SHL Kvartsfinal 1: Frölunda HF - Djurgårdens IF IF 16/3 2016
Re: SHL Kvartsfinal 1: Frölunda HF - Djurgårdens IF IF 16/3
Vi är bättre än hiv iaf jösses vad dom blir knullade för tillfället
Skickat från min E6653 via Tapatalk
Skickat från min E6653 via Tapatalk
Tellan snitt 4.0/match i slutspelet hittils. Bra matchat Säcken!
Man ska ta honom när det står 4-2 och 1 minut kvar lilla gubben!#10 skrev:Tyckte det var rätt att inte ta Tellan, nästan 3 min kvar och 5-4,bastis7 skrev:Coacha? Det vet inte Säcken va det är!EspenK skrev:Varför spelar vi inte 6 mot 4??????
Helt fel coachat.
I sådana här lägen känns det som coacherna får panik. Tar så många konstiga beslut. In med Ljung, Alvarez i pp när 1: a gått av. Inte Lehtonen och Ahlen!
Varför spelar man en iskall spelare som lehtonen i pp överhuvudtaget. Han slänger lösa puckar på mål som jag hade räddat.
Varför spelar man en iskall spelare som lehtonen i pp överhuvudtaget. Han slänger lösa puckar på mål som jag hade räddat.
Det som känns lite trist är att Frölunda inte ens behövde vara bra. Skit.
Jätte konstigt att inte spela 4 mot 6. Varför? Våga, värsta som kan ske är mål i tom bur.
Jävla skillnad på Roger nu! "Vi har fyra bra kedjor, o alla vill kliva fram", jämfört med "DIF vann pga Thoresen". Pajas.
Jävla skillnad på Roger nu! "Vi har fyra bra kedjor, o alla vill kliva fram", jämfört med "DIF vann pga Thoresen". Pajas.
Pissförening med kostymläktare, kisscam och klappor. Jävla event-förening. Plast.
Krossa skiten på Hovet nu.
Mantas var ju ännu sämre när han fick chansen.rikkard skrev:Tellan snitt 4.0/match i slutspelet hittils. Bra matchat Säcken!
Avgå Jocke.
Det är avgörande misstag vid Frölundas mål (utvisning eller ej). Det är korkade utvisningar där man inte är skärpt i spelet mot puckförande motståndare. Sen kan folk gnälla på annan skit som händer på banan som domarna inte tar men de har inte ögon i nacken och fisk gör inte idiotiska saker mot våra puckförare. Och slutligen är det ett katastrofalt dåligt PP i slutet när vi får en enorm chans att kvittera. En jämn match som vi totaldominerar i första, som frölunda behärskar i andra och som vi ger bort i tredje.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Ja stora farbrorn, men inte 17,30bastis7 skrev:Man ska ta honom när det står 4-2 och 1 minut kvar lilla gubben!#10 skrev:Tyckte det var rätt att inte ta Tellan, nästan 3 min kvar och 5-4,bastis7 skrev:Coacha? Det vet inte Säcken va det är!EspenK skrev:Varför spelar vi inte 6 mot 4??????
Helt fel coachat.
Skriver under på detta. Väldigt svårsmält förlust, helvete.Staten skrev:Pissförening med kostymläktare, kisscam och klappor. Jävla event-förening. Plast.
Krossa dessa jävla as.
-
Den här divingen är ju direkt avgörande för den här matchen. Hoppas denna uppmärksammas, pinsamt är bara förnamnet!
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Känns som vi bara förlänger med dem som inte har någon potential att utvecklas.
När kommer de bra beskeden inför nästa säsong?
I den här matchen räcker orken för 1 och en halv period. Sedan är juicen slut i benen och vi får inte till något farligt alls. Kan inte tolka det på annat sätt. Går vi för hårt i första? Ser man på säsongen så kan jag inte minnas en match där vi är bra i tre perioder. Antingen är första eller sista kass.
När kommer de bra beskeden inför nästa säsong?
I den här matchen räcker orken för 1 och en halv period. Sedan är juicen slut i benen och vi får inte till något farligt alls. Kan inte tolka det på annat sätt. Går vi för hårt i första? Ser man på säsongen så kan jag inte minnas en match där vi är bra i tre perioder. Antingen är första eller sista kass.
Finns ingen klubb som är lika bra på att hittar vägar att förlora som DIF. Vi kunde haft en stor ledning efter första men vi förvaltade inte våra chanser. På samma sätt brukar vi ändå hitta ett sätt att tappa stora ledningar när vi har dem. Synd att båda våra målisar är helt iskalla med.
Ingen skugga över domarna idag.
Ingen skugga över domarna idag.
Avgå Jocke.