SHL: Brynäs - Djurgårdens IF 8/1 2015
Re: SHL: Brynäs - Djurgårdens IF 8/1 2015
Mot Växjö så ska Tellan in igen och jetlaggen för Norell och Englund borde också vara borta och sedan så får vi hoppas att Fällström tillfrisknat - kämpa Djurgården
Vi hade stolpe ut idag. Ett rätt skakigt Brynäs hade nog klappat ihop helt om vi bara fått in ett snabbt mål på dem. Istället blev det som det blev. Så tunn är linjen/gränsen mellan vinst och förlust ibland.
Nya tag mot diverse andra lag.
Nya tag mot diverse andra lag.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Idag var ingen bra dag. Vi bjöd på massvis av målchanser. Jämn skottstatistik men Brynäs sköt garanterat fler från farliga lägen. Vi hotade egentligen bara i PP där vi gjorde båda våra mål.
Nordlund spelade minst av backarna. Blir det han som petas när Norell och Englund ska in?
Bara 3.30 på Alvarez. Risk att han sitter på läktaren nästa match.
Nordlund spelade minst av backarna. Blir det han som petas när Norell och Englund ska in?
Expert.
Väckarklockornas tid nu. Det är absolut tokförbjudet att nöja sig nu. I det skede vi nu befinner oss i måste alla lägga in ytterligare en växel. Om Robin A inte orkar det så är det bättre han vilar. Ska gälla alla.SirDIFalot skrev:Idag var ingen bra dag. Vi bjöd på massvis av målchanser. Jämn skottstatistik men Brynäs sköt garanterat fler från farliga lägen. Vi hotade egentligen bara i PP där vi gjorde båda våra mål.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Ogillar starkt att ha rätt ibland.Vikas skrev:Tror tyvärr på en extremt onödig förlust här. Inte för att Brynäs spelar bra, utan för att vi helt enkelt inte gör jobbet.
Vore jävligt illa om gävleborna får börja någon positiv trend.
- Doyle
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sanningen svider oftast värst 

Varför i helvete blir alla förlust-matchtrådar 20 sidor och vinst-trådar ca 10? Sluta gnäll för fan. Pessimister
Trist att det inte blev en 6-poängsmatch, hade varit grymt skönt. Trodde verkligen på det efter mötet med fiskrens. Nu är det kniven mot strupen igen, helvete.
Trist att det inte blev en 6-poängsmatch, hade varit grymt skönt. Trodde verkligen på det efter mötet med fiskrens. Nu är det kniven mot strupen igen, helvete.
Tydligen är det en ny regel där Brynäs gjorde 3-1 samt 4-1, INTE två avvaktande som det var snack om.
Gör man mål på en avvaktande utvisning så får man fortfarande spela PP efter.
Skitregel.
Skitregel.
Kan väl inte stämma...ciirree skrev:Tydligen är det en ny regel där Brynäs gjorde 3-1 samt 4-1, INTE två avvaktande som det var snack om.
Skitregel.
Håller med. I en liga där domarna är katastrofalt dåliga så är det fullständig idioti att ge dem ännu större möjlighet att på egen hand avgöra matcher.ciirree skrev:Tydligen är det en ny regel där Brynäs gjorde 3-1 samt 4-1, INTE två avvaktande som det var snack om.
Skitregel.
SHL...varför blir man ens förvånad längre?
Men hur jävla otur har vi inte idag, var det 4 eller 5st ramträffar? Hade någon av dom gått in och Mantas kanske skulle ha tagit iaf första pucken, kanske var skymd. Svårt att se ifrån där jag satt. Då jäklar hade vinsten suttit.Magnutz skrev:Väckarklockornas tid nu. Det är absolut tokförbjudet att nöja sig nu. I det skede vi nu befinner oss i måste alla lägga in ytterligare en växel. Om Robin A inte orkar det så är det bättre han vilar. Ska gälla alla.SirDIFalot skrev:Idag var ingen bra dag. Vi bjöd på massvis av målchanser. Jämn skottstatistik men Brynäs sköt garanterat fler från farliga lägen. Vi hotade egentligen bara i PP där vi gjorde båda våra mål.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Jo tamejfan, det verkar skumt tycker jag.#10 skrev:Kan väl inte stämma...ciirree skrev:Tydligen är det en ny regel där Brynäs gjorde 3-1 samt 4-1, INTE två avvaktande som det var snack om.
Skitregel.
- SirDIFalot
Vissa sa det till mig på twitter. Men fick aldrig något bevis för det. RegelFÖRSLAGET var ju uppe när 3 mot 3 skulle införas. Men det var ju bara 3 mot 3 som röstades igenom.#10 skrev:Jo tamejfan, det verkar skumt tycker jag.#10 skrev:Kan väl inte stämma...ciirree skrev:Tydligen är det en ny regel där Brynäs gjorde 3-1 samt 4-1, INTE två avvaktande som det var snack om.
Skitregel.
Fast här säger Sportbladet något om regeln.
http://tv.aftonbladet.se/webbtv/sport/s ... le62535.ab
Expert.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
136_Djurgårdare skrev:Ska du på date?BOMBOM BOUCHARD skrev:Mindre än 24 h till ny bortamatch. Spännande. Vi är riktigt stabila borta nu.
Detta var säkra pengar.
Det är min padda som är felinställd. Autoändrar hela tiden. Jag menar naturligtvis 48 sekunder.minalman skrev:??BOMBOM BOUCHARD skrev:Mindre än 24 h till ny bortamatch. Spännande. Vi är riktigt stabila borta nu.
Detta var säkra pengar.
Har du ställt om till sommartid redan?
Det är väl 48 timmar?
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Sekunder. Haha, var det meningen eller blev det fel igen?BOMBOM BOUCHARD skrev:136_Djurgårdare skrev:Ska du på date?BOMBOM BOUCHARD skrev:Mindre än 24 h till ny bortamatch. Spännande. Vi är riktigt stabila borta nu.
Detta var säkra pengar.Det är min padda som är felinställd. Autoändrar hela tiden. Jag menar naturligtvis 48 sekunder.minalman skrev:??BOMBOM BOUCHARD skrev:Mindre än 24 h till ny bortamatch. Spännande. Vi är riktigt stabila borta nu.
Detta var säkra pengar.
Har du ställt om till sommartid redan?
Det är väl 48 timmar?