Hur länge kör gnaget sin paintitblack kampanj?HomeOfSvenTumba skrev:Från och med idag är min profilblid svart, när vi börjar få någon framgång i Allsvenskan ska jag ändra den. Någonsom vill gissa hur länge den blir kvar?
DIF Fotboll
DIF Fotboll
2014-04-07, vad hände?
Re: DIF Fotboll
Allt för länge.HomeOfSvenTumba skrev:Från och med idag är min profilblid svart, när vi börjar få någon framgång i Allsvenskan ska jag ändra den. Någonsom vill gissa hur länge den blir kvar?
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Förundersökningen mot de tre som var anklagade för hot är nerlagd i brist på bevis.
Expert.
DIF Fotboll
Vart går detta att läsa? (Låst forum?)SirDIFalot skrev:Förundersökningen mot de tre som var anklagade för hot är nerlagd i brist på bevis.
2014-04-07, vad hände?
- SirDIFalot
Japp. Antar att detta inte är något det kommer skrivas om i media dock... Finns väl inte många klick att hämta där.Jepe skrev:Vart går detta att läsa? (Låst forum?)SirDIFalot skrev:Förundersökningen mot de tre som var anklagade för hot är nerlagd i brist på bevis.
Expert.
DIF Fotboll
I see, nej det är klart att inget sånt här kommer gå att läsa om i media.SirDIFalot skrev:Japp. Antar att detta inte är något det kommer skrivas om i media dock... Finns väl inte många klick att hämta där.Jepe skrev:Vart går detta att läsa? (Låst forum?)SirDIFalot skrev:Förundersökningen mot de tre som var anklagade för hot är nerlagd i brist på bevis.
2014-04-07, vad hände?
DIF Fotboll
2014-04-07, vad hände?
Blev som jag trodde. Det var Pehrsson som inte pallade pressen och avgick så fort han fick chansen.
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
- Lidingö DIF
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Helt korrekt och vad jag kan se som endast egoistiska skäl gjorde han allt för att smutsa ned en hel folkrörelse. Hela mediaspektaklet kring avgången har varit grovt ovärdigt en förening som Djurgårdens IF och det faller på MPs axlar. Det värsta är att detta inte på något sätt borde ha kommit som en överraskning. En enkel Google-sökning på denna persons eskapader målar upp en ganska dyster bild över hur var han än drar fram efterlämnar han spillror, kaos och ekonomiska problem. I mitt personliga tycke är det Magnus Pehrsson som uppfört sig som en huligan. Inte bara i DIF utan även sina tidigare klubbar.litto skrev:Blev som jag trodde. Det var Pehrsson som inte pallade pressen och avgick så fort han fick chansen.
För den som kan danska rekommenderar jag att läsa om hans turne i Aalborg. Kommer inga julkort ifrån den klubbens fans. Tror inte heller att GAIS ödslar nämvärt med tid på Pehrsson under Tacksägelsedagen.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
Det är helt ofattbart att ett fåtal personer kan skada en förening på detta sätt. Funderade på vilka spelare vi blivit av med de senaste åren, en av dem brillierar i gnaget just nu. Fingertoppskänslan är imponerande.Lidingö DIF skrev:Helt korrekt och vad jag kan se som endast egoistiska skäl gjorde han allt för att smutsa ned en hel folkrörelse. Hela mediaspektaklet kring avgången har varit grovt ovärdigt en förening som Djurgårdens IF och det faller på MPs axlar. Det värsta är att detta inte på något sätt borde ha kommit som en överraskning. En enkel Google-sökning på denna persons eskapader målar upp en ganska dyster bild över hur var han än drar fram efterlämnar han spillror, kaos och ekonomiska problem. I mitt personliga tycke är det Magnus Pehrsson som uppfört sig som en huligan. Inte bara i DIF utan även sina tidigare klubbar.litto skrev:Blev som jag trodde. Det var Pehrsson som inte pallade pressen och avgick så fort han fick chansen.
För den som kan danska rekommenderar jag att läsa om hans turne i Aalborg. Kommer inga julkort ifrån den klubbens fans. Tror inte heller att GAIS ödslar nämvärt med tid på Pehrsson under Tacksägelsedagen.
Detta är ju fan bortom damage control, det kommer dröja, om vi någonsin hämtar oss efter MP:s sejour...
- Jim Morrison
MP har dragit den här föreningen i smutsen. Jävla patrask.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
Ja, jag trodde i alla fall på MP, men när jag läser om vad han ställt till med tidigare kan jag inte undgå att ifrågasätta min tidigare ståndpunkt. Det är något som inte står rätt till.
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
DIF Fotboll
Många gnagare har länge undrat hur MP kunde bli en ikon hos många djurgårdare. Med facit i hand kan man verkligen undra och det epitetet är nog starkt ifrågasatt nu. Tragiskt detta och hur kan VI hjälpa laget ur krisen?
- SirDIFalot
Skumt grej att ifrågasätta. Han var ju lagkapten i DIF en gång i tiden och satte en straff på tilläggstid som sköt oss till Europa.Tessan skrev:Många gnagare har länge undrat hur MP kunde bli en ikon hos många djurgårdare. Med facit i hand kan man verkligen undra och det epitetet är nog starkt ifrågasatt nu. Tragiskt detta och hur kan VI hjälpa laget ur krisen?
Men tränarkarriären blev väl sådär...
Expert.
Hans insats som spelare kan man inte ifrågasätta. Däremot är det nu uppenbart att det jag trott gott om MP som tränare verkar varit en stor missbedömning från min sida med facit i hand...