Djurgårdens IF - HV71, 2/2 2012.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Det är väl ingen som gnäller på W?! Han är helt enkelt inte "bara rent superdjävlig" i kväll. Bara överdjävlig. Han räddar oss från raset just nu.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Re: Djurgårdens IF - HV71, 2/2 2012.
Klara för kvalserien efter 44 matcher. Nytt rekord?
Klasskillnaden mellan DIF och de flesta andra lagen är ENORMT stor, det måste väl samtliga människor se här inne nu? Jag skiter i om vi så hade saknat 13 spelare idag. Så här har det sett ut stora delar av säsongen även med fullt lag.
Djurgården är inte värda att spela i högsta serien, svårare är det inte. I en kommande kvalserie kommer vi vara fullständigt chanslösa. Timrå och Örebro lär spela i ES 2012/2013 av KS-lagen.
Erik Gustafsson är våran överlägset bästa back. Det är HELT sjukt.
1-11 i skott i tredje efter 9 min av tredje....
Klasskillnaden mellan DIF och de flesta andra lagen är ENORMT stor, det måste väl samtliga människor se här inne nu? Jag skiter i om vi så hade saknat 13 spelare idag. Så här har det sett ut stora delar av säsongen även med fullt lag.
Djurgården är inte värda att spela i högsta serien, svårare är det inte. I en kommande kvalserie kommer vi vara fullständigt chanslösa. Timrå och Örebro lär spela i ES 2012/2013 av KS-lagen.
- minalman
Gnaget, Växjö och FBK är också på väg mot 0p.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Det ser ut som att HV71 spelar konstant i fem mot tre.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Det är bara det att de finns vilja i dom lagen.minalman skrev:Gnaget, Växjö och FBK är också på väg mot 0p.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- Lee Harvey Oswald
Håller med där,jensa85 skrev:Klara för kvalserien efter 44 matcher. Nytt rekord?
Men chanslösa i KS tror jag inte, klart sämre försvarsspel där.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
För i helvete jävla korplag.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Hahahaha vad fantastiskt usel han är Honken!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Så fort jag tänker på Djurgården hockey så blir jag så jävla förbannad.
Det ser fan ut som skit, SKIT. Inte en enda jävel gör något för att försöka.
Dra åt helvete varenda jävel i denna organisation och lägg ner detta om att värva spelare från Stockholms området.
Klart som fan vi inte kunde värva något under detta fönster. Vem fan vill skämmas och spela med DIF? Ett lag som är ihop satt av ett praktarsel.
Nä, fy fan DIFhockey!! Att vi fans ens går på matcherna är ju ett under.
Det ser fan ut som skit, SKIT. Inte en enda jävel gör något för att försöka.
Dra åt helvete varenda jävel i denna organisation och lägg ner detta om att värva spelare från Stockholms området.
Klart som fan vi inte kunde värva något under detta fönster. Vem fan vill skämmas och spela med DIF? Ett lag som är ihop satt av ett praktarsel.
Nä, fy fan DIFhockey!! Att vi fans ens går på matcherna är ju ett under.
Linkan, var är du? 

- Nummer19
Det här laget är så jävla sorgligt dåligt! Skämmes ta mej fan!
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
- kronwalled
Gör man int emål på Sillens läge där så vinner man inte matcher, punkt och slut.
Jag är inte arg, och inte besviken.
- norrlandsgold
Så jävla less att höra wikegårds jävla snurr om hur dåligt det är och det där gjorde dom bra.. Vafan coachar inte han nåt lag? Han som verkar veta allt om hockey och hur det ska spelas..
Trycker på mute och och så fort ja trycker på ljudet så går käften på han om hur dom ska spela!!!
Få igen käften...
Trycker på mute och och så fort ja trycker på ljudet så går käften på han om hur dom ska spela!!!
Få igen käften...
Det finns bara ett mål.. Träffa det!
Japp, alla skitlagen får stryk idag! Så som det ska vara när sporten är rättvis!minalman skrev:Gnaget, Växjö och FBK är också på väg mot 0p.