lilleman skrev:
Mitt huvudarguement här är ju att JAG tycker att man ska skita i underhållningsvärdet och följa DIF istället. Det jag tyckte var fel är att LHO inte tycker om fotboll för att det är dålig underhållning och därför vill han inte gå på matchen. Han väljer alltså underhållning före DIF, det var allt.
Njaa, det jag sa var att jag måste iväg & handla & att handla på ICA är ungefär samma underhållningsvärde som en match i fotbollsallsvenskan.
Så jag valde inte underhållning före DIF, jag valde en likvärdig aktivitet.
Givetvis var det för att retas som jag skrev detta & det resulterade vips i 3-4 sidors debatt.
Föga förvånande var då den llillemannen & Ligist-Millwall de 2 ledande debattörerna, dock inte de 2 vinnande.
daniel var inne på rätt spår, jag skiter inte alls helt i DIF fotboll. (eftersom jag bevisligen följde början av matchen från mobilen)
Är bara väldigt ljumt intresserad & Allsvenskan är fortfarande det största skämtet i sportsammanhang i modern tid.
Snacka om Kejsarens nya kläder...
Hah, du får gärna tro att du vann. Måste de alltid finnas en vinnare? Men åhhhh, grattis LHO, du förtjänade verkligen segern med dina tre ords inlägg som du tror är jättekul( Ica Maxi vs Allsvenskan. Hahahahahaha) . Grattis
lilleman skrev:
Hah, du får gärna tro att du vann. Måste de alltid finnas en vinnare? Men åhhhh, grattis LHO, du förtjänade verkligen segern med dina tre ords inlägg som du tror är jättekul( Ica Maxi vs Allsvenskan. Hahahahahaha) . Grattis
Åååååh, tack.
Känns väldigt stort att till slut få ett erkännande från The Little Man
(Försökte inte ens vara rolig, men det är din tolkning, som vanligt....)
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
lilleman skrev:
Åååååh, tack.
Känns väldigt stort att till slut få ett erkännande från The Little Man
(Försökte inte ens vara rolig, men det är din tolkning, som vanligt....)
Det var så lite så. Ica maxi skämtet var verkligen Joke of the year för min del. Min tolkning är såklart den rätta,vad annars? Duuuuhhh... Jag ska från och med nu spela ditt spel.
Har tappat räkningen för länge sedan när det gäller Mattias alla comebacker genom åren.
SNÄLLA. Kan du och övriga sluta negga och sprida dålig energi på ett DIF-Forum. Har du glömt bort att fotbollen är en del av Djurgårdens IF?
Om du nu inte gillar fotboll alls och klarar liksom inte av det, varför då ens ta dig tid och skriva i denna tråd?
Visst kan det vara irriterande att Jonson blir skadad men sättet du skriver detta inlägg på och övriga i denna tråd så är det sjukt uppenbart hur du neggar.
Har tappat räkningen för länge sedan när det gäller Mattias alla comebacker genom åren.
SNÄLLA. Kan du och övriga sluta negga och sprida dålig energi på ett DIF-Forum. Har du glömt bort att fotbollen är en del av Djurgårdens IF?
Om du nu inte gillar fotboll alls och klarar liksom inte av det, varför då ens ta dig tid och skriva i denna tråd?
Visst kan det vara irriterande att Jonson blir skadad men sättet du skriver detta inlägg på och övriga i denna tråd så är det sjukt uppenbart hur du neggar.
Finns inget negativt i ovanstående - han bara konstaterar fakta.
Är du icke läskunnig ......eller bara trög?
Finns inget neggande i det inlägget, som Soldaten säger, jag bara konstarera fakta.
Givetvis är det trist för både DIF & Mattias med dessa ständiga skador.
Men det kanske är dags nu både för DIF:s & Mattias bästa att "klippa navelsträngen" & inse att det aktiva karriären ute på fotbollsplanen är över.
