Allt är ett enda stort eländigt skämt kring DIF. Jag börjar bli totalt likgiltig, när Ljungh kvitterade var min första rationella tanke "Åh nej, tänk om det drar ut på tiden och blir straffar nu...".
Asså aamma här.. jag va inte glad för fem öre!-daniel- skrev:![]()
Allt är ett enda stort eländigt skämt kring DIF. Jag börjar bli totalt likgiltig, när Ljungh kvitterade var min första rationella tanke "Åh nej, tänk om det drar ut på tiden och blir straffar nu...".
Ja precis samma känsla här. Sorgligt men är så jävla sant...SirDIFalot skrev:Jag bryr mig inte ett smack hur det går längre.
Noll reaktion när det blir mål för oss eller dom.
Det här laget har inte ens chans att nå topp 3, och är hästlängder för dåliga för att vinna playoff och en kvalserie på det. Säsongen är körd. Spela bara av den här skiten så vi kan börja om på nästa säsong.
Kände exakt samma sak, sjukt ändå. Men man vet liksom att denna skiten inte bär oss någonstans ändå, jag hade bara önskat det var över efter JK-dagen, slippa följa detta tragiska hockeylag!-daniel- skrev:![]()
Eller..... klev ut genom fönstret och försvannBoeman skrev:De bästa vore om Challe klev ner i båset igen
"Travfantasten som klev ut genom fönstret och försvann"Lee Harvey Oswald skrev:Eller..... klev ut genom fönstret och försvannBoeman skrev:De bästa vore om Challe klev ner i båset igen
Bara han tar med sig Zabel och Karel också - det där triumviratet har haft sitt lilla roliga nuLee Harvey Oswald skrev:Eller..... klev ut genom fönstret och försvannBoeman skrev:De bästa vore om Challe klev ner i båset igen
Vill verka värst i bitterklubben ( men det är jag ju iaf-daniel- skrev:Ja precis samma känsla här. Sorgligt men är så jävla sant...SirDIFalot skrev:Jag bryr mig inte ett smack hur det går längre.
Det här laget har inte ens chans att nå topp 3, och är hästlängder för dåliga för att vinna playoff och en kvalserie på det. Säsongen är körd. Spela bara av den här skiten så vi kan börja om på nästa säsong.
Ifjol tyckte jag vi var ett av de två-tre bästa lagen i allsvenskan när det skulle dra ihop sig. Så då fanns ändå hoppet. Men Challes första 20 matcher med oss tyngde ner oss i tabellen vilket fick den att ljuga lite om hur bra vi var just då. I år har vi ju inte varit genuint bra någon period.Lee Harvey Oswald skrev:Vill verka värst i bitterklubben ( men det är jag ju iaf-daniel- skrev:Ja precis samma känsla här. Sorgligt men är så jävla sant...SirDIFalot skrev:Jag bryr mig inte ett smack hur det går längre.
Det här laget har inte ens chans att nå topp 3, och är hästlängder för dåliga för att vinna playoff och en kvalserie på det. Säsongen är körd. Spela bara av den här skiten så vi kan börja om på nästa säsong.)...men så där kände jag redan förra säsongen.
Så denna säsong har liksom aldrig startat rent emotionellt för mig, det som händer händer liksom.
Finns ingen kraft kvar att fundera i olika möjliga scenarion för den här klubbens framtid.
Allt känns bara som ett stort -Jahaaa...
Om man nu ska försöka vara seriös några sekunder så förlorade vi våra tre bästa forwards i form av Wennberg, Åberg och Otto och så här i efterskott kan man konstatera att Challes ersättare inte slagit väl ut. Kunde kanske gått om vi haft en demontränare men aldrig med Zabel som bara går efter den matchplan som ritats upp på WhiteboardenSirDIFalot skrev:Ifjol tyckte jag vi var ett av de två-tre bästa lagen i allsvenskan när det skulle dra ihop sig. Så då fanns ändå hoppet. Men Challes första 20 matcher med oss tyngde ner oss i tabellen vilket fick den att ljuga lite om hur bra vi var just då. I år har vi ju inte varit genuint bra någon period.Lee Harvey Oswald skrev:Vill verka värst i bitterklubben ( men det är jag ju iaf-daniel- skrev:Ja precis samma känsla här. Sorgligt men är så jävla sant...SirDIFalot skrev:Jag bryr mig inte ett smack hur det går längre.
Det här laget har inte ens chans att nå topp 3, och är hästlängder för dåliga för att vinna playoff och en kvalserie på det. Säsongen är körd. Spela bara av den här skiten så vi kan börja om på nästa säsong.)...men så där kände jag redan förra säsongen.
Så denna säsong har liksom aldrig startat rent emotionellt för mig, det som händer händer liksom.
Finns ingen kraft kvar att fundera i olika möjliga scenarion för den här klubbens framtid.
För mycket vikt lades på Huddinge-kedjan, det är väl det enda jag kan gnälla på gällande forwardsbygget.Donkels skrev:Om man nu ska försöka vara seriös några sekunder så förlorade vi våra tre bästa forwards i form av Wennberg, Åberg och Otto och så här i efterskott kan man konstatera att Challes ersättare inte slagit väl ut. Kunde kanske gått om vi haft en demontränare men aldrig med Zabel som bara går efter den matchplan som ritats upp på WhiteboardenSirDIFalot skrev:Ifjol tyckte jag vi var ett av de två-tre bästa lagen i allsvenskan när det skulle dra ihop sig. Så då fanns ändå hoppet. Men Challes första 20 matcher med oss tyngde ner oss i tabellen vilket fick den att ljuga lite om hur bra vi var just då. I år har vi ju inte varit genuint bra någon period.Lee Harvey Oswald skrev:Vill verka värst i bitterklubben ( men det är jag ju iaf-daniel- skrev:Ja precis samma känsla här. Sorgligt men är så jävla sant...SirDIFalot skrev:Jag bryr mig inte ett smack hur det går längre.