Ärlighetvararlängst skrev: ↑2022-04-06 08:48:46
Skittråkigt att vi förlorade igår. Hade Gragnani inte spelat fult och gett Timrå powerplays så hade vi vunnit.
Ärlighetvararlängst skrev: ↑2022-04-06 08:48:46
Skittråkigt att vi förlorade igår. Hade Gragnani inte spelat fult och gett Timrå powerplays så hade vi vunnit.
Öööh, va?
”Multiverse” tror jag.
Vi ser ut att förlora där också
"All the gods, all the heavens and all the hells are within you."
Norell spelar bra i oik, varför växer alla som flyttar ifrån DIF? Är det spelsystemet, eller i detta fall backränarna eller är det Ölvestads fysträningar?
BigJ skrev: ↑2022-04-06 21:34:38
Norell spelar bra i oik, varför växer alla som flyttar ifrån DIF? Är det spelsystemet, eller i detta fall backränarna eller är det Ölvestads fysträningar?
Finns lite att fundera på...
Det var inget fel på Norell i DIF, utom I forumets ögon då.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Det var inget fel på Norell i DIF, utom I forumets ögon då.
Jag gillade Norell, vädigt fin skridskoåkning men han var inne på en hel del baklängesmål, känns som att han tagit flera steg i oik.
Dom andra lagen spelar shl-slutspel, vi ligger å gråter under en filt, fyfan, nu är det krafttag modell värre från styrelse till sista medgångare som gäller…
Gräset är ju som bekant ofta grönare på andra sidan.
#10 skrev: ↑2022-04-07 18:12:17
Dom andra lagen spelar shl-slutspel, vi ligger å gråter under en filt, fyfan, nu är det krafttag modell värre från styrelse till sista medgångare som gäller…
Imponerande att se fbk spela ut saik, använder fysiskt spel som jag väldigt gärna skulle vilja se att vi spelar.
Imponerande att se fbk spela ut saik, använder fysiskt spel som jag väldigt gärna skulle vilja se att vi spelar.
Såg också den matchen, och nu förstår man varför våra killar blev degraderade.
Delägare, säsongskortsinnehavare, medlem. Följt DIF sedan div 1 norra och första säsongen i forna Elitserien.
Såg också den matchen, och nu förstår man varför våra killar blev degraderade.
Verkar vara stort intresse för öjebjo-lule. Expressen har 4 inlägg sista halvtimmen varav 1 var svar till ngn supporter, en för periodslutt och en att period 5 nu har hållt på ett tag...
SHL tappar i värde med så tråkiga lag att inte ens en som får betalt för att kommentera pallar med sitt jobb.
Senast redigerad av BigJ den 2022-04-09 09:12:07, redigerad totalt 1 gånger.