Djurgårdens IF - Örebro HK 13/3 2013

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Morwin
Medlem: Ja, ständig medlem

Re: Djurgårdens IF - Örebro HK 13/3 2013

Inlägg av Morwin »

Roligaste var iaf när spelarna skulle betala oss pengar för varje supporter som kommer in. Verkligen pissar oss i ansiktet med denna match och inställning
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Användarvisningsbild
bastis7
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av bastis7 »

HArdy skulle vara en dröm! Första året: SM-Guld Comback första året: Final Comback 2.0: Uppflyttning!
Användarvisningsbild
crike

Inlägg av crike »

sensei skrev:Vilket jävla skägg han har. Hur kan han ens äta med det där massiva skägget?! Hur mycket väger det?!
Det är skägget som förser honom med mat, fångar småfåglar och andra kryp som kommer i dess väg.
Morwin

Inlägg av Morwin »

crike skrev:
sensei skrev:Vilket jävla skägg han har. Hur kan han ens äta med det där massiva skägget?! Hur mycket väger det?!
Det är skägget som förser honom med mat, fångar småfåglar och andra kryp som kommer i dess väg.
haha
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Användarvisningsbild
Edin
Säsongskort: Ja

Inlägg av Edin »

Alltså, jag fattar inte, VARFÖR har man så mycket skägg? Rent genetiskt alltså, att Kåberg sparar det förstår jag, men vad fyller det för funktion? Inte ens en grottman skulle behöva ett sådant mastodontskägg.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Skeattretande veka framför eget mål, urusla i mittzon och impotenta framåt. Har vi sett det förut? Ja.

Tack DIF för en fruktansvärd säsong.
Mäklaren

Inlägg av Mäklaren »

Nu är hundarna nöjda när de slipper träna på is och istället kan dra utomlands och supa skallen av sig. Erik Gustafsson är väl extra nöjd nu. Nu kan han äntligen flytta ner till Götet och uppfylla sin dröm - att slicka goa gubbar i röven.

Tattare! Svin! Kossor!

Emil Kåberg skulle banka skiten ur varenda liten brat-unge i vårt lag, med en arm.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Användarvisningsbild
Challen

Djurgårdens IF - Örebro HK 13/3 2013

Inlägg av Challen »

Mäklaren skrev:Alltså Gustafsson är det vidrigaste aset jag någonsin har sett i DIF. Han gör ju samma horribla misstag i byte efter byte den jävla sopan. Total nonchalans och verkligen bedrövlig självbild.
Skärpning, Gustafsson är en av våra bästa backar -SirDIFalot hahahahahahahaahahhahhhahahahhahahahahahaha
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Mäklaren

Inlägg av Mäklaren »

Challen skrev:
Mäklaren skrev:Alltså Gustafsson är det vidrigaste aset jag någonsin har sett i DIF. Han gör ju samma horribla misstag i byte efter byte den jävla sopan. Total nonchalans och verkligen bedrövlig självbild.
Skärpning, Gustafsson är en av våra bästa backar -SirDIFalot hahahahahahahaahahhahhhahahahhahahahahahaha
Han var bra i grundserien. Spelar ingen roll hur det går nu. Och det är helt naturligt att man skriver på för en annan klubb mitt under brinnande playoff. Inget att klaga på.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
daaviid

Inlägg av daaviid »

Jag tror på Zabel. Får han starta upp säsongen och styra redan på försäsongen så kan detta bli bra. Men OM det skulle bli tränarbyte så tar jag gärna någon utifrån. Peter Andersson kanske? Vet inte om han har något färdigt redan till nästa säsong, annars är han välkommen för min del om det blir byte där.
johan_80

Inlägg av johan_80 »

Edin skrev:
Alltså, jag fattar inte, VARFÖR har man så mycket skägg? Rent genetiskt alltså, att Kåberg sparar det förstår jag, men vad fyller det för funktion? Inte ens en grottman skulle behöva ett sådant mastodontskägg.
Bra att ni kan skratta åt ett skägg en sådan här dag.. bajare?
spocksbeard

Inlägg av spocksbeard »

Mäklaren skrev:Nu är hundarna nöjda när de slipper träna på is och istället kan dra utomlands och supa skallen av sig. Erik Gustafsson är väl extra nöjd nu. Nu kan han äntligen flytta ner till Götet och uppfylla sin dröm - att slicka goa gubbar i röven.

Tattare! Svin! Kossor!

Emil Kåberg skulle banka skiten ur varenda liten brat-unge i vårt lag, med en arm.
Du glömde sönder curlade jättebebisar som behöver snyta sig ...
Hockeyhjärta

Inlägg av Hockeyhjärta »

Kan ingen från JK skynda ner till omklädningsrummet och säga att vi ändrat oss och skänker pengarna till våra spelare för att höja MOTIVATIONEN! Herregud, Oskarshamn spelar ju som det gällde nåt, varför gör inte vi det?? :?

Inlägg av #10 »

Hade jag varit tränare så hade jag misshandlat #56 och ett par till spelare i båset under pågående match!
Praetori

Inlägg av Praetori »

Det skägget skulle förmodligen ensamt kunna slå detta lag som det spelar nu. Och då menar jag utan själva Kåberg. Sätter de bara in skägget med en klubba så lär de fortfarande vinna.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Skriv svar