Mora IK - Djurgårdens IF 18/12 2012
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Mora IK - Djurgårdens IF 18/12 2012
Honken har ännu ingen nämnt. Han gör en av sina bästa matcher den här säsongen enligt mig.
Säg den glädje som varar
Korrekt, förkvalsplats.Mash skrev:Förkvalsplats!sthlm19 skrev:Vi är på kvalplats nu va, skönt. Bara fortsätta klättra, skönaste segern på länge.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Härlig seger. Andra stölden efter Örebro borta. Det är vi värda. Vi har torskat några liknande matcher vi med.
Lyfter fram:
Chet
Tim
Åberg
Gustavsson
Bohman (härlig debut med puck, utan puck kan han förhoppningsvis mycket bättre).
Otto
Zabel.
Helvete vad gott man mår nu.
Lyfter fram:
Chet
Tim
Åberg
Gustavsson
Bohman (härlig debut med puck, utan puck kan han förhoppningsvis mycket bättre).
Otto
Zabel.
Helvete vad gott man mår nu.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- Lee Harvey Oswald
Haha, vad gjorde du, satt dig ner hårt eller?pulverapa skrev:Domaren är skyldig mig en ny stol efter den där icingen. Hela jävla datorstolen gick åt helvete.
STARKT ATT VINNA. De har bara sina NHL-spelare.

Får nästan en tår i ögat vid repriserna av 2-3 & 3-3. PS3-klass!
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Fin skotteffektivitet idag. 4 mål på 21 skott, enligt statistiken. Riktigt jävla röta idag, men det är sånna här matcher som vi måste vinna om vi vill upp. Bra match av oss idag.
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
Vet inte vad som smakar bäst med segern, men kanske att våra NHL-killar har stuckit 

- minalman
- Säsongskort: Ja
Mora IK - Djurgårdens IF 18/12 2012
Det var faktiskt Linkan som gjorde skillnaden i kväll. En liten matchavgörande insats. OK, många gjorde matchavgöranden. Chet, Otto, Jimmie, Johner och vattenbärarna som Honken och Tim. Men om vi bänkat #23 som så många ropar om, hade det inte blivit tre pinnar. Sanna mina ord!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Jag hade helt tappat hoppet efter 3-1 men fyfaan vad skönt.
- Lee Harvey Oswald
Sant,DIF_Soldier skrev:Honken har ännu ingen nämnt. Han gör en av sina bästa matcher den här säsongen enligt mig.
Klart Honken ska ha lite beröm då han faktiskt syntes i positiv bemärkelse vid ett flertal tillfällen denna match.
Har han mindre ont i ryggen nu eller?
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Moras tränare ser ju fan ut som en tjackpundare..
Edit: HAHAHA, "man får ju inte riktigt köra på målvakten sådär" Jävla idiot, han får ju fetaste crosscheckingen.
Edit: HAHAHA, "man får ju inte riktigt köra på målvakten sådär" Jävla idiot, han får ju fetaste crosscheckingen.
Senast redigerad av Kentta den 2012-12-18 21:34:18, redigerad totalt 1 gånger.
"Man kan ställa skridskorna så att man blir inputtad i målvakten".
Vad menar karln?
Vad menar karln?
Född till sportchef.
Moras tränare är ju helt pantad, förlåt. Mer knuff än sådär kan det inte bli... Idiot.
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
Henke är en jävel på att ställa skridskorna tydligen. Den där jävla moraknivstomtecoachen har ju rökt på.
Men shit, allvarligt asså.. även efter reprisen så står ufot och hävdar att Hank kör över målisen!? Herregud vilket miffo!Kentta skrev:Moras tränare ser ju fan ut som en tjackpundare..
Edit: HAHAHA, "man får ju inte riktigt köra på målvakten sådär" Jävla fyllskalle, han får ju fetaste crosscheckingen. Idiot.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).