Att Emil Molin är påväg till Malmö ja. Men att det står mellan Malmö och Djurgården är hans uppgifter.mawa skrev:Han hänvisar väl till hockeypuls?ciirree skrev:Enligt Madhawk står det mellan Malmö och Djurgården för Molin. Tar beslut inom ett par dagar. Lär väl bli Malmö förmodligen.
Silly-season 2018-19 ständigt uppdaterat i första inlägg
Re: Silly-season 2018-19 ständigt uppdaterat i första inlägg
Enligt sportbladet så har molin valt Malmö 
Skickat från min F8331 via Tapatalk

- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
-
Vi får hoppas att dom har fel, för av alla allsvenskaryckten påväg in verkar han klart intressantast.Morwin skrev:Enligt sportbladet så har molin valt Malmö
Men känns det inte som att höken borde ha sktivit om det innan bladet eftersom det gäller malmö?
Jävla skitMorwin skrev:Enligt sportbladet så har molin valt Malmö

Ja molin var ju den som man hade hoppats på av alla rykten :/ vi får väl in en kille som gjort 1 poäng på 2000 matcher istället :/
Inget nytt under solen. Vi vinner kanske en eller två dragkamper om spelare utav tio stycken när andra lag vill ha samma spelare. Trist men sant.
Nej visst är det så men att välja mellan oss och Malmö så finns det ju bara ett val och det borde vara självklart :/ och skulle ju vara kul om vi var laget som får en av dem 10 st någongång.daaviid skrev:Inget nytt under solen. Vi vinner kanske en eller två dragkamper om spelare utav tio stycken när andra lag vill ha samma spelare. Trist men sant.
Enda anledningen att Molin hat valt Malmö är väl att de kan erbjuda mycket speltid i PP och en topp-6 roll. Svårare för oss som redan har Ante,Macdavid och Vejdemo.
För pengarna har inte Malmö. De ryktas göra en riktigt stor förlust denna säsong.
För pengarna har inte Malmö. De ryktas göra en riktigt stor förlust denna säsong.
I det här fallet så tror jag att du är helt rätt ute. Det handlar troligtvis om att Malmö erbjuder en bättre roll för Molin. Det är ju inte helt bekräftat ännu, men man får ju anta att ryktet stämmer.mb81 skrev:Enda anledningen att Molin hat valt Malmö är väl att de kan erbjuda mycket speltid i PP och en topp-6 roll. Svårare för oss som redan har Ante,Macdavid och Vejdemo.
Är väl inte ens säkert att vejdemo och mcdavid är kvar nästa år fast dem har kontrakt? Kan ju lika gärna åka över till nhl tidigare.daaviid skrev:I det här fallet så tror jag att du är helt rätt ute. Det handlar troligtvis om att Malmö erbjuder en bättre roll för Molin. Det är ju inte helt bekräftat ännu, men man får ju anta att ryktet stämmer.mb81 skrev:Enda anledningen att Molin hat valt Malmö är väl att de kan erbjuda mycket speltid i PP och en topp-6 roll. Svårare för oss som redan har Ante,Macdavid och Vejdemo.
När bpde Hockeypuls och sportbladet säger så och höken säger att det står mellan oss och malmö så känns det som det stämmer.daaviid skrev:I det här fallet så tror jag att du är helt rätt ute. Det handlar troligtvis om att Malmö erbjuder en bättre roll för Molin. Det är ju inte helt bekräftat ännu, men man får ju anta att ryktet stämmer.mb81 skrev:Enda anledningen att Molin hat valt Malmö är väl att de kan erbjuda mycket speltid i PP och en topp-6 roll. Svårare för oss som redan har Ante,Macdavid och Vejdemo.
Känns som en ersättare för Miele i Malmö. Tror faktist inte Malmö har råd med så vasst lag till nästa säsong och då blir Molin en av deras spetsvärvningar.
Fast Aftonbladet hänvisar 100% till hockeypuls i sin artikel. Ingen egen källa. Tror mer på Höken än hockeypuls.mb81 skrev:När bpde Hockeypuls och sportbladet säger så och höken säger att det står mellan oss och malmö så känns det som det stämmer.daaviid skrev:I det här fallet så tror jag att du är helt rätt ute. Det handlar troligtvis om att Malmö erbjuder en bättre roll för Molin. Det är ju inte helt bekräftat ännu, men man får ju anta att ryktet stämmer.mb81 skrev:Enda anledningen att Molin hat valt Malmö är väl att de kan erbjuda mycket speltid i PP och en topp-6 roll. Svårare för oss som redan har Ante,Macdavid och Vejdemo.
Känns som en ersättare för Miele i Malmö. Tror faktist inte Malmö har råd med så vasst lag till nästa säsong och då blir Molin en av deras spetsvärvningar.
Hoppas han DIF. eller att vi står över av en anledning
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
De verkar också ha en källa. Sen kanske det är samma källa. Vad vet jag.altsich skrev:Fast Aftonbladet hänvisar 100% till hockeypuls i sin artikel. Ingen egen källa. Tror mer på Höken än hockeypuls.mb81 skrev:När bpde Hockeypuls och sportbladet säger så och höken säger att det står mellan oss och malmö så känns det som det stämmer.daaviid skrev:I det här fallet så tror jag att du är helt rätt ute. Det handlar troligtvis om att Malmö erbjuder en bättre roll för Molin. Det är ju inte helt bekräftat ännu, men man får ju anta att ryktet stämmer.mb81 skrev:Enda anledningen att Molin hat valt Malmö är väl att de kan erbjuda mycket speltid i PP och en topp-6 roll. Svårare för oss som redan har Ante,Macdavid och Vejdemo.
Hoppas han DIF. eller att vi står över av en anledning
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Enligt Mittmedias Hockeypuls är Molin klar för spel i SHL-klubben Malmö, något även Sportbladets källor bekräftar.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Att Molin väljer Malmö gör mig absolut ingenting. In med något vettigt namn som levererat i ligan tidigare.
Förr eller senare går alla chansningar åt h*lv*te.
Engqvist är redan ett stort frågetecken. Strandberg vill vi tydligen behålla. Namnen däremellan måste hålla en hög nivå.
Förr eller senare går alla chansningar åt h*lv*te.
Engqvist är redan ett stort frågetecken. Strandberg vill vi tydligen behålla. Namnen däremellan måste hålla en hög nivå.
Spela fult
Tycker likt de flesta att Molin verkar riktigt spännande. Blir det Malmö ligger trösten i att Michael Haga också verkade riktigt spännande, men inte fan gick det bra för honom för den sakens skull. Eller Trucken..