Har funderat lite i samma banor, har dock inga belägg för det mer än att allt kring DIF just nu andas optimism. Lite skrämmande nästan.Puckey skrev:Gissar på en vision för att bli ledande igen, hade det bara handlat om nyförvärv + Jocke hade vi nog fått nöja oss med artiklar på hemsidan (varför kalla till presskonferens för att presentera nyförvärv hela presskåren redan skrivit om i veckor?). Nu är jag lagd åt det optimistiska hållet inför nästa säsong, men det känns som om det kommer att presenteras en massa externt kapital och planer på egen arena (sen om det handlar om nybyggt eller att köpa loss Hovet innan AEG måste ta ställning till sin option 2016 är en annan femma).SirDIFalot skrev:imorgon är det PK. Den 15:e släpper man säsongskorten.Glory1 skrev:Vad för hype är det jag missat? Är väl bara madhawk som gått ut med att det är presskonferens imorgon på sin twitter?Manijock skrev:Tror faktiskt på exakt samma sak, undantaget backen. Tror att Press kommer presenteras istället! Tre kul nyheter och två vardagsvärvningar. Får ses som godkänt, förutsatt att Press tas för vad han är, det vill säga ett framtidsnamn. Ingen ordinarie SHL-back!Salas skrev:Presskonferens på det här hypade sättet måste ju innehålla ett antal fina nyheter. Sallinen och Hultström lär definitivt presenteras. Sen tror jag att vi har klart med minst en spelare utöver det, känslan säger Cehlin samt en totalt oväntad (och bra) back.
Jocke Eriksson lär även han presenteras i sin nya sportchefsroll.
Edit: Såg nu att DIF hade twittrat ut det på samma sätt som 15.04.2015. Är det vad ni syftar på?
Det är väl klart det blir en hype när DIF av alla kallar till PK. Händer ju extremt sällan.
Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första inlägget
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första inlägg
- SirDIFalot
Det är väl dom största nyförvärven Djurgården gjort på flera år. Sen har väl inte logik och hur Djurgården hanterat media gått hand i hand senaste åren direkt heller.Puckey skrev: Gissar på en vision för att bli ledande igen, hade det bara handlat om nyförvärv + Jocke hade vi nog fått nöja oss med artiklar på hemsidan (varför kalla till presskonferens för att presentera nyförvärv hela presskåren redan skrivit om i veckor?). Nu är jag lagd åt det optimistiska hållet inför nästa säsong, men det känns som om det kommer att presenteras en massa externt kapital och planer på egen arena (sen om det handlar om nybyggt eller att köpa loss Hovet innan AEG måste ta ställning till sin option 2016 är en annan femma).
Expert.
- SirDIFalot
Vi kan nog utesluta Cehlin från PK:n. Hade han varit klar hade väl Leksand listat honom bland spelarna som är klara att lämna. Det gjorde dom inte.
Expert.
Cehlin skrev ju bara kontrakt säsongen ut. Känns som att dom inte borde behöva skriva ut han.
Men de listade väl Hultström och Sallinen? De hade också utgående kontrakt.Enbom skrev:Cehlin skrev ju bara kontrakt säsongen ut. Känns som att dom inte borde behöva skriva ut han.
- SirDIFalot
Samma gäller väl en drös av dom andra som stod med där? Typ Sallinen och Hultström.Enbom skrev:Cehlin skrev ju bara kontrakt säsongen ut. Känns som att dom inte borde behöva skriva ut han.
Expert.
- minalman
Jag vet inte om jag är sist på pucken men viasatsport.se skriver tydligt att två från leksand går till Djurgården och en till khk.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Guter är det väl som går till KHK?minalman skrev:Jag vet inte om jag är sist på pucken men viasatsport.se skriver tydligt att två från leksand går till Djurgården och en till khk.
- Think if...
- Kontakt:
Han kunde väl ha fått åka buss iaf...
Using Tapatalk
- Fiskmaesen
Antiklimax-rekordet när Frölunda går ut på hemsidan och presenterar Janmarks nya lekkamrat - Patrick Thoresen.
Vad pratar du om?Fiskmaesen skrev:Antiklimax-rekordet när Frölunda går ut på hemsidan och presenterar Janmarks nya lekkamrat - Patrick Thoresen.
Avgå Jocke.
Går den här PK se live på hemsidan?
Jag är ganska säker på att någon blaska kommer att livesända.Riktnr08 skrev:Går den här PK se live på hemsidan?
DIF skrev i pressmeddelandet att de som kommer gärna får sända PKn!
Jaha tack! Va spännande hoppas det inte blir antiklimax bara.Axel_K skrev:Jag är ganska säker på att någon blaska kommer att livesända.Riktnr08 skrev:Går den här PK se live på hemsidan?
DIF skrev i pressmeddelandet att de som kommer gärna får sända PKn!
- Jim Morrison

Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.