pulverapa skrev:Namn: Jesper
Nummer: 87
Ålder: 1987
Längd: 1.80m
Vikt: 69 kg (chips...)
Skjuter: Vänster
Spelstil: Ingen aning, har aldrig spelat hockey. Enda erfarenheten är från skolan där man åkte sick sack mellan koner. Har, likt Mario Kempe, spelat en hel del "NHL2012" där jag är en tvåvägscenter. Jag lägger stor vikt vid back checking.
Hur fan kan man bara väga 69 kg på 180 cm?! Eller det kanske är det normala? Haha, själv är jag i samma längd, men väger 83 (lite mycket, chips..)
pulverapa skrev:Namn: Jesper
Nummer: 87
Ålder: 1987
Längd: 1.80m
Vikt: 69 kg (chips...)
Spelstil: Ingen aning, har aldrig spelat hockey. Enda erfarenheten är från skolan där man åkte sick sack mellan koner. Har, likt Mario Kempe, spelat en hel del "NHL2012" där jag är en tvåvägscenter. Jag lägger stor vikt vid back checking.
Tycker detta var riktigt kul gjort så tänker minsann kopiera rakt av!
Namn: Charlie
Nummer: 7
Ålder: 1993
Längd: 1.86m
Vikt: 78 kg (lite chips...)
Spelstil: Lysande skridskoåkare (brukade vara, nu har man väl gått ner sig lite). Jag har fin toppspeed men tar ett tag att komma upp till den hehe. Är väldigt offensiv med helt ok teknik och skott. Giftig om jag får friläge. Dålig på att backchecka då min kondition är usel
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
pulverapa skrev:Shit vad alla verkar taggade. Vet inte om jag vågar komma längre, lär smälla rejält.
Du kan vara lugn, veteranregler gäller.
Hördöhördö, förra gången så sa han ju att han skulle tillåta visst fysiskt spel om han såg att det funkade, så lite tacklingar blir det nog! Let's bring it on!
"Visst" är ordet. Tänk på att minst två av spelarna förra gången var dryga 60. Tacklar du en senior kan karln gå sönder. Flera av oss kunde knappt stå på rören, och andra var rätt chipsiga. Sunt förnuft gäller och då det ibland saknas måste stenhårda tacklingar vara off. Bök och stök vid sargen är helt ok. Stångande framför mål likaså. Ölvestad-proppar är det inte. Face it, vi som aldrig spelar hockey eller speciellt mycket annan fullkontaktsport vi klarar inte av att bli tacklade utan att gå sönder. Det är den största anledningen till att restriktioner måste finnas.
Namn: Magnus Nummer: 3 Född: 1975 Längd: 1.89m Vikt: 94 kg Skjuter: Vänster Draft: Spelstil: Stor kille som inte spelat hockey aktivt. Allround vad gäller sport. Har tränat en del på is sedan förra året och kan nog bidra med lite mer denna gång. Notorisk målskytt i andra "bollsporter" - har alltid klubban redo. Edit: Bra flås.
pulverapa skrev:Shit vad alla verkar taggade. Vet inte om jag vågar komma längre, lär smälla rejält.
Du kan vara lugn, veteranregler gäller.
Hördöhördö, förra gången så sa han ju att han skulle tillåta visst fysiskt spel om han såg att det funkade, så lite tacklingar blir det nog! Let's bring it on!
Namn: Adam
Nummer: 4
Född: 1992
Längd: 1.87m
Vikt: 80 kg
Skjuter: Höger
Draft: Odraftad. Är det bara jag som ser min egna potential?
Spelstil: Har aldrig spelat hockey på riktigt men spelar väl 7-8 gånger per vinter. Varit back i de flesta sporter men med förra årets debacle i minnet så är nu min nya roll högerforward! Bra teknik för att aldrig ha spelat och är väl hyfsad på skridskorna. OBS, kan bara stanna åt höger
Ridderwall: " Vi har större klack kvar 20 minuter efter matchen än de andra har under hela sina matcher"
DIFnacka skrev:Namn: Adam
Spelstil: Har aldrig spelat hockey på riktigt men spelar väl 7-8 gånger per vinter. Varit back i de flesta sporter men med förra årets debacle i minnet så är nu min nya roll högerforward! Bra teknik för att aldrig ha spelat och är väl hyfsad på skridskorna. OBS, kan bara stanna åt höger
1,87 lång men bara 80 kilo... tunna killar ska inte lira hockey.
Haha jag är 183 lång och väger 70 Får skylla på att jag är Innebandylirare
Haha, golfare ska inte ha mycket muskler Har använt Mathias Tjärnqvist som skräckexempel och kommer satsa allt på att vara så liten och snabb som möjligt. Godkänd ursäkt?
Ridderwall: " Vi har större klack kvar 20 minuter efter matchen än de andra har under hela sina matcher"
Lite mer av en powerfwd, 99kg på 186 cm. Mest muskler men kanske lite lite lösgodis.....
Lirar hockeybockeykorpen och spelat tills jag va typ 12 (19 nu).
Fruktat slagskott (elitserieklass om inte bättre) synd att man inte får visa det med veteranregler, känner att jag inte riktigt kommer till min rätt här
haak skrev:Lite mer av en powerfwd, 99kg på 186 cm. Mest muskler men kanske lite lite lösgodis.....
Lirar hockeybockeykorpen och spelat tills jag va typ 12 (19 nu).
Fruktat slagskott (elitserieklass om inte bättre) synd att man inte får visa det med veteranregler, känner att jag inte riktigt kommer till min rätt här
Namn: Kenneth "Amöba" Clarksson
Född: 1891
Vikt: 182 kg
Längd: 76 cm (kallas "Dvärgen" i min närmsta bekantskapskrets, eller "Kylskåpet")
Skjuter: Helst inte.
Spelstil: En blandning av Dr.Snuggles och Wayne Gretzky.
Käkar: Allt. Och lite till.
Draftad: Mm... Marabou.
Ska inte vara med men blev taggad nu när ni andra började skriva spelarfakta
Gör en egen och satsar på annandaghockey 2012 istället.
Namn: Ludvig
Nummer: 25
Född: 1994
Längd: 1.85 m
Vikt: 75 kg
Spelartyp: Varit mest aktiv i fotboll men älskar hockey minst lika mycket. Konditionen är på väg ner. Off-season Stapplande åkare som kommer upp i bra hastighet vid översteg åt höger. Lever främst på min krigar attityd men kan bjuda på en och annan dragning. Gillar att tacklas.
Får se om jag blir med, beror på hur mitt knä som för 4 månader slets ur led mår
iaf
Namn: Rasmus Nyberg
Nummer: 67
Född: 92
Längd: 186
Vikt: 89kg muskler täckta av ett tunt lager fett
Skjuter: left
Spelartyp: Lika bra på skridskor som ett nyfött spädbarn, kör glidartaktiken, kom upp i fart och glid så länge du kan med farten, främsta idrottsprestation är 2 säsonger i Div1 Innebandy och har en grym klubbteknik (linkan klass), tveksam på om mina skott höjer sig 2mm över isen och skulle jag tappa stödpinnen, hrmm, ursäkta klubban, får jag nog krypa till båset.
Suck för denna jävla säsong, så satans jävla uselt