Jag har inga som helst problem med att blunda för att ett 30-tal bråkstakar åker ut från arenan. Nästa gång polisen närmar sig dig, försök att vara nykter och allmänt trevlig...Då kommer det inte att behövas några snyftramsor om den oerhörda "kränking" ni blivit utsatta för en vecka senare...sthlm1891 skrev:Javisst ni kan båda sitta och blunda för det som händer och spotta på övriga supportrar tillsamansJockmaniac skrev:Amen, fan Salas du har växt rejält i mina ögon de senaste dagarna, fortsätt med detSalas skrev:Tack alla fjantar för att ni gjorde en usel kväll ännu mer usel genom att sjunga era patetiska "jag tycker synd om mig själv"-ramsor.
Så jävla tragiskt uselt att envisas med dessa pajasramsor i 20 minuter, när det bevisligen inte fick effekt en enda jävla gång eftersom 80% av klacken bara suckade åt tramset.
Nä fyfan, en usel dag att glömma detta. Det är väl bara att hoppas att matchen mot Skellefteå inte blir en match då alla i Fabriken, JK och Ultras går på hockey för att tycka synd om sig själva. Stanna hemma i så fall och låt oss som vill stötta Djurgården Hockey göra det.
Det som hände under derbyt är och förblir oacceptabelt, men lägg av att dra alla över en kam och väx upp.
Ska ni inte stötta Djurgården?
Stanna då hemma, svårare än så är det inte!
Klacktråden - allt som rör klacken och publiken i övrigt
Re: Klacktråden - Järnkaminerna
Senast redigerad av Berra den 2011-12-30 23:23:16, redigerad totalt 1 gånger.
Sörensen gör ett fantastiskt mål på egen hand då han trycker sig fram, dribblar av en leksing innan han sprätter upp pucken högt bakom Alsenfelt.
Nu vet jag inte exakt vad incidenten idag handlade om, men när folk står och skriker horungar och liknande till dem som protesterar mot DIFsäk är det klart man blir arg.
Och jag kan nästan lova att 99% av de som skrek horungar och liknande till FBR/UCS inte har en jävla aning om vad det handlar om.
Men jag försvarar inte det som hände på något sätt. Internbråk är inte DIF, det är gnaget.
Skönt att det inte blev riktigt box iaf.
Lägg upp filmen då.
Och jag kan nästan lova att 99% av de som skrek horungar och liknande till FBR/UCS inte har en jävla aning om vad det handlar om.
Men jag försvarar inte det som hände på något sätt. Internbråk är inte DIF, det är gnaget.
Lägg upp filmen då.
Stod du och räknade suckar eller?Gneblon skrev:Om dom nu skulle spotta på resten av supportarna hur kommer det sig då att 80% av klacken bara suckade åt UCS\fabriken?sthlm1891 skrev:LJockmaniac skrev:Amen, fan Salas du har växt rejält i mina ögon de senaste dagarna, fortsätt med detSalas skrev:Tack alla fjantar för att ni gjorde en usel kväll ännu mer usel genom att sjunga era patetiska "jag tycker synd om mig själv"-ramsor.
Så jävla tragiskt uselt att envisas med dessa pajasramsor i 20 minuter, när det bevisligen inte fick effekt en enda jävla gång eftersom 80% av klacken bara suckade åt tramset.
Nä fyfan, en usel dag att glömma detta. Det är väl bara att hoppas att matchen mot Skellefteå inte blir en match då alla i Fabriken, JK och Ultras går på hockey för att tycka synd om sig själva. Stanna hemma i så fall och låt oss som vill stötta Djurgården Hockey göra det.
Det som hände under derbyt är och förblir oacceptabelt, men lägg av att dra alla över en kam och väx upp.
Javisst ni kan båda sitta och blunda för det som händer och spotta på övriga supportrar tillsamans
Är det inte så att dessa 20% spottar på resten aav publiken som e där för att hejja fram spelarna?
Luktar medlöpare lång väg.
Satt några precis bakom mig som spydde galla över AS-gänget nere i hörnet för att de inte hängde med i abbe-låten.
