Håller helt med! Fagervall verkar dessutom nästan nöjd, inte särskilt upprörd på något sätt över förlusten.Magnutz skrev:Helt barockt. De (skotrarna) är skitdåliga på att dölja sitt totala ointresse. Abbotts är likgiltiga och bråkar inte - det är bevis nog. Ledin är också helt ointresserad av fulingar. Luleå har valt att ge Brynäs matchen. Jag menar det. Det syns så väl.#10 skrev:kOM IHÅG ATT DET ÄR LULEÅ VI PRATAR OM.Magnutz skrev:Fuleå ska skämmas över kvällens insats. De spelar inte ens. De gör allt för att inte göra mål. Vidrigt.
Vidrigt. Läggmatch. De spenderar 3x20 med att cirkulera runt och ta så lång tid på sig mot mål som möjligt. Ingen hetta, inget gurgel ingen vilja. De ger Brynolf segern. Fullständigt vidrigt.
Tillägg: Jag ogillar flertalet lag i shl så mycket att det nästan är fråna om jag tycker vi ska spela i liga där de befinner sig.
SHL 2014-15
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: SHL 2014-15
- Lee Harvey Oswald
Stort cred till Örebro som slänger sig och täcker skott, det behöver dom verkligen inte göra i en sån här match egentligen.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Vafan, jag har skoterMagnutz skrev:Helt barockt. De (skotrarna) är skitdåliga på att dölja sitt totala ointresse. Abbotts är likgiltiga och bråkar inte - det är bevis nog. Ledin är också helt ointresserad av fulingar. Luleå har valt att ge Brynäs matchen. Jag menar det. Det syns så väl.#10 skrev:kOM IHÅG ATT DET ÄR LULEÅ VI PRATAR OM.Magnutz skrev:Fuleå ska skämmas över kvällens insats. De spelar inte ens. De gör allt för att inte göra mål. Vidrigt.
Vidrigt. Läggmatch. De spenderar 3x20 med att cirkulera runt och ta så lång tid på sig mot mål som möjligt. Ingen hetta, inget gurgel ingen vilja. De ger Brynolf segern. Fullständigt vidrigt.
Tillägg: Jag ogillar flertalet lag i shl så mycket att det nästan är fråna om jag tycker vi ska spela i liga där de befinner sig.

Bara Leksand förlorar så gör det ju inte så mkt att Brynäs vinner.
Jag känner Fagervall och jag kan garantera att han är INTE nöjd, starkare vinnarskalle får du leta efter.DIFwishes skrev:Håller helt med! Fagervall verkar dessutom nästan nöjd, inte särskilt upprörd på något sätt över förlusten.Magnutz skrev:Helt barockt. De (skotrarna) är skitdåliga på att dölja sitt totala ointresse. Abbotts är likgiltiga och bråkar inte - det är bevis nog. Ledin är också helt ointresserad av fulingar. Luleå har valt att ge Brynäs matchen. Jag menar det. Det syns så väl.#10 skrev:kOM IHÅG ATT DET ÄR LULEÅ VI PRATAR OM.Magnutz skrev:Fuleå ska skämmas över kvällens insats. De spelar inte ens. De gör allt för att inte göra mål. Vidrigt.
Om (då) Fagerwall ville förlora så är han ju nöjd. Vinnarskallen tillgodosedd.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- SirDIFalot
- Lee Harvey Oswald
Precis, där rök nog chansen till direktplats i kvartsfinalernaSirDIFalot skrev:Varför skulle Luleå inte bry sig? Poängen är väl jätteviktiga för dom med.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Visst är det tufft att Brynäs vinner, men inte fan släpper Luleå en match med flit när de inte ens är top 6, nu får några av er gå ut och ta ett par djupa andetag. Leksand torskar och det är viktigt. Gör vi vårt jobb behöver vi inte bry oss om bönder, nu sitter vi tyvärr i en sån sits att vi inte riktigt kan göra det.
Sex matcher kvar. Åtta poäng (räknar målskillnaden som en poäng) till godo till Leksand. Räcker det?
De spelade exakt som ett lag som inte ska vinna ska spela. De gled omkring och gjorde allt för att inte vinna.SirDIFalot skrev:Varför skulle Luleå inte bry sig? Poängen är väl jätteviktiga för dom med.
Ingen i laget tog det fysiska spelet. Abbotts var inte arga. Ledin var inte arg. Tränaren såg inte oroad ut trots att pojkarna på isen gjorde inget. Brynäs var dåliga och luleå borde gjort det bättre.
Om de hade kniven på strupen undrar jag vad som är felet med dem för det jag såg nu var en ren och skär läggmatch.
Ok, visst, de kanske ville vinna men då var det nog det märkligaste jag sett.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Vinner vi Leksand hemma tror jag det!Staten skrev:Sex matcher kvar. Åtta poäng (räknar målskillnaden som en poäng) till godo till Leksand. Räcker det?
- minalman
Nog borde lotteriinspektionen kolla vilka med koppling till Luleå som spelat på Brynäs?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Bra att Leksand och Modo förlorade trist dock att skoterraggarna bjöd Bulan och Brynäs på 3 poäng
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Fast du förvånas över att örebroarna täcker skott?Lee Harvey Oswald skrev:Precis, där rök nog chansen till direktplats i kvartsfinalernaSirDIFalot skrev:Varför skulle Luleå inte bry sig? Poängen är väl jätteviktiga för dom med.

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm