Verkligen. Ikväll visade vi att vi hör hemma I botten och play-out. Jag orkar inte.....
SHL 21/22: Djurgårdens IF - Malmö 24/2
Jag gillar hockey men jag HATAR verkligen att förlora i spel och särskilt idrott. Jag har aldrig lirat på de här grabbarnas nivå men blir ändå frustrerad som att man själv hade grillorna på och ändå kommer man tillbaka match efter match, säsong efter säsong. Något är vrickat.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Så är det, men ta en sån känsla dom efter LHC matchen, den känslan är ju helt magisk, det är nog det som gör att man är kvar i gametPraetori skrev: ↑2022-02-24 21:37:32Jag gillar hockey men jag HATAR verkligen att förlora i spel och särskilt idrott. Jag har aldrig lirat på de här grabbarnas nivå men blir ändå frustrerad som att man själv hade grillorna på och ändå kommer man tillbaka match efter match, säsong efter säsong. Något är vrickat.
Först dick målet, sen 1-3 målet som så sanslöst dåligt av samtliga på isen. Även mantas! Att tre st backar in i egen zon mot 1 mif gör ju att mif får en chans. Har sett det i nästan alla matcher att DIF släpper in motståndarna alldeles för enkelt i egen zon. Kanske att arro skulle fått gå tillsammans med Jocke?
Sen saknas ju Tom också, som ofta får stopp på motståndare med ett klistermärke i sargen.
- Lee Harvey Oswald
Jaa, precis samma känsla som för killarna på Death row, kvällen innan "heta stolen".#10 skrev: ↑2022-02-24 21:41:16Så är det, men ta en sån känsla dom efter LHC matchen, den känslan är ju helt magisk, det är nog det som gör att man är kvar i gametPraetori skrev: ↑2022-02-24 21:37:32Jag gillar hockey men jag HATAR verkligen att förlora i spel och särskilt idrott. Jag har aldrig lirat på de här grabbarnas nivå men blir ändå frustrerad som att man själv hade grillorna på och ändå kommer man tillbaka match efter match, säsong efter säsong. Något är vrickat.
Man får vilken mat och efterrätt man vill.....och sedan är det kört
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Vi viker ner oss. Går in med en pissig inställning i tredje och agerar helt oorganiserat medan Malmö har en plan och följer den. I sista är det pinsamt tydligt att vi satsat på små spelare medan Malmös är huvudet större och låser fast oss.
Haha, hade kunnat sätta allt jag äger på att det var ditt inlägg utan att se signaturenLee Harvey Oswald skrev: ↑2022-02-24 21:46:56Jaa, precis samma känsla som för killarna på Death row, kvällen innan "heta stolen".#10 skrev: ↑2022-02-24 21:41:16Så är det, men ta en sån känsla dom efter LHC matchen, den känslan är ju helt magisk, det är nog det som gör att man är kvar i gametPraetori skrev: ↑2022-02-24 21:37:32Jag gillar hockey men jag HATAR verkligen att förlora i spel och särskilt idrott. Jag har aldrig lirat på de här grabbarnas nivå men blir ändå frustrerad som att man själv hade grillorna på och ändå kommer man tillbaka match efter match, säsong efter säsong. Något är vrickat.
Man får vilken mat och efterrätt man vill.....och sedan är det kört
Engsund, Carey och Warg är ju helt meningslösa spelare och har inget på den här nivån att göra. Warg, som sägs vara bra defensivt, är ju inte speciellt bra defensivt. Bergfors är bara slut. Dick hänger inte med.diftobbe89 skrev: ↑2022-02-24 21:28:26 Vi har för dåliga spelare, för få vill bli hjältar, för många åker och gömmer sig. Hur fan hamnade Engsund i det här laget. En mer menlös, tråkig spelare har jag aldrig sett.
Lägg därtill Carey, Bergfors, tjockis-Dick och några till. Det räcker inte långt.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Så sjukt osynkat och inte en bra spelperiod på hela matchen. Det är inte lika illa som i höstas men fortfarande jävligt illa och acceptabelt när vi hade en chans att undvika kval. Nu är den borta.
Får försöka gå för plats 13 helt enkelt. För att inleda på hemmais tror jag ändå är bra, men en total katastrof med en sjunde avgörande hemma, då åker vi ur.
Får försöka gå för plats 13 helt enkelt. För att inleda på hemmais tror jag ändå är bra, men en total katastrof med en sjunde avgörande hemma, då åker vi ur.
Avskaffa tre mot tre.
Aja vi får iaf spännande matcher i slutet av säsongen.
- Lee Harvey Oswald
Ja, precis som en final, fast en tävlan om att vara minst sämst
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Tack Jocke för allt och inget
Sen i en final så är det bara allt att vinna egentligen inget att förlora, nu kan en förening förlora allt, alltid svårare när man har allt att förlora. Och med tanke på hur laget hittils har varit när mycket står på spel blir jag orolig.Lee Harvey Oswald skrev: ↑2022-02-24 21:57:51Ja, precis som en final, fast en tävlan om att vara minst sämst
Det där var en verklighetsfrånvänd Jocke Eriksson-grej. Glöm det och lägg det till historiken, kommer vara en passage i historieböckerna som vi mest pliktskyldig kommer redogöra på en halv sida.
Stolt, men aldrig nöjd