Det är givetvis bara min åsikt, men detta är (iaf ett tag till) ett öppet forum där man tittar in då och då & skriver några rader om det som faller en in.
Men om det blir svårt att sova för vissa personer här inne så kan väl nån rädd moderator ändra trådnamnet till Endast Hyllning -DIF Fotboll
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Millwall skrev:Så jävla tröttsamt att vissa likt barn ska in på den här forumtråden bara för att skriva skit om DIF Fotboll för att provocera.
VI ÄLSKAR DJURGÅR´N , HELA DJURGÅR´N OCH INTE EN DEL AV EN FAMILJ
Men det är ju inget provocerande i det han just skrev? Haha, vafan skärp till dig nu.
Vi har gått igenom detta med Hela Djurgårn precis. Finns ingen möjlighet att du följer DIF i alla sporter och brinner för dem likvärdigt - Du följer två sektioner av en väldigt stor förening - vissa följer en.
Det var ingen som ville svara på hur mycket de älskade DIF Fotboll innan år 2000?
Millwall skrev:Så jävla tröttsamt att vissa likt barn ska in på den här forumtråden bara för att skriva skit om DIF Fotboll för att provocera.
VI ÄLSKAR DJURGÅR´N , HELA DJURGÅR´N OCH INTE EN DEL AV EN FAMILJ
Men det är ju inget provocerande i det han just skrev? Haha, vafan skärp till dig nu.
Vi har gått igenom detta med Hela Djurgårn precis. Finns ingen möjlighet att du följer DIF i alla sporter och brinner för dem likvärdigt - Du följer två sektioner av en väldigt stor förening - vissa följer en.
Det var ingen som ville svara på hur mycket de älskade DIF Fotboll innan år 2000?
Varför är det så viktigt att få svar på det? Och för att göra dig nöjd så JA jag älskade DIF fotboll innan år 2000 när vi åkte uppochner mellan ettan och Allsvenskan. Men jag måste säga att jag tycker att hela den här diskussionen och hetsen som är nu är rätt så löjlig.
Antingen gillar man fotboll och då kan man diskutera det i den här tråden. Gillar man inte fotboll så behöver man ju inte skriva här, men hela den här skiten om vem som älskar DIF mest är ju bara löjlig.
Visst håller inte AS den högsta kvalitén men det är den vi har i Sverige.
Jag måste ju erkänna att mitt intresse för hockey är större än intresset för fotbollen, jag lever med på ett annat sätt. Men med det sagt så är jag inte helt ointresserad av fotbollen men följer den inte lika slaviskt. Nu är ju mitt hockeyintresse nästan skadligt stort så det säger ju inte att mitt fotbollsintresse är lågt.
Är du icke läskunnig ......eller bara trög?
Finns inget neggande i det inlägget, som Soldaten säger, jag bara konstarera fakta.
Givetvis är det trist för både DIF & Mattias med dessa ständiga skador.
Men det kanske är dags nu både för DIF:s & Mattias bästa att "klippa navelsträngen" & inse att det aktiva karriären ute på fotbollsplanen är över.
Det är givetvis bara min åsikt, men detta är (iaf ett tag till) ett öppet forum där man tittar in då och då & skriver några rader om det som faller en in.
Men om det blir svårt att sova för vissa personer här inne så kan väl nån rädd moderator ändra trådnamnet till Endast Hyllning -DIF Fotboll
Jag får skylla på att jag skrev inlägget under småtimmarna, men jag menade inte bara din post som du skrev ovanför. Så fort man ser att du har skrivit i denna tråd så vet man att det är något negativt. Jag gillar inte Svensk fotboll som jag skrev tidigare heller, men jag skulle aldrig negga så mycket mot en DIF-Förening.
Tänkte på den twisten vi hade i "hata aik", lite roligt måste du väl ändå medge att i tråden "hata aik" så är det mest du och -daniel- som skrev hyllningsinlägg till dem. Antar att du ville bara provocera där också. Börjar nästan likna Mäklar-inlägg från din sida.