K7: Luleå HF - Djurgårdens IF, 20/3 2011
Re: K7: Luleå HF - Djurgårdens IF, 20/3 2011
Så, Janne Niiniimniinmminima spelar visst. hans knä måste ju se ut som en påse renskav.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
In med en knätackling det första som händer!Magnutz skrev:Så, Janne Niiniimniinmminima spelar visst. hans knä måste ju se ut som en påse renskav.
Ett slagskott på knät. En näve i Lady Abbotts tänder... ja.. lite av varje.Heaty skrev:In med en knätackling det första som händer!Magnutz skrev:Så, Janne Niiniimniinmminima spelar visst. hans knä måste ju se ut som en påse renskav.

- Lee Harvey Oswald
Jepp, Lassie står reda att anfalla........Heaty skrev:In med en knätackling det första som händer!Magnutz skrev:Så, Janne Niiniimniinmminima spelar visst. hans knä måste ju se ut som en påse renskav.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Nej dax att dra igång lite av Djurgårns slutspelsmusik ifrån förra året, och sen lite måste jag fan ha sprit för att hålla nerverna i styr! 

Visst är det underbart...Äppelmos skrev:Nej dax att dra igång lite av Djurgårns slutspelsmusik ifrån förra året, och sen lite måste jag fan ha sprit för att hålla nerverna i styr!

-
Strax i gamla stan! Äckligt taggad. Nu kör vi! 

Denna lugnar ju på jävligt fint:Magnutz skrev:Visst är det underbart...Äppelmos skrev:Nej dax att dra igång lite av Djurgårns slutspelsmusik ifrån förra året, och sen lite måste jag fan ha sprit för att hålla nerverna i styr!![]()
![]()
2000 inlägg, gratulerar! Detta måste ju få betyda någotMagnutz skrev:Visst är det underbart...Äppelmos skrev:Nej dax att dra igång lite av Djurgårns slutspelsmusik ifrån förra året, och sen lite måste jag fan ha sprit för att hålla nerverna i styr!![]()
![]()

-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Ja blir en wirre för mina stackars nerver nu
KÖR DIF!...tänk om man slapp o behöva vara nervös hela matchen.

hahaha... ja jävlar.. jag skriver för mycket men jag kan fan inte låta bli. Vi DIF-supportrar har inte allt för många runt om oss som är villiga att ta del av alla våra tankar gissar jag.ruffsarn skrev:2000 inlägg, gratulerar! Detta måste ju få betyda någotMagnutz skrev:Visst är det underbart...Äppelmos skrev:Nej dax att dra igång lite av Djurgårns slutspelsmusik ifrån förra året, och sen lite måste jag fan ha sprit för att hålla nerverna i styr!![]()
![]()

-
- Säsongskort: Ja
K7: Luleå HF - Djurgårdens IF, 20/3 2011
Scenario:
Luleå leder med 1-0 i slutet av tredje perioden. 18:02 blir Christina Abbot utvisad 2min pga filmning när han dyker på näsan efter att ha snubblat på egen klubba. 19:38 styr Tjärnqvist in till 1-1 efter ett slagskott från blå av Holmqvist. I sudden får Zibanejad tag i pucken, styr runt Luleås backar, rundar målet och lägger in 1-2 köksvägen. DIF till semi.
Efterspel:
Osten får psykbryt i tv och hotar diciplinnämnden att man skall lägga en massa skämt renskav utanför diciplinnämndens dörr a la franska bönder. Diciplinnämnden dömer Luleå Hockey till degradering till div II. Osten jagas av upprörda lulebor till fjälls och sågs därefter inte till nåt mer.
Luleå leder med 1-0 i slutet av tredje perioden. 18:02 blir Christina Abbot utvisad 2min pga filmning när han dyker på näsan efter att ha snubblat på egen klubba. 19:38 styr Tjärnqvist in till 1-1 efter ett slagskott från blå av Holmqvist. I sudden får Zibanejad tag i pucken, styr runt Luleås backar, rundar målet och lägger in 1-2 köksvägen. DIF till semi.
Efterspel:
Osten får psykbryt i tv och hotar diciplinnämnden att man skall lägga en massa skämt renskav utanför diciplinnämndens dörr a la franska bönder. Diciplinnämnden dömer Luleå Hockey till degradering till div II. Osten jagas av upprörda lulebor till fjälls och sågs därefter inte till nåt mer.
Är det inte anmälningar inuiterna håller på med så är det mörkningar. Undra vad som kommer här näst? Ska de lyckas få hockeyligan att omedelbart, innan matchen, införa förbud mot tacklingar. Folket(!) uppe i norr borde ta sig en funderare om hockey verkligen är en sport för dem att utöva, innebandy (eller innebanjo) låter mer som deras melodi.
- DIF_Soldier
Nästan allt talar för DIF. Därför talar det för Luleå. Konstigt, men sån är hockeylogiken...
Luleå fick bort en oerhört viktig pjäs för oss med deras pinsamma bjäbb, men dom saknar Abbott, och det tar nog lite hårdare i nuläget.
Vi ses på andra sidan.
Luleå fick bort en oerhört viktig pjäs för oss med deras pinsamma bjäbb, men dom saknar Abbott, och det tar nog lite hårdare i nuläget.
Vi ses på andra sidan.
Säg den glädje som varar
-
Fyfan, vilket cp Osten är. Snacka om enögd. Bonnjävel...