Donkels-2.0 skrev:Alltså om vi tycker att JP är slarvig då har vi en riktig maestro på det området nämligen Press så drt är inte då konstigt att han fått sparken både hos oss och hos vidrigheternas
inget jag kommer ihåg men kan var så. Bör väl ha utvecklat sitt spel lite dom senaste åren. kollar man bara på statsen utan att veta nått annat så dom senaste 3 sässarna har ju plus/minus blivit bra mycket bättre. Det kanske kan indikera nån sorts förändring i hans spel?
Om inte Jocke har några bomber på väg för att ersätta backar som Hulta och Alsing som är på väg bort så tycker jag han borde slå en pling till Lagesson. Innan Frölunda gör det.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Praetori skrev:Om inte Jocke har några bomber på väg för att ersätta backar som Hulta och Alsing som är på väg bort så tycker jag han borde slå en pling till Lagesson. Innan Frölunda gör det.
Yes. Förväntar mig att vi har tät kontakt med Lagesson, Claesson, Englund, Axel Andersson, även Björnfot. Sen vet jag inte om Kronwall håller numer.
Praetori skrev:Om inte Jocke har några bomber på väg för att ersätta backar som Hulta och Alsing som är på väg bort så tycker jag han borde slå en pling till Lagesson. Innan Frölunda gör det.
Yes. Förväntar mig att vi har tät kontakt med Lagesson, Claesson, Englund, Axel Andersson, även Björnfot. Sen vet jag inte om Kronwall håller numer.
Vill man ha Kronwall oavsett när gubbfan sagt nej i fem år och kostar röv?
Vill man ha Kronwall oavsett när gubbfan sagt nej i fem år och kostar röv?
När bytte denna tråd namn? Blir väl lite väl rörigt om denna tråd bara ska fortsätta i 20/21 silly? Kanke ska stänga denna(19/20 silly) och istället starta en ny?
Grymt bra med Svedberg! Andrén känns som en riktigt bra backup. Känns underskattad och presterat minst lika bra som Fast i läjkers senaste säsongerna, i år t o m bättre.
Grymt bra med Svedberg! Andrén känns som en riktigt bra backup. Känns underskattad och presterat minst lika bra som Fast i läjkers senaste säsongerna, i år t o m bättre.
Vore fantastiskt att ha målvaktsparet Svedberg/Andrén. Andrén känns som han skulle kunna ta en förstaspade i många lag. En av seriens bästa andraslipsar i flera säsonger. Hoppas han kan hålla samma räddningsprocent som i slutspelet 17/18 under en hel säsong!
Vore fantastiskt att ha målvaktsparet Svedberg/Andrén. Andrén känns som han skulle kunna ta en förstaspade i många lag. En av seriens bästa andraslipsar i flera säsonger. Hoppas han kan hålla samma räddningsprocent som i slutspelet 17/18 under en hel säsong!
Gillar verkligen att vi verkar går för två målvakter som kan konkurrera. Väldigt avgörande om man ska gå långt.
Donkels-2.0 skrev:Alltså om vi tycker att JP är slarvig då har vi en riktig maestro på det området nämligen Press så drt är inte då konstigt att han fått sparken både hos oss och hos vidrigheternas
inget jag kommer ihåg men kan var så. Bör väl ha utvecklat sitt spel lite dom senaste åren. kollar man bara på statsen utan att veta nått annat så dom senaste 3 sässarna har ju plus/minus blivit bra mycket bättre. Det kanske kan indikera nån sorts förändring i hans spel?
"....24-åringen medger att en återkomst till SHL lockar..."
siiiiilllyyyy seeeeasoooons!
Om vi har några som helst ambitioner att förbättra vårat försvarsspel till nästa säsong, så förutsätter jag att vi inte har det minsta intresse för Robin Press.
Ryktet om Andrén känns för bra för att vara sant om vi dessutom förlänger med Svedberg...
m0ng00se skrev:Och det baserar du på senast han var hos oss eller på det han presterat hos finnarna nu?
Jag har inte sett några matcher alls med Press i år, och han verkar iofs göra imponerande med poäng. Men med tanke på vad han uträttade sist han spelade i Sverige, dels hos oss men framför allt i färjestad hoppas jag inte att han finns med på Jockes radar.
Vi är absolut inte i behov av ytterligare en spelare som dräller och spelar med små marginaler i egen zon.