Tappade räkningen på alla könsord och svordomar. Tragiskt att orden var riktade mot DIF-supportrar som älskar sin klubb och är där på varje match. Dessa killar har jag aldrig sett tidigare från min säsongskortsplats.
Tappade räkningen på alla könsord och svordomar. Tragiskt att orden var riktade mot DIF-supportrar som älskar sin klubb och är där på varje match. Dessa killar har jag aldrig sett tidigare från min säsongskortsplats.
Det är alltså helt okej för fabriken att skrika babian osv osv till Abbe för att när man själv då blir utsatt för det då är det inte okej och man ska ta till våld/hot?Apfan skrev:Nu vet jag inte exakt vad incidenten idag handlade om, men när folk står och skriker horungar och liknande till dem som protesterar mot DIFsäk är det klart man blir arg.
Lägg upp filmen då.
Några fullständiga idioter kastade mynt mot Fabrikenkillar, bland dem en person från aktiv sittplats.Apfan skrev:Nu vet jag inte exakt vad incidenten idag handlade om, men när folk står och skriker horungar och liknande till dem som protesterar mot DIFsäk är det klart man blir arg.
Lägg upp filmen då.
Nej, jag stod och sjöng med i ramsorna som övriga publiken körde.AMMC skrev:Stod du och räknade suckar eller?Gneblon skrev:Om dom nu skulle spotta på resten av supportarna hur kommer det sig då att 80% av klacken bara suckade åt UCS\fabriken?sthlm1891 skrev:LJockmaniac skrev:Amen, fan Salas du har växt rejält i mina ögon de senaste dagarna, fortsätt med detSalas skrev:Tack alla fjantar för att ni gjorde en usel kväll ännu mer usel genom att sjunga era patetiska "jag tycker synd om mig själv"-ramsor.
Javisst ni kan båda sitta och blunda för det som händer och spotta på övriga supportrar tillsamans
Är det inte så att dessa 20% spottar på resten aav publiken som e där för att hejja fram spelarna?
Man hör ganska många konstiga dialekter från folk på läktarn som inte har nån susning om vilka som lirar...
Hur dessa kan få biljetter på aktiv sittplats är en gåta?
Hur dessa kan få biljetter på aktiv sittplats är en gåta?
Bra, då har vi slagit fast att du inte vet hur många som sympatiserar, eller för den delen aktivt deltar i protester mot DIF-säkerhet.Gneblon skrev:Nej, jag stod och sjöng med i ramsorna som övriga publiken körde.AMMC skrev: Stod du och räknade suckar eller?
Tydligen inte mer än ca 20% av klacken då det inte var fler som sjöng med i dessa ramsor.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Låt de 20% av klacken/ungarna gapa sig hesa över DIF Säk. Bryr mig inte alls! Resten av oss stöttar DIF, så kommer grabbsen vissna som gröndska. Kastar de skit på oss som inte bryr oss om deras små problem så åker de ut igen så det bara visslar om det. Simple as that!
100% DJURGÅRDSJ***L
+1Jockmaniac skrev:Låt de 20% av klacken/ungarna gapa sig hesa över DIF Säk. Bryr mig inte alls! Resten av oss stöttar DIF, så kommer grabbsen vissna som gröndska. Kastar de skit på oss som inte bryr oss om deras små problem så åker de ut igen så det bara visslar om det. Simple as that!
Intressant att folk slänger ur sig dessa 20% till höger och vänsterGneblon skrev:Tydligen inte mer än ca 20% av klacken då det inte var fler som sjöng med i dessa ramsor.
Jockmania // Det är nog inte as simple as that. Dessa grabbar är bland de mest engagerade DIF. De kommer att saknas.
Alltså man blir ju fan mörkrädd när man läser det du skriver, för ditt eget bästa sök hjälp det är fan inte möjligt att vara så korkad som du.Jockmaniac skrev:Låt de 20% av klacken/ungarna gapa sig hesa över DIF Säk. Bryr mig inte alls! Resten av oss stöttar DIF, så kommer grabbsen vissna som gröndska. Kastar de skit på oss som inte bryr oss om deras små problem så åker de ut igen så det bara visslar om det. Simple as that!
Du vill tillbaka till tiden då det var max 50 pers i klacken och alla mumsade på popcorn för det verkar vara dit du vill