Fast minus Ragge minus Ekman minus Ölvestad. Det är fan värre än i början.Leijon skrev:Tillbaka där vi var i början av säsongen...
Djurgårdens IF- Södertälje SK ,27/1 2011
Re: Djurgårdens IF- Södertälje SK ,27/1 2011
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Lassen måste vara by far den sämsta back jag har sett. Jag tror t.o.m. att jag tycker André Mattsson var bättre. Eller Antti-Pekka Lamberg.
- Lee Harvey Oswald
Var det verkligen så här illa då?Leijon skrev:Tillbaka där vi var i början av säsongen...

Har jag redan förträngt eländet ....så fort?
Njaaäää, va´re så, va´re så...verkligen ?!?!
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Tycker Lassen skötte sig bra idag, värre är det ju fan med Boumedienne och Oscar.E som inte kan lägga en pass rätt...Djurgårn skrev:Lassen måste vara by far den sämsta back jag har sett. Jag tror t.o.m. att jag tycker André Mattsson var bättre. Eller Antti-Pekka Lamberg.
- Lee Harvey Oswald
Mattsson framstår ju nu så här i efterhand som rena rama Lidas....i jämförelse med Lassie-pojkenDjurgårn skrev:Lassen måste vara by far den sämsta back jag har sett. Jag tror t.o.m. att jag tycker André Mattsson var bättre. Eller Antti-Pekka Lamberg.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Mash skrev:Tycker Lassen skötte sig bra idag, värre är det ju fan med Boumedienne och Oscar.E som inte kan lägga en pass rätt...Djurgårn skrev:Lassen måste vara by far den sämsta back jag har sett. Jag tror t.o.m. att jag tycker André Mattsson var bättre. Eller Antti-Pekka Lamberg.
Ja han var riktigt grym när han blev ifrånåkt på SSK´s 1-1 mål.
Bara fråga fabriken om de har kvar din banderoll.
"Vi skäms, gör ni?"
"Vi skäms, gör ni?"
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
Tyckte jag såg honom i kön till korvkiosken.Djurgårn skrev:Mash skrev:Tycker Lassen skötte sig bra idag, värre är det ju fan med Boumedienne och Oscar.E som inte kan lägga en pass rätt...Djurgårn skrev:Lassen måste vara by far den sämsta back jag har sett. Jag tror t.o.m. att jag tycker André Mattsson var bättre. Eller Antti-Pekka Lamberg.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Det här laget har en tendens av att tro sig vara världsmästare redan innan säsongen. Liksom vaddå, vi var ju i SM-final förra säsongen. Inte ska vi behöva slåss om slutspelsplatser? Sen, efter X antal matcher kom laget till insikt i att man nog behöver dra på sig det där blåstället och kriga ute på isen för att vinna...sen rann det in några (tämligen oförtjänta) vinster på kontot, och vips så var ärthjärnorna där uppe "i det blå" igen och seglade på sina glassiga slutspelsdrömmar från i fjol.Lee Harvey Oswald skrev:Var det verkligen så här illa då?Leijon skrev:Tillbaka där vi var i början av säsongen...![]()
Har jag redan förträngt eländet ....så fort?
Njaaäää, va´re så, va´re så...verkligen ?!?!
Pinsamt sa bill.
Hahaha Lassen skötte sig bra? Han gjorde ett brutalmisstag, spelade något byte till där han knuffade fram Videll till ett fint läge och sedan blev han bänkad. Verkligen strålande.Mash skrev:Tycker Lassen skötte sig bra idag, värre är det ju fan med Boumedienne och Oscar.E som inte kan lägga en pass rätt...Djurgårn skrev:Lassen måste vara by far den sämsta back jag har sett. Jag tror t.o.m. att jag tycker André Mattsson var bättre. Eller Antti-Pekka Lamberg.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag var nära att gå ifrån min plats när Lassen gjorde det bytet idag. Länge sen jag vart så förbannad. Mest på tränarna att man fortsätter att envist spela med ärkesopan...Magnutz skrev: Tyckte jag såg honom i kön till korvkiosken.
Det ska väl tilläggas att SSKaren inte direkt åkte förbi Lassen i hundra blås heller.
Det var ingen i laget som hängde med idag så Lassen var en i mängden. Däremot kunde han lägga passningar rätt och skapa något åt rätt håll.Djurgårn skrev:Mash skrev:Tycker Lassen skötte sig bra idag, värre är det ju fan med Boumedienne och Oscar.E som inte kan lägga en pass rätt...Djurgårn skrev:Lassen måste vara by far den sämsta back jag har sett. Jag tror t.o.m. att jag tycker André Mattsson var bättre. Eller Antti-Pekka Lamberg.
Boumedienne är katastrofal, kan inte lägga en pass, tacklas i fel lägen och tappar puck allt för ofta. Jag tycker han ska ersättas med en junior för jag kan lova att en junior gör ett bättre jobb än vad han gör.
Det är kollektivet det visslas åt, inte åt enskilda spelare... Ätt spelare pissar oss och skölden i ansiktet kan inte tolereras.Rufus skrev:Det är mer pinsamt med de som busvisslar åt våra egna spelare, t.ex. under ett av våra PP! Det är nånting man bara inte gör. Sådana personer kan inte kalla sig DIF-supportrar. OMOGET!
Men som många redan sagt så är det INSTÄLLNINGEN som är det primära, inte att spöa Färjestad eller HV en enstaka match.
KÄMPA, MANGLA, MOSA, KÖTTA, BRYT, KROSSA, BLÖD...
VI E INTE AIK!!!
Boumedienne är katastrofalt långsam och så fort han får pucken så drar han ner tempot på matchen så att t.o.m en tant med rullator hade sett ut som rena rama 100-meterslöparen i jämförelse
Senast redigerad av Djurgårn den 2011-01-27 23:07:10, redigerad totalt 2 gång.