Silly Season 2024/25
Silly Season 2024/25
Axelsson gör comeback! Spännande, är han i form och kan hålla koll på humöret så är ju det ett plus.
Men betyder detta även att Joel Lundqvist gör comeback? Han lär ju aldrig tillåta att D.A möjligtvis bestämmer i svensk ishockey?
Men betyder detta även att Joel Lundqvist gör comeback? Han lär ju aldrig tillåta att D.A möjligtvis bestämmer i svensk ishockey?
Silly Season 2024/25
Vad är det här för skvallerblask-rubriksättning? Han trycker ju tydligt på både löpträning och många timmar i gym utöver just nämnda skogspromenader. Han klarade våra fystest!Osten östlund skrev: ↑2024-06-27 09:42:14
Det skulle väll vara skogspromenader, som ev. gjort att han fått upp flåset.Wilhelm Arwe skrev: ↑2024-06-27 09:27:39Per match har vi alltså tre garanterade misconducts och två hakningsutvisningar på grund av orkar inte åka skridskor.Skidlöparn skrev: ↑2024-06-27 09:20:52 Kul, börjar bli många grisar i laget som stjäl rubriker.
Tänk er domarhetsen från kedjan Dick-Weigel-Klasen. Förhoppningsvis kommer hela hockey-Sverige tycka ännu mer illa om oss i år!![]()
Får ta med Klasen ut i skogen, plocka svamp!
Good enough! Förmodligen betydligt vassare i backcheck än Brodin.
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
Silly Season 2024/25
Dick är uppenbarligen motiverad. Jag ska ju inte säga att jag gör frivolter, men jag är mer positiv i alla fall.
Silly Season 2024/25
Hur många sekunder in i Dicks första byte kommer Wessner dela ut en abuse, även om han är och dömer en helt annan match?Wilhelm Arwe skrev: ↑2024-06-27 09:27:39Per match har vi alltså tre garanterade misconducts och två hakningsutvisningar på grund av orkar inte åka skridskor.Skidlöparn skrev: ↑2024-06-27 09:20:52 Kul, börjar bli många grisar i laget som stjäl rubriker.
Tänk er domarhetsen från kedjan Dick-Weigel-Klasen. Förhoppningsvis kommer hela hockey-Sverige tycka ännu mer illa om oss i år!![]()
-
Silly Season 2024/25
Tvivlar inte en sekund på att han är motiverad. Vet att det förmodligen sista säsongen!?Manijock skrev: ↑2024-06-27 09:59:20Vad är det här för skvallerblask-rubriksättning? Han trycker ju tydligt på både löpträning och många timmar i gym utöver just nämnda skogspromenader. Han klarade våra fystest!Osten östlund skrev: ↑2024-06-27 09:42:14
Det skulle väll vara skogspromenader, som ev. gjort att han fått upp flåset.Wilhelm Arwe skrev: ↑2024-06-27 09:27:39Per match har vi alltså tre garanterade misconducts och två hakningsutvisningar på grund av orkar inte åka skridskor.Skidlöparn skrev: ↑2024-06-27 09:20:52 Kul, börjar bli många grisar i laget som stjäl rubriker.
Livet efter hockeyn, är inte kul!
Silly Season 2024/25
Enligt hockeynews så är våran drömvärvning av back Luke Green
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Silly Season 2024/25
Och jag skämtade bara med tanke på historiken. Dick ser betydligt finare ut än senast. Bara det kommer göra att han är snabbare. Klasen däremot skulle man ju vilja få i samma form, hans backcheck i fjol hade fått vem som helst i övrigt bänkad.Osten östlund skrev: ↑2024-06-27 10:56:46Tvivlar inte en sekund på att han är motiverad. Vet att det förmodligen sista säsongen!?Manijock skrev: ↑2024-06-27 09:59:20Vad är det här för skvallerblask-rubriksättning? Han trycker ju tydligt på både löpträning och många timmar i gym utöver just nämnda skogspromenader. Han klarade våra fystest!Osten östlund skrev: ↑2024-06-27 09:42:14
Livet efter hockeyn, är inte kul!
- Jim Morrison
Silly Season 2024/25
Riktigt bra senast han spelade i HA i alla fall.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Silly Season 2024/25
Enligt EP så ser han ut att ha endel skadepromblematik med tanke på hur många matcher han spelat varje säsong av dom sju senaste säsongerna.
Silly Season 2024/25
Ja, känns lite sådär att vår enda rightare ska vara så väldigt skadebenägen. I övrigt är jag positiv, när jag läser verkar han vara en EXTREMT duktig skridskoåkare. "Luke Green (former Winnipeg draft pick) is arguably the best skating defensemen in pro hockey… looks almost identical to Makar" läser jag på twitter, skulle ju vara extremt välkommet. Men kan han bara spela 9 matcher är det ju inte till särskilt mycket nytta.
- Jim Morrison
Silly Season 2024/25
Verkar inte ens vara skador utan mer att han är inte riktigt commitad till hockeyn. Har massa projekt vid sidan av.Difjs skrev: ↑2024-06-27 11:29:24Enligt EP så ser han ut att ha endel skadepromblematik med tanke på hur många matcher han spelat varje säsong av dom sju senaste säsongerna.
Så det känns ju lite sisådär.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Silly Season 2024/25
Ok, då uppdaterar jag mitt förra inlägg av vi inte har 2 utan 3 gubbar som är för "småskadade" för att hänga med på trista bortamatcher, långt bort åt helvete, i en unken lada.Jim Morrison skrev: ↑2024-06-27 12:46:08Verkar inte ens vara skador utan mer att han är inte riktigt commitad till hockeyn. Har massa projekt vid sidan av.Difjs skrev: ↑2024-06-27 11:29:24Enligt EP så ser han ut att ha endel skadepromblematik med tanke på hur många matcher han spelat varje säsong av dom sju senaste säsongerna.
Så det känns ju lite sisådär.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Silly Season 2024/25
Hur står vi oss mot Björklöven nu egentligen? Känslan är att helheten väger över till oss. Speciellt om vi får in en topp 3 back framöver.
För visst är känslan att de förlitar sig för mycket på en femma?
För visst är känslan att de förlitar sig för mycket på en femma?
Silly Season 2024/25
Nilsson - Ottosson - Forsberg kommer utan tvekan vara bästa kedjan i serien. Poänggaranti! Bra åldrar. Sen seriens kanske bästa målvakt som om han slipper skador denna säsong är outstanding bäst. Jobbig bredd på ett par bakom. Mustonen och Possler är bra rollspelare. Offensiv spets på backsidan.
Det är ju laget att slå. Förhoppningsvis räcker det inte bara med Voutilainen där bak(eller att han skadar sig) så att man läcker rejält bakåt.
Silly Season 2024/25
Lite så jag reflekterar också. Men i ett slutspel är känslan att vi kan matcha fyra kedjor som kan trumma på mer än Björklöven. Vi måste ha en Andren som står på huvudet samt spets på sista backplatsen för att få mig mer trygg.Manijock skrev: ↑2024-06-27 13:50:33Nilsson - Ottosson - Forsberg kommer utan tvekan vara bästa kedjan i serien. Poänggaranti! Bra åldrar. Sen seriens kanske bästa målvakt som om han slipper skador denna säsong är outstanding bäst. Jobbig bredd på ett par bakom. Mustonen och Possler är bra rollspelare. Offensiv spets på backsidan.
Det är ju laget att slå. Förhoppningsvis räcker det inte bara med Voutilainen där bak(eller att han skadar sig) så att man läcker rejält bakåt.