om henne för feminism is da shit right now men orkar inte längre med skrålet.
Vi vann och skönt att inte Cmore gjorde någon stor grej av den feldömda offsiden......eller vänta nu, det var i princip allt de gafflade om non-stop.
Finns det någon app så man kan ha Cmore sändningen på, höra matchljudet men slippa skrålbruden, den livslångt buttra Rönnqvist (hörru Rönnis, det finns benso om du nu känner dig så jävla butter 24/7).
Vi vann rättvist. Och Cmore ni är skit och det vet ni om.
Eller kanske en Rom i ditt fall.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
-
Hehe, för mig duger en Cap Morgan och sodastream cola, fylla som fyllaLidingö DIF skrev:Tusen tack. Jag är skyldig dig valfri öl. En flaska Champagne om vi slår Dansbandsträsk i semin.RomOchCola skrev:Bild på tvn och försöka matcha ljudet med Radiosporten live i appenLidingö DIF skrev:Borde verkligen inte bry mig men Cmores onani-fetischism med Kaffe är så jävla drygt att lyssna på och skeppa den där jävla dryga bruden med århundradets mest irriterande röst. Har verkligen försökt att tycka om henne för feminism is da shit right now men orkar inte längre med skrålet.
Vi vann och skönt att inte Cmore gjorde någon stor grej av den feldömda offsiden......eller vänta nu, det var i princip allt de gafflade om non-stop.
Finns det någon app så man kan ha Cmore sändningen på, höra matchljudet men slippa skrålbruden, den livslångt buttra Rönnqvist (hörru Rönnis, det finns benso om du nu känner dig så jävla butter 24/7).
Vi vann rättvist. Och Cmore ni är skit och det vet ni om.
Eller kanske en Rom i ditt fall.

-