Jag vet inte vad din åsikt är värd, du tycker det är OK för DIF att spela i svart, för det är bara EN match. Sådana supportrar är dom som skadar DIF som mest.Praetori skrev:Det är ju givet som coach för fisk ja. Men det är inte utan respekt enligt min personliga åsikt.#10 skrev:Tyvärr kan man inte annat än hata den personenPraetori skrev:Roger är en jävla bra coach, det måste man erkänna. Visar passion i båset och lever jävel vilket jag har svårt att se ner på.Vikas skrev:Lite cred får man ändå ge Rönnberg som ber om ursäkt för "Thoresen-gate" på presskonferensen.
Vet många som aldrig någonsin skulle be om ursäkt för sånt.
Sen är han ju tacksam att håna lite också men jag skulle inte bli förvånad om det är en möjlig förbundskapten i framtiden.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
SHL Omgång 17: Frölunda HC - Djurgårdens IF 13/11
Re: SHL Omgång 17: Frölunda HC - Djurgårdens IF 13/11
Skärp dig för fan!Caveman skrev:Jag vet inte vad din åsikt är värd, du tycker det är OK för DIF att spela i svart, för det är bara EN match. Sådana supportrar är dom som skadar DIF som mest.Praetori skrev:Det är ju givet som coach för fisk ja. Men det är inte utan respekt enligt min personliga åsikt.#10 skrev:Tyvärr kan man inte annat än hata den personenPraetori skrev:Roger är en jävla bra coach, det måste man erkänna. Visar passion i båset och lever jävel vilket jag har svårt att se ner på.Vikas skrev:Lite cred får man ändå ge Rönnberg som ber om ursäkt för "Thoresen-gate" på presskonferensen.
Vet många som aldrig någonsin skulle be om ursäkt för sånt.
Sen är han ju tacksam att håna lite också men jag skulle inte bli förvånad om det är en möjlig förbundskapten i framtiden.
Oops, va längesen Caveman var på sitt gamla hederliga neandertalarhumör. Började nästan tro på mirakel. Men glad att något åtminstone är sig likt i denna numera främmande värld.
Den här tröjhistorien har jag med glädje följt lite på avstånd. Jaa herregud, skulle det komma fram att DIF numera kör med samma märke på suspar som Aik så skulle större delen av forumet jaga nackskott på de ansvariga, det är ett som är säkert. Lite mode att peka finger mot systemet.
Personligen så måste jag säga att jag ger fan i om DIF spelar i något som liknar svart i en match. Det har vi gjort många gånger tidigare. Fan, det mörkaste marinblått är en hårfin skillnad, och dessutom den riktiga Aik-färgen från emblemet, så vafan är grejen. Tycker fan att den gula CHL-kostymen är bra mycket vidrigare rent utseendemässigt.
Lägg fokus på det som är relevant istället. Till exempel att vi seriöst har problem med ett grundspel som hackar. Även om det just idag var mer än vanligt härligt att tvåla dit renset. Rönnbergs utspel fick hans minst sagt sota för. Hedrande att han ber om ursäkt dock, sådant önskar man mer av från felande motståndare.
Den här tröjhistorien har jag med glädje följt lite på avstånd. Jaa herregud, skulle det komma fram att DIF numera kör med samma märke på suspar som Aik så skulle större delen av forumet jaga nackskott på de ansvariga, det är ett som är säkert. Lite mode att peka finger mot systemet.
Personligen så måste jag säga att jag ger fan i om DIF spelar i något som liknar svart i en match. Det har vi gjort många gånger tidigare. Fan, det mörkaste marinblått är en hårfin skillnad, och dessutom den riktiga Aik-färgen från emblemet, så vafan är grejen. Tycker fan att den gula CHL-kostymen är bra mycket vidrigare rent utseendemässigt.
Lägg fokus på det som är relevant istället. Till exempel att vi seriöst har problem med ett grundspel som hackar. Även om det just idag var mer än vanligt härligt att tvåla dit renset. Rönnbergs utspel fick hans minst sagt sota för. Hedrande att han ber om ursäkt dock, sådant önskar man mer av från felande motståndare.