Han tjänar betydligt mer än så. Stenbeck är inte påväg bort från malmö. Jag har bra insyn i Klasens situation i och med att min arbetskamrat känner honom mycket väl. Klasen spelar i Malmö nästa säsong.Staten skrev:Klasen tjänar över 300 000 / månad i Malmö. Nej, han kommer inte hit.
Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygget.
Sv: Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lag
Re: Sv: Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och
MrMadhawk säger annat angående Stenbeck. Vi får se ikväll.pulverapa skrev:Han tjänar betydligt mer än så. Stenbeck är inte påväg bort från malmö. Jag har bra insyn i Klasens situation i och med att min arbetskamrat känner honom mycket väl. Klasen spelar i Malmö nästa säsong.Staten skrev:Klasen tjänar över 300 000 / månad i Malmö. Nej, han kommer inte hit.
i
Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygg
Det är väldigt tyst just nu, lugnet före stormen?
Kan säga att jag börgar bli orolig för Dif e för tyst om oss nu
ska man ha dom bra spelarna ska man va ute snabbt o desutom
nu när man har mindre pengar
ska man ha dom bra spelarna ska man va ute snabbt o desutom
nu när man har mindre pengar
Här är det inte tyst: http://twitter.com/#!/SillyTweetarnÄppelmos skrev:Det är väldigt tyst just nu, lugnet före stormen?
Djurgårdare blir man inte, det föds man som!
Nej men det känns inte så seriöstsunne skrev:Här är det inte tyst: http://twitter.com/#!/SillyTweetarnÄppelmos skrev:Det är väldigt tyst just nu, lugnet före stormen?

Sv: Re: Sv: Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster
Ingen vore gladare än jag.isolerad skrev:MrMadhawk säger annat angående Stenbeck. Vi får se ikväll.pulverapa skrev:Han tjänar betydligt mer än så. Stenbeck är inte påväg bort från malmö. Jag har bra insyn i Klasens situation i och med att min arbetskamrat känner honom mycket väl. Klasen spelar i Malmö nästa säsong.Staten skrev:Klasen tjänar över 300 000 / månad i Malmö. Nej, han kommer inte hit.

Det återstår att se....Äppelmos skrev:Nej men det känns inte så seriöstsunne skrev:Här är det inte tyst: http://twitter.com/#!/SillyTweetarnÄppelmos skrev:Det är väldigt tyst just nu, lugnet före stormen?
Djurgårdare blir man inte, det föds man som!
Re: Sv: Re: Sv: Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förlu
Fast även om Stenbeck ryker så lär vi knappast se röken av Klasen. Lär bli elitserien eller KHL för honom.pulverapa skrev:Ingen vore gladare än jag.isolerad skrev:MrMadhawk säger annat angående Stenbeck. Vi får se ikväll.pulverapa skrev:Han tjänar betydligt mer än så. Stenbeck är inte påväg bort från malmö. Jag har bra insyn i Klasens situation i och med att min arbetskamrat känner honom mycket väl. Klasen spelar i Malmö nästa säsong.Staten skrev:Klasen tjänar över 300 000 / månad i Malmö. Nej, han kommer inte hit.
i
Absolut, skulle bli sjukt glad om allt han sa stämde.sunne skrev:Det återstår att se....Äppelmos skrev:Nej men det känns inte så seriöstsunne skrev:Här är det inte tyst: http://twitter.com/#!/SillyTweetarnÄppelmos skrev:Det är väldigt tyst just nu, lugnet före stormen?
Re: Sv: Re: Sv: Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förlu
Just nu känns det som att Klasen är Malmös minsta problemisolerad skrev:Fast även om Stenbeck ryker så lär vi knappast se röken av Klasen. Lär bli elitserien eller KHL för honom.pulverapa skrev:Ingen vore gladare än jag.isolerad skrev:MrMadhawk säger annat angående Stenbeck. Vi får se ikväll.pulverapa skrev:Han tjänar betydligt mer än så. Stenbeck är inte påväg bort från malmö. Jag har bra insyn i Klasens situation i och med att min arbetskamrat känner honom mycket väl. Klasen spelar i Malmö nästa säsong.Staten skrev:Klasen tjänar över 300 000 / månad i Malmö. Nej, han kommer inte hit.

Jag är inte arg, och inte besviken.
Ingen rök utan eld, jag håller tummarnaÄppelmos skrev:Absolut, skulle bli sjukt glad om allt han sa stämde.sunne skrev:Det återstår att se....Äppelmos skrev:Nej men det känns inte så seriöstsunne skrev:Här är det inte tyst: http://twitter.com/#!/SillyTweetarnÄppelmos skrev:Det är väldigt tyst just nu, lugnet före stormen?

Silly-Tweetarn ? @SillyTweetarn
Mycket mycket DIF! C.Eklund stannar, Holm får inget nytt. Kommer mer snart...
Vill dock ha kvar Holm
Mycket mycket DIF! C.Eklund stannar, Holm får inget nytt. Kommer mer snart...
Vill dock ha kvar Holm
- Fiskmaesen
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Holm sticker, Fimpen stannar - Sillytweetarn
Sv: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygg
Twittraren säger att Klubertanz är borta.