Djurgårdens IF - Örebro HK 13/3 2013
Re: Djurgårdens IF - Örebro HK 13/3 2013
Roligaste var iaf när spelarna skulle betala oss pengar för varje supporter som kommer in. Verkligen pissar oss i ansiktet med denna match och inställning
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
HArdy skulle vara en dröm! Första året: SM-Guld Comback första året: Final Comback 2.0: Uppflyttning!
Det är skägget som förser honom med mat, fångar småfåglar och andra kryp som kommer i dess väg.sensei skrev:Vilket jävla skägg han har. Hur kan han ens äta med det där massiva skägget?! Hur mycket väger det?!
hahacrike skrev:Det är skägget som förser honom med mat, fångar småfåglar och andra kryp som kommer i dess väg.sensei skrev:Vilket jävla skägg han har. Hur kan han ens äta med det där massiva skägget?! Hur mycket väger det?!
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Alltså, jag fattar inte, VARFÖR har man så mycket skägg? Rent genetiskt alltså, att Kåberg sparar det förstår jag, men vad fyller det för funktion? Inte ens en grottman skulle behöva ett sådant mastodontskägg.sensei skrev:Vilket jävla skägg han har. Hur kan han ens äta med det där massiva skägget?! Hur mycket väger det?!
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Skeattretande veka framför eget mål, urusla i mittzon och impotenta framåt. Har vi sett det förut? Ja.
Tack DIF för en fruktansvärd säsong.
Tack DIF för en fruktansvärd säsong.
Nu är hundarna nöjda när de slipper träna på is och istället kan dra utomlands och supa skallen av sig. Erik Gustafsson är väl extra nöjd nu. Nu kan han äntligen flytta ner till Götet och uppfylla sin dröm - att slicka goa gubbar i röven.
Tattare! Svin! Kossor!
Emil Kåberg skulle banka skiten ur varenda liten brat-unge i vårt lag, med en arm.
Tattare! Svin! Kossor!
Emil Kåberg skulle banka skiten ur varenda liten brat-unge i vårt lag, med en arm.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Djurgårdens IF - Örebro HK 13/3 2013
Skärpning, Gustafsson är en av våra bästa backar -SirDIFalot hahahahahahahaahahhahhhahahahhahahahahahahaMäklaren skrev:Alltså Gustafsson är det vidrigaste aset jag någonsin har sett i DIF. Han gör ju samma horribla misstag i byte efter byte den jävla sopan. Total nonchalans och verkligen bedrövlig självbild.
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Han var bra i grundserien. Spelar ingen roll hur det går nu. Och det är helt naturligt att man skriver på för en annan klubb mitt under brinnande playoff. Inget att klaga på.Challen skrev:Skärpning, Gustafsson är en av våra bästa backar -SirDIFalot hahahahahahahaahahhahhhahahahhahahahahahahaMäklaren skrev:Alltså Gustafsson är det vidrigaste aset jag någonsin har sett i DIF. Han gör ju samma horribla misstag i byte efter byte den jävla sopan. Total nonchalans och verkligen bedrövlig självbild.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Jag tror på Zabel. Får han starta upp säsongen och styra redan på försäsongen så kan detta bli bra. Men OM det skulle bli tränarbyte så tar jag gärna någon utifrån. Peter Andersson kanske? Vet inte om han har något färdigt redan till nästa säsong, annars är han välkommen för min del om det blir byte där.
Bra att ni kan skratta åt ett skägg en sådan här dag.. bajare?Edin skrev:Alltså, jag fattar inte, VARFÖR har man så mycket skägg? Rent genetiskt alltså, att Kåberg sparar det förstår jag, men vad fyller det för funktion? Inte ens en grottman skulle behöva ett sådant mastodontskägg.sensei skrev:Vilket jävla skägg han har. Hur kan han ens äta med det där massiva skägget?! Hur mycket väger det?!
-
Du glömde sönder curlade jättebebisar som behöver snyta sig ...Mäklaren skrev:Nu är hundarna nöjda när de slipper träna på is och istället kan dra utomlands och supa skallen av sig. Erik Gustafsson är väl extra nöjd nu. Nu kan han äntligen flytta ner till Götet och uppfylla sin dröm - att slicka goa gubbar i röven.
Tattare! Svin! Kossor!
-
Kan ingen från JK skynda ner till omklädningsrummet och säga att vi ändrat oss och skänker pengarna till våra spelare för att höja MOTIVATIONEN! Herregud, Oskarshamn spelar ju som det gällde nåt, varför gör inte vi det?? 

Hade jag varit tränare så hade jag misshandlat #56 och ett par till spelare i båset under pågående match!
Det skägget skulle förmodligen ensamt kunna slå detta lag som det spelar nu. Och då menar jag utan själva Kåberg. Sätter de bara in skägget med en klubba så lär de fortfarande vinna.sensei skrev:Vilket jävla skägg han har. Hur kan han ens äta med det där massiva skägget?! Hur mycket väger det?!
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.