Landslagshockey
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Landslagshockey
Lita aldrig på en gnagare i en bur.
Är för övrigt jävligt tacksam att han stått med en helvit hjälm. Jobbigt att se en aik-blaffa hela turneringen.
Är för övrigt jävligt tacksam att han stått med en helvit hjälm. Jobbigt att se en aik-blaffa hela turneringen.
Expert.
Man kan ju lugnt konstatera att detta svider ungefär lika mycket som en vanlig serielunktorsk i 35:e omgången. Torsk i Sudden i 7:e avgörande... Det är tungt.
- reservjesus
Sverige gör egentligen inte någon riktigt bra match under hela VM, trodde därför att de idag skulle köra skiten ur sig. Istället blir det kross, Fasth gör tyvärr inte sin bästa match heller.. Silver är bättre än ingenting..
clowns to the left of me, jokers to the right
Hade faktiskt slängt min medalj om jag var med i laget just nu. Jag hade varit där för att vinna, komma tvåa betyder inget. Absolut inget.
Men det är ju bara min åsikt. Grinig vinnarskalle är jag.
Men det är ju bara min åsikt. Grinig vinnarskalle är jag.
Avgå Jocke.
Sket faktiskt i alla matcher fram till finalen, de andra känns liksom som gammal skåpmat. Men det här var jävligt surt. Stängde av vid 4-1. Vet inte ens vad det beror på.. fem mål på en period kan ju inte vara annat än ett dåligt lag.
Jag förväntar mig egentligen bara en enda sak av professionella utövare (skitsamma vad de är verksamma i för gren): De ska ge absolut allt i varje situation. Allt annat är oprofessionellt. (Mycket därför jag avskydde Josef Boumedienne under förra säsongen t ex).
Att sen bara sluta spela när man ligger under med 1-4 och släppa till ytterligare 2 baljor är fan bara ren och skär Samhall.
Aja... åter till annat.
Att sen bara sluta spela när man ligger under med 1-4 och släppa till ytterligare 2 baljor är fan bara ren och skär Samhall.
Aja... åter till annat.

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Nej käft med dig nu! Här ska gnällas!!Magnutz skrev:Aja... åter till annat.

Avgå Jocke.
Hehe.B.I.B.A skrev:Nej käft med dig nu! Här ska gnällas!!Magnutz skrev:Aja... åter till annat.![]()

Blir mer och mer arg när jag tänker efter.. Fan vad dålig karaktär spelarna visar, man kämpar fan in i det sista, oavsett vad man ligger under med, om inte för Sverige så för sin egen stolthet. Hur fan kan man se sitt land förnedras av lillebror på det där viset? 2-1 eller 3-1 hade jag kunnat acceptera, kanske till och med gratulera någon finnpajsare, men nu. Aldrig! AVGÅ!
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Stabbiga backar avgjorde detta. Det hade behövts en Tobias Enström/Mange J/Anton Strålman.Magnutz skrev:Hehe.B.I.B.A skrev:Nej käft med dig nu! Här ska gnällas!!Magnutz skrev:Aja... åter till annat.![]()
Vad gäller känslor rankar jag lagen på följande vis;
1. DIF Hockey
2. Tre Kronor J20
3. Tre Kronor
4. NHL-lag med DIF-bekantingar
Håll dig till ämnet. //Mod.
Säg den glädje som varar
Förstår inte hur bibelbonden Petrasek går in i "VM-femman". Tycker han har varit kass under hela turneringen.
Ja, vi gnäller nog i 70% av inläggen, men när vi vinner är vi ju nöjda (oftast). Då lutar vi oss tillbaka och njuter! Ikväll var det lite ledsamt att sitta och se ett lag gå ner på knä och falla sönder fullständigt - mot Finland. Men, life goes on.Magnutz skrev:Hehe.B.I.B.A skrev:Nej käft med dig nu! Här ska gnällas!!Magnutz skrev:Aja... åter till annat.![]()
Nästa år får de utse en all star femma efter finalen.
We can be Heroes http://www.youtube.com/watch?v=PTEj-uuLUw0
- Lee Harvey Oswald
Mjukisar som 27,Nilsson 23,Persson, 3,Ekman-Larsson osv har inte fattat grejen.
Man drar på sig blågult & representerar med hjärta & själ, annars kan man fortsätta semestern på annat håll än just i Tre Kronor.
Sedan att Fernholm, Kronwall, Petra(fett)säck ska vara ledande spelare denna gång gör inte saken lättare.
Denna "vända rumpan upp" var på många sätt värre än Vitryssland 2002.
0-5 i en 3:e period .....i en VM-final, borde vara förenat med spöstraff
Sverige gör 3 bra perioder på hela VM, per 2 & 3 mot Tjeckien & den 2:a perioden mot Finland, resten är pinsamt lågvattenmärke.
Helt rätt att FinnPajsarna tog guldet
Så till slut var iaf Fasth som sämst när det gällde som mest.
3 av 6 mål skulle kan knipit en normal "Fasth-dag".
Kul efter matchen att åka & hämta priset för mest värdefulla spelare med 1-6 i baken.....i en jävla VM final!
Man drar på sig blågult & representerar med hjärta & själ, annars kan man fortsätta semestern på annat håll än just i Tre Kronor.
Sedan att Fernholm, Kronwall, Petra(fett)säck ska vara ledande spelare denna gång gör inte saken lättare.
Denna "vända rumpan upp" var på många sätt värre än Vitryssland 2002.
0-5 i en 3:e period .....i en VM-final, borde vara förenat med spöstraff

Sverige gör 3 bra perioder på hela VM, per 2 & 3 mot Tjeckien & den 2:a perioden mot Finland, resten är pinsamt lågvattenmärke.
Helt rätt att FinnPajsarna tog guldet
Så till slut var iaf Fasth som sämst när det gällde som mest.
3 av 6 mål skulle kan knipit en normal "Fasth-dag".
Kul efter matchen att åka & hämta priset för mest värdefulla spelare med 1-6 i baken.....i en jävla VM final!
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Skandalöst pinsamt.