Eftersom att jag bor 60 mil ifrån Hovet har jag inte besökt det på många år!
Men det är nu äntligen dags igen den 1/11, DIF - VIK!
Jag skulle bara vilja veta var ni tycker är bäst att sitta (det blir ingen klack pga gammal pappa som ska med

Bra platser om du sitter på tvåsiffriga rader. Under det skymmer utvisnings och speakerbåset.DavidSvensson skrev:Hej, postade i fel tråd innan så jag försöker igen...
Jag skulle bara vilja veta var ni tycker är bäst att sitta (det blir ingen klack pga gammal pappa som ska med. Jag funderar på A10/A9, är det hyfsade platser? Eller var ska man sitta för att få ut bästa upplevelse?
Och jag tränger mig på med ytterligare en fråga.minalman skrev:Bra platser om du sitter på tvåsiffriga rader. Under det skymmer utvisnings och speakerbåset.DavidSvensson skrev:Hej, postade i fel tråd innan så jag försöker igen...
Jag skulle bara vilja veta var ni tycker är bäst att sitta (det blir ingen klack pga gammal pappa som ska med. Jag funderar på A10/A9, är det hyfsade platser? Eller var ska man sitta för att få ut bästa upplevelse?
Står de inte nånstans att man får biljetter på rad 6 och uppåt?sPTNC skrev:Och jag tränger mig på med ytterligare en fråga.minalman skrev:Bra platser om du sitter på tvåsiffriga rader. Under det skymmer utvisnings och speakerbåset.DavidSvensson skrev:Hej, postade i fel tråd innan så jag försöker igen...
Medlemsbiljetterna, A10, Är det schyssta platser eller finns det risk för att man hamnar långt ner där också?
*edit
Dvs, får man platser var som (nere som uppe) eller är det bra platser upptill?
Rättare sagt, är det bättre att boka biljetter högt upp eller köra på medlemsbiljetter och chansa?
Helt riktigt Kungen!Kungen skrev:Står de inte nånstans att man får biljetter på rad 6 och uppåt?sPTNC skrev:Och jag tränger mig på med ytterligare en fråga.minalman skrev:Bra platser om du sitter på tvåsiffriga rader. Under det skymmer utvisnings och speakerbåset.DavidSvensson skrev:Hej, postade i fel tråd innan så jag försöker igen...
Medlemsbiljetterna, A10, Är det schyssta platser eller finns det risk för att man hamnar långt ner där också?
*edit
Dvs, får man platser var som (nere som uppe) eller är det bra platser upptill?
Rättare sagt, är det bättre att boka biljetter högt upp eller köra på medlemsbiljetter och chansa?
A9 är absolut bäst om du vill sitta mellan rad 16-22 är att rekommendera.DavidSvensson skrev:Hej, postade i fel tråd innan så jag försöker igen...
Allt över rad 6 är väl bra, fast 9-7 kan vara i skottgluggen för snedträffande bönder från Haparanda. Tur då att det är Rögle vi möter.DIFtomppa skrev:Tjenare!
Är Djurgårdare från Finland som äntligen skall besöka hovet för första gången den 17 Oktober och se när Djurgården möter Rögle
Tror ni att matchen kommer att bli välfylld?
Har biljetter på sektion A8 samt rad 8, är det bra platser eller?
Tacksam för svar
Alla isar ska ha almis - det är en del av verksamheten. Allmänheten ska få ta del av isarna. Det bästa är att ta kontakt med hallarna. Maila och fråga.nevyn skrev:Fråga: vilka ishallar i Stockholms län har öppet för allmänhetens så här års?
Sidorna på länken nedan är tveksamt uppdaterade (det står bl.a. på flera att allmänhetens åkning är avslutad för säsongen).
http://www.stockholm.se/KulturFritid/Si ... /Ishallar/
Problemet är att flera anger att det börjar först 15/10. Legendarmatchen är 5/10. Jag behöver öva så mycket jag kan inför denMagnutz skrev:Alla isar ska ha almis - det är en del av verksamheten. Allmänheten ska få ta del av isarna. Det bästa är att ta kontakt med hallarna. Maila och fråga.nevyn skrev:Fråga: vilka ishallar i Stockholms län har öppet för allmänhetens så här års?
Sidorna på länken nedan är tveksamt uppdaterade (det står bl.a. på flera att allmänhetens åkning är avslutad för säsongen).
Du kan få söka dig utanför stan då.nevyn skrev:Problemet är att flera anger att det börjar först 15/10. Legendarmatchen är 5/10. Jag behöver öva så mycket jag kan inför denMagnutz skrev:Alla isar ska ha almis - det är en del av verksamheten. Allmänheten ska få ta del av isarna. Det bästa är att ta kontakt med hallarna. Maila och fråga.nevyn skrev:Fråga: vilka ishallar i Stockholms län har öppet för allmänhetens så här års?