BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 16/02 2013

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
Alexander
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 16/02 2013

Inlägg av Alexander »

brsk skrev:
Alexander skrev:
Jepe skrev:
Alexander skrev:Var finner man highlights? Jag antog att det fanns på Viasats hemsida men har ej hittat något där.
http://www.hockeysverige.se/article/141 ... -toppmotet
Gracias!
http://www.viasatsport.se/hockey/hockey ... video/2605
Jag kommer inte in på den sidan av någon anledning. :?
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Säsongskort: Ja

Inlägg av SirDIFalot »

Det ska bli intressant att se vad som händer om Linkan och Fimpen är tillbaka...

Det måste ju bli två stycken från linan med Hank-Ljungh-Tim som petas då? De övriga tre kedjorna är ju skitbra och har varit så en längre tid.
Expert.
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av #10 »

Kollade Böndernas (bik) spelschema, dom har några riktigt svåra matcher kvar, hoppas vi kan göra vårat så ska det nog gå vägen.
Mäklaren

Inlägg av Mäklaren »

Har sagt det förut: jag hoppas inte att vi betalar en enda krona för Janos Hari.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Användarvisningsbild
minalman

BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 16/02 2013

Inlägg av minalman »

#10 skrev:Kollade Böndernas (bik) spelschema, dom har några riktigt svåra matcher kvar, hoppas vi kan göra vårat så ska det nog gå vägen.
Det är vik som är hotet.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Användarvisningsbild
Alexander

Inlägg av Alexander »

#10 skrev:Kollade Böndernas (bik) spelschema, dom har några riktigt svåra matcher kvar, hoppas vi kan göra vårat så ska det nog gå vägen.
Jag är nästan mer orolig över Västerås om jag ska vara ärlig. Känns som ett hetare lag ärligt talat.
Mäklaren

Inlägg av Mäklaren »

SirDIFalot skrev:Det ska bli intressant att se vad som händer om Linkan och Fimpen är tillbaka...

Det måste ju bli två stycken från linan med Hank-Ljungh-Tim som petas då? De övriga tre kedjorna är ju skitbra och har varit så en längre tid.
Linkan tycker jag vi kan spela extremt mycket i PP (där vi har problem) och mindre i fem mot fem. Tycker inte att vi ska peta någon av de spelarna som spelar just nu. Fimpen kan vi spela i andra boxplay samt i fem mot fem när spelet har låst sig.
Användarvisningsbild
elklingo

Inlägg av elklingo »

Mäklaren skrev:Har sagt det förut: jag hoppas inte att vi betalar en enda krona för Janos Hari.
Enig. Fick Hari ens någon istid idag?
1962FenderStrat

Inlägg av 1962FenderStrat »

elklingo skrev:
Mäklaren skrev:Har sagt det förut: jag hoppas inte att vi betalar en enda krona för Janos Hari.

Nej inte Lennhammer heller.
Användarvisningsbild
elklingo

Inlägg av elklingo »

1962FenderStrat skrev:
elklingo skrev:

Nej inte Lennhammer heller.
Jo, Lennhammer lirade i slutskedet av 3e
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Det fanns ju ett behov av Hari när vi tog i honom, när vi bara gick runt på närmare 10 forwards och hade Kalin och Lindberg med som inte ens fick spela. Men som det är nu skulle vi lika gärna kunna skicka tillbaka honom. Fast han är ju bara en skada ifrån att få spela igen.

Linkan däremot.. svår situation. Jag tror inte på idén att bara spela honom i PP typ. Antingen ska han vara med fullt ut eller inte alls. Vem ska petas dock? Ni vet ju förstås vem jag gärna vill ha bort men det är ju onödigt att starta en debatt om honom igen. Fimpen tycker jag ska vila helt när han har ett diskbråck.
Expert.
Mäklaren

Inlägg av Mäklaren »

SirDIFalot skrev:Det fanns ju ett behov av Hari när vi tog i honom, när vi bara gick runt på närmare 10 forwards och hade Kalin och Lindberg med som inte ens fick spela. Men som det är nu skulle vi lika gärna kunna skicka tillbaka honom. Fast han är ju bara en skada ifrån att få spela igen.

Linkan däremot.. svår situation. Jag tror inte på idén att bara spela honom i PP typ. Antingen ska han vara med fullt ut eller inte alls. Vem ska petas dock? Ni vet ju förstås vem jag gärna vill ha bort men det är ju onödigt att starta en debatt om honom igen. Fimpen tycker jag ska vila helt när han har ett diskbråck.
Tre kedjor är högst normalt att spela på i ishockey.

Tycker att Tony coachar riktigt bra. Han spelar alltid de bästa spelarna mycket mer än övriga, vilket jag gillar. Det har jag saknat lite grann hos tidigare coacher i DIF.
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn

Sv: Re: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 16/02 2013

Inlägg av SkönaDjurgårn »

SirDIFalot skrev:Det ska bli intressant att se vad som händer om Linkan och Fimpen är tillbaka...

Om Ljungh skulle hålla Linkan, eller Fimpen, på bänken hoppar jag från en bro...
Magnutz

Sv: Re: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 16/02 2013

Inlägg av Magnutz »

SirDIFalot skrev:Det fanns ju ett behov av Hari när vi tog i honom, när vi bara gick runt på närmare 10 forwards och hade Kalin och Lindberg med som inte ens fick spela. Men som det är nu skulle vi lika gärna kunna skicka tillbaka honom. Fast han är ju bara en skada ifrån att få spela igen.

If it isn't broken don't fix it. Tycker inte någon av de nu ej närvarande är/har varit bättre än vad vi har nu.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Manijock

Inlägg av Manijock »

Lidström har ALDRIG varit så dålig så att han förtjänat den extrema skit han fick härinne och av Challe stundtals.. Han var mindre bra, men det var många fler som var långt mycket sämre. Exempelvis Timmy och Lennhammer! Han skulle dock hängas som en av våra sämsta värvningar någonsin innan han ens fått chansen ordentligt, med tanke på att minsta lilla misstag från hans sida per automatik ledde till bänken under Challes ledning. Samtidigt kunde Pettersson, Gustafsson och Lennhammer glida runt med solbrillor och skopa in skitinsats efter skitinsats med bara mer och mer istid som följd... Iallafall när det gäller de två första!

Han är våran absolut skickligaste back efter Holm!

Angående Gustafsson och hans hillbillypassningar fram och tillbaka så känns det allt annat än lugnt. Idag lyckades dem, på onsdag kanske inte, och då har vi bara där två tre mål i arslet på grund av hans chansningar.

Men slut på pessimism, jag väljer att tro att han kommer växa av denna matchen och hädanefter fortsätter han marginalerna på sin sida. Kämpa Erik!
Skriv svar