SirDIFalot skrev:
Men det hade sett jävligt distinkt och rappt ut OM pucken hade glidit igenom.. För övrigt inte heller kul att lägga en straff i sista sekunderna på en period, då isen är så uppåkt som möjligt...
Orka toklacka nu, hur många straffar går in i ES, typ 10%? Och man sätter 20% av antalet PP. Därav föredrar man förstås PP.
Precis, det är då tar man full fart och drar ett hårt handledsskott.
Det där var bara bortkastat...
Senast redigerad av Lee Harvey Oswald den 2011-09-29 19:35:30, redigerad totalt 1 gånger.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
SirDIFalot skrev:
Men det hade sett jävligt distinkt och rappt ut OM pucken hade glidit igenom.. För övrigt inte heller kul att lägga en straff i sista sekunderna på en period, då isen är så uppåkt som möjligt...
Orka toklacka nu, hur många straffar går in i ES, typ 10%? Och man sätter 20% av antalet PP. Därav föredrar man förstås PP.
Precis, det är då tar man full fart och drar ett hårt handledsskott.
Det var bara bortkastat...
Antar det var det han ändrade sig till när han kände på isen när han åkte fram, och när man ändrar sig brukar det bli halvdant, eller så såg han att luckan mellan benen var hyfsat stor och försökte rappa iväg ett snabbt skott bara. Tycker inte man ska gnälla så mycket, det är inte som att missa en straff i fotboll direkt. Det är faktiskt löjligt få straffar i hockey som går in.
Fortfarande bitter på passningsspelet från back till forwards, vid de få tillfällen pucken faktiskt kommer till rätt adress så har killarna såpa på bladet och bara "tappar" pucken vidare. På så sätt får vi ingen kontroll och kan inte skapa tryck när vi hela tiden måste jaga efter pucken.
Att Tim inte får mer speltid än han får i kväll - trots att en hel kedja saknas - är inget annat än ett enda stort hån. Vad tänker egentligen Hardy med?!
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
Tim på 06:03, Kempe på 08:43. Har sett dessa herrar BETYDLIGT mer än exempelvis... Mattias Carlsson 11:43.Mathias Tjärnqvist 12:44 (Visserligen sett honom mycket, men inte uträttat mycket)
För övrigt väldigt bra intryck av Blomstrand! Som en vårdad Simon Mitman typ. Ser lovande ut.