BOMBOM BOUCHARD skrev:lilleman: Om du kollat så hade du sett mitt svar angående "om han är en Djurgårdare eller inte".
Finns några inlägg före bara.
Verkar vara riktigt känslig fråga detta. Jag tyckte bara att det såg löjligt ut med mössa i ett program.
Men för att hälla mer bensin på brasan så kan jag tillägga att det är löjligt med mössa inomhus, oavsett vilken situation det är. Kommer att vara lika löjligt om ett par år som utsvängda byxor eller gällivarehäng
Lite OT men .-. det är lördag och jag sitter oh plockar med grabbens hockeyutrustning (och min egen) ---> Jag vrålar av skratt när jag ser folk som kör bil i mössa. Det ser riktigt jävla osäkert ut.. har de öron som sticker ut eller är de supertunnhåriga? Eller .... odlar de svamp därunder?!
Hur kan man vrala av skratt for att nan kor bil i mossa? Har jag last fel nagonstans?
Och varfor de har det? HUMMM...det kanske ar kallt och de vill varma sig lite?
Att Riddarn hade mossa i 08hockey var val ingen big deal. Tycker det var varre i 08fotboll nar Bajenmalvakten satt och smackade tuggummi hela sandningen = retard.
Jo, för i moderna bilar är det varmt, om du inte precis satt dig i bilen då.. Jag tycker det ser sjukt kul ut. Village idiot-style.
Riddar'n får väl ha mössa om han vill men JAG tycker inte att det modet är snyggt. Så, jag skulle helst se honom utan, men det är ju inte relevant kanske.
Ber om ursäkt att detta är ett inlägg som rör "DIF i Media". Förstår att många här hellre vill ha ett långt inlägg om hur fel det är att i svinkalla vintertider ha en värmande mössa på sig..
Men jag kan inte låta bli att hålla mig till topic, så här kommer ett länktips gällande Marks framgångar i Borås:
starvin_marwin skrev:Ber om ursäkt att detta är ett inlägg som rör "DIF i Media". Förstår att många här hellre vill ha ett långt inlägg om hur fel det är att i svinkalla vintertider ha en värmande mössa på sig..
Men jag kan inte låta bli att hålla mig till topic, så här kommer ett länktips gällande Marks framgångar i Borås:
starvin_marwin skrev:Ber om ursäkt att detta är ett inlägg som rör "DIF i Media". Förstår att många här hellre vill ha ett långt inlägg om hur fel det är att i svinkalla vintertider ha en värmande mössa på sig..
Kul lasning! Tar av mig hatten (las: mossan) for Mark Owuya en kvall som denna!
Säger väl allt om Marks självförtroende i ES. När han tror på att han är bra blir han bra. Mössa eller inte. Och DIF i media och mössan var faktiskt On Topic eftersom det var Riddarns mössbärande i senaste 08hockeyavsnittet som utlöste det.
Kul lasning! Tar av mig hatten (las: mossan) for Mark Owuya en kvall som denna!
Säger väl allt om Marks självförtroende i ES. När han tror på att han är bra blir han bra. Mössa eller inte. Och DIF i media och mössan var faktiskt On Topic eftersom det var Riddarns mössbärande i senaste 08hockeyavsnittet som utlöste det.
Tycker för övrigt att Riddarn skötte sig bra i sändning. Lugn och sansad fast de övriga satt och diskuterade hur dåligt det såg ut på målvaktssidan i DIF osv om än i något förtäckta ordalag. Jag har gett Stefan VG i min spelarbedömning och tycker han förtjänar det. Mössa eller inte! Egentligen skulle han ha ett MVG för det han gjorde efter matchen mot Brynäs - kommer in och drar igång "Hardy Nilssons järnkaminer"-växelsången! Det får ju i alla fall mig att förlåta allt.
Mäklaren skrev:Haha, jag bara skrattade - sådan okunskap hör inte hemma i ''TV''.
Sällan jag håller med dig, men nu så! Även jag brast ut i skratt.
Inte för att dra upp den diskussionen men jag tycker Honken är långt över average ES-klass. Jag tror även Snazzi håller med mig om att Honken är bra, men inte bäst i ES. Tror inte han står på Mäklarens sida som tycker han borde vara sjunde back eller dylikt.
Edin skrev:Honken är ju en av de bättre backarna i Sverige. Inte topp 5 direkt, men som SirDIFalot säger så är han bättre än medelsnittet.
bra skott har han i alla fall och trots att han ser lite slö ut så är han ändå överallt känns det som. Han behöver ändå en bra arbetskamrat bredvid sig och så länge som han inte matchas tillsammans med Bombom så kan det ju gå bra.