Ähh han har ju rätt i det mesta han säger.#87 skrev:Är det bara jag, eller är Leffe Strömberg VÄLDIGT vinklad idag? Det är sjukt vad han hyllar BIK och hur fult och dåligt (det sistnämnda stämmer förvisso) DIF spelar..
Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 8/3 2013
Re: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 8/3 2013
Det är så som en del är inne på, anser jag, vi kommer/kan inte klara en kvalserie så som vi uppträder. Det går inte. Jag försöker att hitta ljus i det jag ser men jag hittar ju fan inget. Sörensen kanske, men nej, han är alldeles för ensam.
Detta är ren tortyr.
Detta är ren tortyr.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
han är ruggigt jobbig att lyssna på#87 skrev:Är det bara jag, eller är Leffe Strömberg VÄLDIGT vinklad idag? Det är sjukt vad han hyllar BIK och hur fult och dåligt (det sistnämnda stämmer förvisso) DIF spelar..
Varför kan vi aldrig spela helt jävla perfekt.
Alltid skall våran försvarszon ställa till ett HELVETE !
Alltid skall våran försvarszon ställa till ett HELVETE !
Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 8/3 2013
Ett (1) skott på mål i tredje perioden. Det är inte så bra.
De är bara tacka och ta emot.Två solklara crosscheckingar på Dif. Och BIK utv var enligt mina ögon tveksam då pucken låg fri,men roughingen dom åker på är rätt löjlig:)
Nej , känns inte speciellt troligt med kvittering, snarare ett i baken om inte laget sätter lite fart och visar vilja snartMalto skrev:Ett (1) skott på mål i tredje perioden. Det är inte så bra.
Det var längesedan DIF Hockey matcher var beer-and-pretzels tillställningar.Magnutz skrev:Det är så som en del är inne på, anser jag, vi kommer/kan inte klara en kvalserie så som vi uppträder. Det går inte. Jag försöker att hitta ljus i det jag ser men jag hittar ju fan inget. Sörensen kanske, men nej, han är alldeles för ensam.
Detta är ren tortyr.
De senaste 10 åren har det varit konstant tortyr men vad ska man göra?
Tar vi oss till kvalet tror jag fysen och erfarenheten kommer kunna ta oss till ES. Jag har dock kallt räknat med ytterligare ett år eller två i AS sedan kvalet förra året.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- DIFference
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Hoppet vägrar överge mig. Men jag inser ju att vi inte har ett skit att göra i KS med detta spel. Tragiskt men sant.
Alltid oavsett. Förevigt Djurgården.
ken1968 skrev:han är ruggigt jobbig att lyssna på#87 skrev:Är det bara jag, eller är Leffe Strömberg VÄLDIGT vinklad idag? Det är sjukt vad han hyllar BIK och hur fult och dåligt (det sistnämnda stämmer förvisso) DIF spelar..
Tycker båda spelar rätt likvärdigt.
Men grishockey gynnar Bofors mer helt klart.
- DIFference
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Re: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 8/3 2013
Skönt att någon fortfarande är optimistisk.Praetori skrev:Det var längesedan DIF Hockey matcher var beer-and-pretzels tillställningar.Magnutz skrev:Det är så som en del är inne på, anser jag, vi kommer/kan inte klara en kvalserie så som vi uppträder. Det går inte. Jag försöker att hitta ljus i det jag ser men jag hittar ju fan inget. Sörensen kanske, men nej, han är alldeles för ensam.
Detta är ren tortyr.
De senaste 10 åren har det varit konstant tortyr men vad ska man göra?
Tar vi oss till kvalet tror jag fysen och erfarenheten kommer kunna ta oss till ES. Jag har dock kallt räknat med ytterligare ett år eller två i AS sedan kvalet förra året.
Sent from my Galaxy SIII
Alltid oavsett. Förevigt Djurgården.
Visst gynnar grishockeyn bofors, vi har inte skapat en målchans på 13 minuter när vi desperat borde jagaBoeman skrev:ken1968 skrev:han är ruggigt jobbig att lyssna på#87 skrev:Är det bara jag, eller är Leffe Strömberg VÄLDIGT vinklad idag? Det är sjukt vad han hyllar BIK och hur fult och dåligt (det sistnämnda stämmer förvisso) DIF spelar..
Tycker båda spelar rätt likvärdigt.
Men grishockey gynnar Bofors mer helt klart.
Guldläge nu:) Kämpa.
Re: Re: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 8/3 2013
Jag förstår vad du skriver men jag är fan mer positiv just nu än jag var under KS förra året.DIFference skrev: Skönt att någon fortfarande är optimistisk.
Sent from my Galaxy SIII

Kommer ni ens ihåg hur risigt vi spelade för ungefär ett år sedan?
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Gäller att Åberg lär sig pricka målBoeman skrev:Guldläge nu:) Kämpa.