DIF Fotboll
-
Re: DIF Fotboll
Ja, om vi håller oss kvar är det fan en bragd. Snälla, kära, DIF... tuffa till er lite. Tagga till och dra ut och kör. Det är fan VI som är DJURGÅRDEN. INGEN ska kunna sätta sig på oss.
Vad vill du åstadkomma med din signaturtext? Är det inte bättre att stötta de spelare som faktiskt fått uppgiften att försöka ta oss upp till Elitserien igen?
SirDIFalot skrev:There it is!
Vi kan alltså avgöra fotbollsmatcher i Sverige genom en strategisk utvald position på läktaren. Du kan alltså ordna 3-0 till vilket lag du vill som besökare. Perfekt system.
Undrar om det går att spela på 3-0 till lag X på svenska spel och sedan ta med sig en fruktsallad till lag Y:s klackläktare och sedan inkassera vinstpengar plus glädjen över att ens hatlag Y förlorar matchen?
Ser framför mig hur fruktförsäljningen i närbutikerna närmast Friends Arena ökar dramatiskt den 22 maj.
-
Sköt dig själv.Staten skrev:Vad vill du åstadkomma med din signaturtext? Är det inte bättre att stötta de spelare som faktiskt fått uppgiften att försöka ta oss upp till Elitserien igen?
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Gillade inte du värvningarna av Huddinge-killarna? Vände ALLT för dig gällande Challe när Ahlén värvades. Eller har det legat och pyrt länge?Metal Machine skrev:Sköt dig själv.Staten skrev:Vad vill du åstadkomma med din signaturtext? Är det inte bättre att stötta de spelare som faktiskt fått uppgiften att försöka ta oss upp till Elitserien igen?
Expert.
-
Varför ska jag behöva motivera mina ståndpunkter i en fråga som inte har med diskussionen att göra över huvud taget? Jag upprepar: Sköt er själva.SirDIFalot skrev:Gillade inte du värvningarna av Huddinge-killarna? Vände ALLT för dig gällande Challe när Ahlén värvades. Eller har det legat och pyrt länge?Metal Machine skrev:Sköt dig själv.Staten skrev:Vad vill du åstadkomma med din signaturtext? Är det inte bättre att stötta de spelare som faktiskt fått uppgiften att försöka ta oss upp till Elitserien igen?
- SirDIFalot
Jag klagade inte. Jag undrade bara generellt kring din åsikt med Challe för jag hade intrycket att du tyckte rätt bra om honom fram tills Ahlén värvningen.Metal Machine skrev:Varför ska jag behöva motivera mina ståndpunkter i en fråga som inte har med diskussionen att göra över huvud taget? Jag upprepar: Sköt er själva.SirDIFalot skrev:Gillade inte du värvningarna av Huddinge-killarna? Vände ALLT för dig gällande Challe när Ahlén värvades. Eller har det legat och pyrt länge?Metal Machine skrev:Sköt dig själv.Staten skrev:Vad vill du åstadkomma med din signaturtext? Är det inte bättre att stötta de spelare som faktiskt fått uppgiften att försöka ta oss upp till Elitserien igen?
Expert.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
DIF Fotboll
Sir Alex finns på marknaden. Hugg!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
-
Challe har mycket att bevisa. Kanske för tidigt att såga honom, visst, men han, Timmy, Ljungh och Ahlén måste övertyga mig för att vinna min respekt. Tills dess är jag en tvivlare.
Senast redigerad av Metal Machine den 2013-05-08 12:16:45, redigerad totalt 1 gånger.
DIF Fotboll
Hade kanske varit ett alternativ, men han blir klubbdirektör och huvudambassadör för united. Föll tydligen på att vi ska spela på konstgräs snart...minalman skrev:Sir Alex finns på marknaden. Hugg!
2014-04-07, vad hände?
Ja, precis. De måste övertyga mig också för att vinna min respekt men det låter som de redan är dömda i dina ögon? - "försvinn ur min åsyn - bara försvinn". Konstig attityd.Metal Machine skrev:Challe har mycket att bevisa. Kanske för tidigt att såga honom, visst, men han, Timmy, Ljungh och Ahlén måste övertyga mig för att vinna min respekt. Tills dess är jag en tvivlare.
Undrar just varför två tränare tackar nej till att träna DIF, hur är situationen egentligen? Blir lite nervös av detta.Boharta skrev:MP's efterträdare väntas presenteras snart.
http://www.expressen.se/sport/fotboll/a ... jurgarden/
Om Erlandsen:
- Sparken från Göteborg.
- Tränar ett lag i norska andraligan.
- Ryktas ha problem med sprit.
- Mycket osämja i organisationen under sejouren i GBG.
Really? Känns som någon torr Lars Lagerbäck-gubbe skulle vara bättre just nu?
Sedan skall man ju inte tro på rykten, men det verkar lite skakigt detta...
- SirDIFalot
Jag tror inte direkt Djurgården är en sexig klubb att gå till just nu. Är inte förvånad att vi fått ett par nej hittills.
Expert.
-
Det var väl ett uttryck för besvikelse just i stunden jag skrev det, men samtidigt är jag så innerligt trött på mentaliteten inom hela föreningen. Mitt tålamod har tagit slut. Vi ska sikta mot stjärnorna VARJE säsong. Det är de ansvarigas uppgift att anamma och realisera den målsättningen. Trött på sossetänk och svågerpolitik...Staten skrev:Ja, precis. De måste övertyga mig också för att vinna min respekt men det låter som de redan är dömda i dina ögon? - "försvinn ur min åsyn - bara försvinn". Konstig attityd.Metal Machine skrev:Challe har mycket att bevisa. Kanske för tidigt att såga honom, visst, men han, Timmy, Ljungh och Ahlén måste övertyga mig för att vinna min respekt. Tills dess är jag en tvivlare.