Bra förstås. Vi MÅSTE satsa på fjärde plats.SirDIFalot skrev:Örebro ser ut att vinna mot Västerås... Hmm.. bra eller anus... ?
Karlskrona HK - Djurgårdens IF 16/1 2012
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Re: Karlskrona HK - Djurgårdens IF 16/1 2012
Bra. Fjärdeplatsen ska vi ha.SirDIFalot skrev:Örebro ser ut att vinna mot Västerås... Hmm.. bra eller anus... ?
- Jim Morrison
Väldigt bra.SirDIFalot skrev:Örebro ser ut att vinna mot Västerås... Hmm.. bra eller anus... ?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Jag förstår inte varför många tycker att det är jättebra bra att förlora lite innan kvalet osv.
Man tycker alltså inte att det har blivit tillräckligt med förluster redan? Är det roligt att förlora? Blir självförtroendet bättre efter storstryk mot seriens sämsta lag? Bra att förlora är en klyscha som inte håller.Fråga den gamla Detroit backen Paul Coffey om det finns någon vinnare som tror på tillfälligheter.
Man tycker alltså inte att det har blivit tillräckligt med förluster redan? Är det roligt att förlora? Blir självförtroendet bättre efter storstryk mot seriens sämsta lag? Bra att förlora är en klyscha som inte håller.Fråga den gamla Detroit backen Paul Coffey om det finns någon vinnare som tror på tillfälligheter.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Klart att alla bör vara missnöjda som fan. Men att så fort man förlorar en match eller en period bara tjata om att vi måste göra oss av med vissa spelare hit och dit, det är ju bara löjligt.#10 skrev:Dom som inte är missnöjda och "neggo" i detta läge har inte speciellt höga krav!
Expert.
-
Okej, jag tar tillbaka det jag skrev om kommentatorn. Han verkade ha koll, men jag hade visst fel om honom. Pinsamt.elklingo skrev:Elias Fälth, spelar han med oss numera? Haha pajas
- Jim Morrison
När DIF spelar dåligt så kryllar det av nya användare med låg postcount.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
--->> TOBBIS
Du får nöta i hallen på Fredag, DIF behöver en fighter!!
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Vi behöver byta tränare igen. Sedan nytt spelsystem. Därefter många nya spelare till nästa år.Supportern skrev:Trött jag blir på denna losermentalitet. Matchen slut innan halva är spelad.
Tror inte alls på Sabel som HC.
Det har ju visat sig vara vår melodi senaste åren.
Varför bygga på kontinuitet som Bofors, Saik och andra framgångsrika lag gör?

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Hahah! Ja, får bli en sen comeback för migDegear skrev: --->> TOBBIS

Svalde han en puck? Skulle behövas lite "käka puck" nu.Jim Morrison skrev:
Även vi börjar få nog nu !Jim Morrison skrev:När DIF spelar dåligt så kryllar det av nya användare med låg postcount.

Precis som "charmig" i märklarbranschen betyder enormt omfattande renoveringsbehov , har jag nu lärt mig vad "sinne för spelet" betyder:
"Jaha, nu har en motståndare nära mig pucken. Då tittar jag på så länge, och kanske petar lite med klubban. Jag kommer medvetet efter i alla 50/50-situationer, och duttar istället så det ser bra ut. Det är nämligen de sk. rollspelarna som skall fixa allt åt mig. Sen om vi har puck, så kan jag synas då istället."
"Jaha, nu har en motståndare nära mig pucken. Då tittar jag på så länge, och kanske petar lite med klubban. Jag kommer medvetet efter i alla 50/50-situationer, och duttar istället så det ser bra ut. Det är nämligen de sk. rollspelarna som skall fixa allt åt mig. Sen om vi har puck, så kan jag synas då istället."
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- Jim Morrison
Ölvestad? Ottosson? Sörensen som har varit vår bästa offensiva spelare på sistone? Nej, inga tongivande spelare direkt... Jävla SSK-kebabHerewegoagain skrev:Ja? Men det måste väl finnas spelare som kan täcka upp. Bremberg skadad, tråkigt ja, men han är inte direkt tongivande.brsk skrev:Men herrejävlagud. Har du ens fattat VILKA spelare som är borta? Har du följt någon enda match under säsongen?Herewegoagain skrev:Men sluta skyll på skador, skador drabbar alla lag, inget lag förblir skadefritt. Ska vi prata förutsättningar så ligger väl Karlskrona betydligt värre till med deras enorma spelaromsättning etc.
Alla är vi barn i början....Jim Morrison skrev:När DIF spelar dåligt så kryllar det av nya användare med låg postcount.